Dlaczego nowoczesna współpraca jest niezbędna do zachowania przewagi konkurencyjnej

Rozwiązanie Intel Unite®  bazuje na narzędziach, które Twoja organizacja już posiada, i przyczynia się do zminimalizowania potrzeby dodatkowych inwestycji, jednocześnie zwiększając skuteczność istniejącego sprzętu i oprogramowania.

Dlaczego nowoczesna współpraca jest niezbędna do zachowania przewagi konkurencyjnej

  • Problemy podczas współpracy w fizycznej i wirtualnej sali konferencyjnej utrudniają komunikację i wdrażanie innowacji.

  • Problemy uczestników i zakulisowe wyzwania informatyczno-audiowizualne.

  • W nowej erze konieczne jest nowe podejście do współpracy.

  • Rozwiązanie Intel Unite® to otwarta platforma z możliwością rozbudowy.

  • Rozwiązanie Intel Unite® oferuje użytkownikom szybkość i prostotę obsługi.

author-image

Współpraca z daleka: jak odpowiednie narzędzia mogą pomóc firmom zachować przewagę konkurencyjną, gdy ich pracownicy są rozproszeni

Firmy wszystkich rozmiarów mierzą się ze złożonymi wyzwaniami, w tym coraz większą konkurencją, problemami ze znajdowaniem nowych talentów, malejącymi budżetami i rosnącymi oczekiwaniami klientów. Jednym ze sposobów na zachowanie sprawności w tych wymagających czasach jest zadbanie o elastyczność pracowników w różnych lokalizacjach. Kiedy pracownicy mogą kontaktować się ze sobą i współpracować zdalnie, Twoja firma może pozostać konkurencyjna, a nawet zyskać przewagę nad konkurencją. Wdrożenie pracy zdalnej może pomóc w skalowaniu firmy zgodnie z potrzebami, zatrudnianiu nowych pracowników, którzy być może nie mieszkają blisko biura, zapewnianiu pracownikom pożądanych benefitów oraz unikaniu przerwy w usługach w przypadku nagłych problemów.

W sytuacji, gdy praca zdalna staje się normą dla wielu pracowników, nawet firmy, które już wcześniej korzystały z rozwiązań do współpracy, mogą stwierdzić, że w ich systemach brakuje funkcji umożliwiających prawdziwie bezproblemową i bezpieczniejszą pracę zespołową w biurze lub poza nim.

Firma Forrester Analytics donosi, że przynajmniej 65% pracowników małych i średnich firm oraz korporacji regularnie bierze udział w spotkaniach w ciągu dnia. Co więcej, 41% pracowników małych i średnich firm oraz 45% pracowników korporacji spędza średnio od dwóch do czterech godzin dziennie na spotkaniach1.

Biorąc pod uwagę, że tak wielu pracowników spędza tak wiele czasu na spotkaniach, kluczowe okazuje się sprawienie, aby spotkania te były wydajne i owocne. Jeśli Twoi pracownicy pracują z domu, musisz zadbać, aby narzędzia do cyfrowych spotkań były proste, bezproblemowe i bezpieczniejsze.

Wyzwania współpracy cyfrowej

Kiedy pracownicy spotykają się zdalnie bez pracowników IT, którzy są gotowi do pomocy, technologia po prostu musi działać. Problemy z łącznością i opóźnieniem, konieczność pobierania nowego oprogramowania do konferencji online lub tajemnicze problemy z dźwiękiem lub obrazem uniemożliwiają pełne zaangażowanie w dyskusję, wyglądają nieprofesjonalnie przed klientami i firmami zewnętrznymi i powodują, że wszyscy marnują swój czas.

Dodatkowo pracownicy mogą używać prywatnych urządzeń, co zwiększa zagrożenia cybernetyczne, ponieważ członkowie zespołów w trakcie spotkań udostępniają poufne dane.

