Intel – strona główna Intel – strona główna

Zaloguj się

Brak nazwy użytkownika
Brak hasła

Zalogowanie oznacza akceptację naszych Warunków korzystania z usługi.

Nie pamiętasz nazwy użytkownika Intel lub hasła?

Czy pracujesz dla Intela? Zaloguj się tutaj.

Nie masz jeszcze konta w firmie Intel? Zarejestruj się tutaj konto podstawowe.

Moje narzędzia
Wybierz swój region
Asia Pacific
  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)
Europe
  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Russia (Русский)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)
Latin America
  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)
Middle East/Africa
  • Israel (עברית)
North America
  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)

Najlepsze wyniki

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Korzystanie z funkcji wyszukiwania na stronie Intel.com

Umożliwia łatwe przeszukiwanie całej strony Intel.com na kilka sposobów.

  • Marka: Core i9
  • Numer dokumentu: 123456
  • Nazwa kodowa: Kaby Lake
  • Specjalni operatorzy: „Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Szybkie łącza

Możesz także skorzystać z poniższych szybkich łączy, aby zobaczyć wyniki najpopularniejszych wyszukiwań.

  • Centrum pobierania
  • Dane techniczne produktu
  • Produkty
  • Pomoc techniczna

Ostatnie wyszukiwania

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści
  1. Przetwarzanie grafiki w chmurze

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

Co to jest przetwarzanie grafiki w chmurze?

Wraz z rosnącym tempem obliczeń wizualnych, dostawcy usług przetwarzania w chmurze (CSP), operatorzy telekomunikacyjni (CoSP) i przedsiębiorstwa ponownie zastanawiają się nad fizycznym i wirtualnym rozmieszczeniem zasobów obliczeniowych. Przetwarzanie grafiki w chmurze składa się z zestawu funkcji do zdalnego korzystania z treści i usług, które koncentrują się wokół efektywnego dostarczania wrażeń wizualnych — zarówno na żywo, jak i w plikach — oraz aplikacjach, które do treści wideo dodają inteligencję i wykorzystują uczenie maszynowe oraz inne obszary sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie obiektów.

Seria vSummit sieć i brzeg: posłuchaj, co CenturyLink,
Cellnex i Lenovo mają do powiedzenia na temat systemu przetwarzania brzegowego i sieciach dostarczania treści (CDN) ›

Audycja: Daniel Newman ze SMAC rozmawia z Lynn Comp, wiceprezes Data Center Group / dyrektor działu przetwarzania grafiki w chmurze w firmie Intel ›

Film: Oprogramowanie i narzędzia typu open source są kluczem do rozwiązań przetwarzania grafiki w chmurze, sieci i urządzeń ›

Audycja Chip Chat: Rozwój i wdrażanie rozwiązań przetwarzania grafiki w chmurze › 

Blog: Globalny popyt na usługi filmowe wymaga nowych rozwiązań sprzętowych i programowych ›

Raport: nowe podejście do usług przetwarzania grafiki w chmurze na potrzeby ewoluujących mediów

Wpływ rozwoju mediów na centra przetwarzania danych opartych na chmurze będzie stanowić obciążenie dla dostawców usług przetwarzania w chmurze (CSP), dostawców usług komunikacyjnych (CoSP) oraz przedsiębiorstw. Zapoznaj się z raportem, aby dowiedzieć się więcej na temat rozwiązań tego problemu.

Raport do pobrania

Program Open Visual Cloud

Aby wspomóc ekosystem oraz zapewnić dostęp do elementów składowych i linii rozwojowych — w celu opłacalnego wdrażania innowacji w dziedzinie przetwarzania grafiki w chmurze — firma Intel dostarcza referencyjne plany na potrzeby usług przetwarzania grafiki, korzystające z istniejących funkcji open source firmy Intel, udostępnianych w ramach otwartego projektu Open Visual Cloud. Program Open Visual Cloud zapewnia wysoką jakość i wydajność, dostęp do otwartego oprogramowania i sprawdzone elementy składowe — na potrzeby kodowania, dekodowania, wnioskowania i renderowania — a także referencyjne linie rozwojowe z obsługą obciążeń przetwarzania w chmurze. Celem takiego podejścia jest zminimalizowanie barier w rozwoju innowacji — tak, aby umożliwić szybsze i łatwiejsze tworzenie i monetyzację usług przetwarzania grafiki w chmurze. Obsługa znanych standardów pozwala otrzymać wsparcie szerszej społeczności open source oraz obejmuje media (FFMPEG i GStreamer), AI (TensorFlow*, Caffe*, MXNet*, ONNX*, Kaldi*) i grafikę (OpenGL, DirectX).

