Omówienie przypadków

Zakładka Przypadki

W zakładce Przypadki, aby uzyskać łatwy dostęp, znajdziesz ostatnio oglądane przypadki. Kliknij łącze Numer obudowy, aby otworzyć stronę Szczegóły obudowy.

Wyświetlenia listy przypadków

Istnieją różne opinie na temat listy, które filtrują wyniki w różny sposób.

  • Wszystkie przypadki (obejmują wszystkie przypadki na koncie, do których masz dostęp, w tym przypadki przesłane przez inne osoby z Twojej firmy).
  • Moje przypadki
  • Moje otwarte przypadki
  • Moje ostatnio zaktualizowane przypadki
  • Ostatnio oglądane przypadki

Kliknij strzałkę w dół, aby wyświetlić swoje opcje. Wybierz widok listy i kliknij Go! aby wyświetlić przypadki z tej listy.

Kolumny w niektórych widokach listy mogą być przenoszone w zależności od twoich preferencji. Wystarczy kliknąć i przeciągnij nagłówek kolumny w inne miejsce. Zmiana sekwencji kolumn jest jednakże czasowa. Nie staje się ona wartością domyślną i przywracana po przejściem do innej strony.

Kliknij nagłówek kolumny, aby posortować kolejność. Strona jest sortowana tylko na jedną kolumnę. Kliknij ponownie kolumnę, aby odwróć sort. Kod kodowy jest alfa-numeryczny.

Strona ze szczegółowymi przykładami przypadków

  1. Kliknij Edytuj szczegóły sprawy, aby dokonać aktualizacji dla sprawy lub kliknij Skopiuj, aby użyć jako przykładu asekuli, by stworzyć nowy przypadek.
  2. Opis i informacje o przypadku — szczegóły sprawy ustalone w momencie utworzenia obudowy. Niektóre pola można edytować.
  3. Informacje o produkcie — produkt powiązany z tym przypadku. W przypadku obudowy może mieć tylko jeden produkt.
  4. Komentarze dotyczące przypadku — jest to bieżąca lista komentarzy dodanych przez Ciebie i wszystkich innych osób, które mają dostęp do tej sprawy, w tym Twojego ® firmy Intel.
  5. Szczegóły dotyczące środowiska — pytania, na które zostały zadane oraz odpowiedzi, które zostały dostarczone podczas tworzenia obudowy. Szczegóły środowiskowe pomagają rozwiązać problem we właściwej osobie i szybciej je rozwiązać. Nie wszystkie przypadki mają szczegóły dotyczące środowiska.
  6. Informacje o systemie — data i data otwarcia i zamknięcia sprawy.
  7. Zainteresowane strony – osoby, które zostały dodane do sprawy z Twojego konta, które chcą otrzymywać powiadomienia o aktualizacji przypadków.
  8. Załączniki przypadków — prześlij plik, który należy dołączyć do tej sprawy. Możesz również zobaczyć pliki do pobrania od swojego reprezentanta firmy Intel®.

Tworzenie obudowy

W zakładce Przypadki możesz stworzyć przypadek, klikając Stwórz nowy w lewej kolumnie i wybierz Case lubkliknij przycisk Stwórz nowy przypadek na stronie Głównej przypadków.

Preferowaną metodą tworzenia przypadku jest zakładka Produkty Intel® lub zakładka Projekty uprzywilejowanej pomocy technicznej.

Aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia sprawy, kliknij TUTAJ.

Ankieta dla klientów

Kiedy przypadek jest zamknięty lub rozpoznany, pojawi się krótka ankieta zadowolenia klientów. Pomóż nam lepiej przysłużyć się.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.