Praca zdalna wymaga zastosowania nowego podejścia do współpracy

Solidne rozwiązania do współpracy cyfrowej mogą wspomóc Twój zespół narzędziami, których potrzebują do wprowadzania innowacji. A Ty nie musisz rozpoczynać od zera: Intel Unite® to otwarta platforma z możliwością rozbudowy, która będzie współdziałać z technologią do współpracy, którą już posiadasz, w tym z programem Microsoft* Skype dla firm i programem Zoom. Działy IT mogą korzystać z rozwiązania Intel Unite® do ujednolicenia i wykorzystania złożonego zestawu urządzeń, systemów operacyjnych i aplikacji, które są już stosowane w organizacji. Wynikiem będzie bezproblemowe środowisko współpracy dla użytkowników końcowych bez względu na ich lokalizację oraz oszczędności dla firmy.

W biurze pracownicy mogą łatwo zaplanować i rozpoczynać spotkania oraz dołączać do nich, a także bezprzewodowo udostępniać treści nawet na 100 urządzeniach, nie martwiąc się o klucze sprzętowe, przejściówki czy kable. Poza biurem po konfiguracji kont użytkownicy będą mogli korzystać z tego samego intuicyjnego interfejsu oraz potężnych funkcji współpracy, takich jak możliwość notowania, udostępniania treści w wielu formatach oraz jednoczesnego udostępniania ekranu. Użytkownicy mogą łączyć się za każdym razem tak samo, bez względu na to, gdzie spotkanie się odbędzie: czy to w salach konferencyjnych, czy w salkach do spotkań, czy też w ramach indywidualnych spotkań online, korzystając ze spójnej i przyjaznej obsługi.

Łatwa konfiguracja, zdalne zarządzanie i wbudowane zabezpieczenia zapewniają spokój ducha zespołom IT. Firmy mogą wdrażać rozwiązanie Intel Unite® lokalnie lub wybrać usługę w chmurze Intel Unite®, która jest hostowaną w chmurze usługą PIN. Możliwość zdalnej administracji obsługiwana przez technologie Intel® Active Management Technology (Intel® AMT) i Intel® Endpoint Management Assistant (Intel® EMA) umożliwia działom IT zarządzanie oprogramowaniem i rozwiązywanie problemów z dowolnego miejsca. A kiedy kryzys minie, firmy mogą nadal czerpać korzyści ze znacznych oszczędności dzięki rzadszym awariom, zwiększonej produktywności i obniżonym kosztom sprzętowym.

Nowy sposób prowadzenia firmy

W sytuacji, gdy praca zdalna staje się nową normą dla wielu firm, potrzeba korzystania z elastycznych i łatwych w obsłudze rozwiązań, które upraszczają udostępnianie treści, wspomagają współpracę i zwiększają bezpieczeństwo, będzie coraz ważniejsza. Korzystanie z ekonomicznych narzędzi do współpracy, które bazują na istniejących rozwiązaniach i są łatwe do zarządzania i skalowania przyczyni się do utrzymania kontaktu pomiędzy Twoimi zespołami i wzmocni odporność Twojej firmy, nawet w tak niesprzyjających okolicznościach.

Skontaktuj się z przedstawicielem ds. sprzedaży rozwiązań Intel Unite®, aby uzyskać więcej informacji na temat konfigurowania spotkań zdalnych już teraz2 3.

Informacje o produktach i wydajności

1Forrester, ​​​Forrester Analytics Global Business Technographics Workforce Benchmark Recontact Survey, 2019​​​​​​.  Internetową ankietę przeprowadzono w lipcu i sierpniu 2019 roku, a udział w niej wzięło 7388 badanych w Australii, Chinach, Francji, Indiach, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii z firm zatrudniających dwóch lub więcej pracowników, którzy już brali udział w badaniu firmy Forrester Global Workforce Benchmark Survey, 2019​​​.​
2

Technologie Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić.

3

©Intel Corporation. Intel, logo Intel i inne znaki Intel są znakami towarowymi firmy Intel Corporation lub jej spółek zależnych. Inne nazwy oraz marki mogą być przedmiotem praw osób trzecich.