Aby dowiedzieć się więcej na temat programu Open Visual Cloud, pobrać kod i zacząć wdrażać innowacje, odwiedź stronę:

Grupa robocza wdrażająca oprogramowanie AOMedia AV1 do kolejnych platform wideo ›

Dlaczego więcej firm korzysta z kodeka wideo Open Source AV1 ›

Główna koncepcja zapewnia szybkie i wydajne kodowanie AV1 na większej liczbie platform wideo ›

www.01.org/OpenVisualCloud ›

Blog Netflix: Wydajność kodera i dekodera AV1 typu open source ›

Raport: Technologia Scalable Video Technology na potrzeby przetwarzania grafiki w chmurze z rozwiązaniami AWS* Cloud Instance Measurements ›

Raport: Technologia Scalable Video Technology na potrzeby przetwarzania grafiki w chmurze z rozwiązaniami Azure* Cloud Instance Measurements ›

Przetwarzanie multimediów

Oparte na chmurze przetwarzanie i dostarczanie multimediów w odpowiedzi na eskalację ruchu wideo w kanałach przewodowych i bezprzewodowych stały się niezwykle ważną usługą dla dostawców usług w chmurze, operatorów telekomunikacyjnych i przedsiębiorstw. Dominującymi przypadkami użycia obciążeń mediów są transmisje na żywo, materiały wideo i multimedia najwyższej jakości. Nowy serwer GPU Intel® jest idealny do transkodowania / kodowania multimediów o dużej gęstości w celu streamowania wideo w czasie rzeczywistym over-the-top (OTT). Instrukcje Intel® Advanced Wektor Extensions 512 (Intel® AVX-512) umożliwiają przyspieszenie transkodowania i streamowania materiałów wideo wysokiej jakości. Wymagające zadania, które mają krytyczne znaczenie dla środowiska przetwarzania grafiki w chmurze — w tym analiza multimediów, kodowanie i dekodowanie danych wideo, tworzenie treści cyfrowych, modelowanie i symulacja 3D oraz wizualizacja — zyskują większą wydajność. Dodatkowa mikroarchitektura i zestawy instrukcji znacząco zwiększają możliwości przetwarzania grafiki w chmurze, takie jak VNNI (Vector Neural Network Instructions), dzięki czemu poprawiają wydajność operacji w głębokich sieciach neuronowych.

Blog: Sposób na obniżenie całkowitych kosztów użytkowania usług przetwarzania grafiki w chmurze ›

Firma Anevia współpracuje z firmą Intel nad przełomowym podniesieniem wydajności w świadczeniu usług OTT ›

Blog Qwilt: Nieodwracalne zmiany w dostarczaniu treści multimedialnych ›

Dowiedz się, jak firma ATEME* obniżyła koszty dystrybucji treści bez uszczerbku dla jakości obrazu ›

Film: zobacz, jak firmy Quortex i Intel obniżają całkowite koszty streamowania dzięki kodowaniu uwzględniającemu odbiorców ›

Analiza multimediów

Analiza multimediów przeprowadzana na żywo lub na rozproszonych strumieniach wideo może pomóc dostawcom usług, agregatorom treści i sieciom CDN (Content Delivery Network) w lepszym zrozumieniu natury treści wizualnych i pozyskaniu przydatnej wiedzy. Poprzez przyłączanie bloków konstrukcyjnych z Open Visual Cloud, takich jak kluczowe komponenty zestawu narzędzi OpenVINO™ i Scalable Video Technology, zaawansowane aplikacje do analizy mediów mogą wykonywać różne zadania — od badania wzorców ruchu w inteligentnym mieście po dostosowywane wstawianie reklam i nie tylko. Codziennie wymienia się miliardy elementów zawartości wizualnej, co pozwala na tworzenie nowych, przydatnych usług oraz dodawanie funkcji i możliwości do usług już istniejących.

Studium przypadku: China Mobile siłą napędową współpracy między środowiskiem brzegowym a przetwarzaniem w chmurze ›

Nowa karta akceleratora firmy Celestica z procesorem Intel® do analizy multimediów VCAC-A ›

Intel® Select Solutions: zoptymalizowany pakiet HW/SW do bezpiecznego i łatwego wdrażania obciążeń związanych z analizą multimediów ›

Realistyczne multimedia

Innowacje w rozwiązaniach opartych na rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej zmieniają sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcję ze światem. Technologie te inspirują także innowatorów do wprowadzania nowych produktów, usług i modeli biznesowych na rynek przetwarzania grafiki w chmurze, dzięki czemu sprzyjają otwieraniu nowych możliwości dla dostawców usług chmurowych (CSP), operatorów telekomunikacyjnych i nadawców treści. Zaawansowane, wciągające aplikacje multimedialne — takie jak sferyczne transmisje na żywo, procedury serwisowe oparte na rzeczywistości rozszerzonej, atrakcyjne doświadczenia rozrywkowe i środowiska wirtualne oparte na lokalizacji — dopiero zaczynają budować swoją pozycję w—branży. Najnowsze osiągnięcia w zakresie przenoszenia obciążeń przetwarzania grafiki w chmurze na brzeg sieci zapewniają wyższą jakość — rozwiązują bowiem problemy związane z przepustowością i opóźnieniami, które stanowiły wyzwanie w przypadku wielu wdrożeń multimedialnych.

