Nowe spojrzenie na transformację cyfrową

Dowiedz się, dlaczego modernizacja infrastruktury jest kluczowa w dzisiejszym środowisku biznesowym w celu zwiększenia wydajności i produktywności, zachowania przewagi konkurencyjnej, zrównoważonego rozwoju biznesowego oraz lepszych wrażeń klientów i pracowników.

Transformacja cyfrowa to proces usprawniania w celu uzyskiwania lepszych wyników biznesowych oraz lepszych wrażeń klientów, pracowników i użytkowników. Skuteczne, wydajne i bezpieczne dane stanowią podstawę każdej inicjatywy w zakresie transformacji cyfrowej. To właśnie dlatego infrastruktura technologiczna i innowacje odgrywają w tym procesie tak ważną rolę.

Głównym czynnikiem transformacji cyfrowej jest świadomość, że każdy kontakt z Twoją firmą może wywoływać pozytywne lub negatywne wrażenia u Twoich odbiorców, w tym klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Ceną za brak aktywnego inicjowania transformacji cyfrowej może być stracenie pozycji na rynku lub odpływ zdolnych pracowników. Dzięki zrozumieniu, że wrażenia związane z marką opierają się na bezproblemowych procesach i zintegrowanych systemach umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej, firmy mogą zobaczyć, że transformacja cyfrowa staje się priorytetem i ważną inwestycją.

W dzisiejszych czasach niemal każda firma w każdej branży korzysta z elementów cyfrowych przynajmniej w zakresie podstawowych funkcji operacyjnych. Zatem transformacja cyfrowa jest ważna dla prawie każdej firmy bez względu na sektor rynkowy, lokalizację, rozmiar, poziom dojrzałości czy pozycję lidera w swojej branży. Jednak nie ma jednego uniwersalnego modelu transformacji cyfrowej, ze względu na to, że każda firma ma unikalne standardy, wymagania i zasoby.

Dobrym punktem wyjścia dla transformacji cyfrowej jest stopień zadowolenia klientów z kontaktów z Twoją firmą Klienci oczekują, że firmy będą cyfrowo dostępne 24 godziny na dobę, 365 dni w roku w celu obsługi zgłoszeń serwisowych, możliwości pobrania plików, transakcji i nie tylko. Zacznij od oceny tego, czy funkcje sprzedaży są dostępne cyfrowo, czy punkty kontaktu z klientem są spersonalizowane lub czy wnioski klienta zostają natychmiast spełnione. Jeśli nie, poszukaj luk lub ograniczeń w procesie dostarczania wartości, następnie oceń infrastrukturę technologiczną i możliwości w zakresie skuteczności spełniania oczekiwań klientów.

Informacje o produktach i wydajności

1IDC 2020 r. „Kryzys ponownie przyspiesza transformację cyfrową w bankowości”. https://www.intel.com/content/www/us/en/financial-services-it/crisis-accelerating-digital-transformation.html