Zasoby dla wychowawców przedszkolnych, nauczycieli szkół podstawowych i średnich oraz planowanie technologii

Odkryj edukację od przedszkola do końca szkoły średniej z firmą Intel i dowiedz się więcej o przyszłości edukacji, w tym o umiejętnościach, edukacji STEM oraz zasobach dla nauczycieli i uczniów.

Pandemia COVID-19 zakłóciła funkcjonowanie sektora edukacji, zmieniając tę branżę na zawsze. Przejście na edukację opartą na wynikach w coraz większym stopniu opiera się na technologii, aby umożliwić nowe metodologie i strategie nauczania dla wychowawców przedszkolnych, nauczycieli szkół podstawowych i średnich oraz administratorów szkół. Mając dostęp do rozwoju zawodowego i innych narzędzi, nauczyciele mogą przyjąć nowe strategie nauczania, które pomogą uczniom zdobyć umiejętności innowacyjnego myślenia oraz umiejętności techniczne w zakresie innowacji, których potrzebują, aby odnieść sukces zawodowy w czasie czwartej rewolucji przemysłowej.

Nowe innowacyjne umiejętności

Aby przedszkolaki oraz uczniowie szkół podstawowych i średnich mogli osiągać sukcesy w świecie opartym na technologii, nauczyciele powinni zachęcać i pomagać im zdobywać nowe umiejętności innowacyjnego myślenia. Lekcje dla dziewczynek oparte na modelu STEM (nauki przyrodnicze, technologia, inżynieria i matematyka), programowanie dla dzieci i e-sport pozwalają uzyskać tylko niektóre ważne i nowoczesne umiejętności, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego w czasie czwartej rewolucji przemysłowej. Stanowią one jednak idealny wstęp do nauki mieszanej. Dowiedz się więcej o tych umiejętnościach oraz o tym, jak firma Intel współpracuje z partnerami, aby umożliwić zdobywanie umiejętności.

Inicjatywa Intel® Skills for Innovation ›

Obejrzyj film ›

Strategia nauczania i zasoby

Te przykładowe programy nauczania i plany lekcji opracowane przez nauczycieli włączają technologie i koncepcje STEAM (nauki przyrodnicze, technologia, inżynieria, sztuka i matematyka) w projekty klasowe stworzone dla różnych grup wiekowych. Plany te są wcielane w życie, gdy nauczyciele wykorzystują technologię w klasie, dostosowując standardy i krzewiąc myślenie wyższego rzędu za pomocą pytań zawartych w programie nauczania, skutecznych strategii instruktażowych i ocen wyników.

Poznaj plany lekcji i programy nauczania ›

Poznaj więcej strategii nauczania ›