Wolumetryczne rozwiązanie do przechwytywania i streamowania 3D VOD dla chmury publicznej ›

Studium przypadku: streamowanie 8K w czasie rzeczywistym z chmury ›

Produkcja sferycznych transmisji wydarzeń multimedialnych na żywo w jakości 8K: projekt właściciela ›

Streszczenie: Łatwe korzystanie z filmów w jakości 8K VR dzięki ich błyskawicznemu pobieraniu ›

Blog: Mozilla pokazuje, w jaki sposób kodeki open source wspierane przez firmę Intel odmieniają oblicze filmów w Internecie ›

Raport firm Comcast i Hype VR: Wdrożenie streamowania na żądanie filmów o dużej objętości i wysokiej jakości poprzez sieci szerokopasmowe i 5G ›

Grafika w chmurze

Pracownicy mogą zdalnie współpracować z wykorzystaniem aplikacji graficznych 3D. Dzięki aplikacjom od Citrix, Microsoft i VMware złożone projekty oraz wizualizacje mogą być obsługiwane przez wysokowydajne serwery w środowisku wirtualnym, co umożliwia dynamiczne dostosowywanie zdalnych pulpitów lub zdalnego renderowania do wymagań. Skalowalne procesory Intel® Xeon® z zestawem narzędzi do renderowania Intel® oneAPI (element Open Visual Cloud) zapewniają potężne i elastyczne śledzenie promieni oparte na procesorach, szeroko stosowane przez profesjonalne studia w Hollywood oraz społeczność naukowców zajmujących się wizualizacjami.

Raport firmy VMware: Zastosowanie nowej technologii pamięci wraz z najnowszymi procesorami i dyskami SSD Intel® umożliwia obsługę większej liczby użytkowników VDI ›

Raport firmy Dell: Zapewnij użytkownikom VDI potrzebną pamięć dzięki technologii serwerowej firm Dell EMC i Intel ›

Studium przypadku firmy Chaos: Śledzenie promieni dla wszystkich, lokalnie lub w chmurze ›

Nowa karta akceleratora firmy Celestica z procesorem Intel® do renderowania VCAC-R ›

Gra w chmurze

Gry online przechodzą do modelu streamowania w chmurze, podobnie jak muzyka, filmy i programy telewizyjne. Rozwój gier online zapewnia dodatkowe przychody dzięki niemarkowemu oprogramowaniu, które pozwala operatorom na oznakowanie, czerpanie zysków z usług typu OTT i oferowanie ich subskrybentom oraz docelowym okazjonalnym graczom w domu. Nowy serwer GPU Intel® idealnie nadaje się do gier w chmurze z systemem Android, o wysokiej gęstości i małych opóźnieniach.

Przeczytaj o dostawcy usług telekomunikacyjnych Etisalat używającym GameStream* oraz o firmie Intel ›

Informacje i warunki

Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz globalne zasady firmy Intel dotyczące praw człowieka. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Bądź w kontakcie

Intel IT Center pozwala na bieżąco śledzić technologie, trendy i pomysły kształtujące przyszłość miejsc pracy.

Dziękujemy za subskrypcję.

Udało się!

Nie można przesłać formularza.

Z powodu trudności technicznych nie mogliśmy przesłać formularza. Spróbuj ponownie za kilka minut. Przepraszamy za niedogodności.

Przesyłając ten formularz, potwierdzasz, że jesteś osobą pełnoletnią i upoważniasz firmę Intel do skontaktowania się z Tobą telefonicznie lub pocztą e-mail w celach marketingowych. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji. Strony internetowe oraz informacje otrzymywane od firmy Intel podlegają naszym Zasadom poufności danych oraz Warunkom użytkowania.

Przesyłając ten formularz, potwierdzasz, że jesteś osobą pełnoletnią i upoważniasz firmę Intel do skontaktowania się z Tobą telefonicznie lub pocztą e-mail w celach marketingowych. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji. Strony internetowe oraz informacje otrzymywane od firmy Intel podlegają naszym Zasadom poufności danych oraz Warunkom użytkowania.

  • Oprogramowanie open source
  • Przetwarzanie i dostarczanie multimediów
  • Analiza multimediów
  • Realistyczne multimedia
  • Grafika w chmurze
  • Gra w chmurze
  • Informacje o firmie
  • Nasze zaangażowanie
  • Różnorodność i integracja
  • Społeczności
  • Współpraca z inwestorami
  • Kontakt z nami
  • Aktualności
  • Praca
  • © Intel Corporation
  • Warunki użytkowania
  • * Znaki towarowe
  • Ochrona danych
  • Pliki cookie
  • Przejrzystość łańcucha dostaw
  • Mapa strony

Technologie firmy Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. // Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. // Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić. // Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. // Patrz nasze pełne informacje prawne i zastrzeżenia. // Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz globalne zasady firmy Intel dotyczące praw człowieka. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Intel Technology Poland sp. z o.o.; ul. Słowackiego 173, 80-298 Gdańsk, Poland; Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000101882; NIP 957-07-52-316; Kapitał zakładowy 200 000 PLN.

Logo Intel w stopce