Wybierz odpowiednie urządzenie edukacyjne: jak dokonać właściwego wyboru

Urządzenia edukacyjne są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej

Nauka zdalna i hybrydowa. Spersonalizowane kształcenie. Analiza danych, kodowanie i tworzenie treści. I jeszcze więcej. Technologia edukacyjna ma olbrzymie znaczenie dla nowoczesnego środowiska uczenia się i nauczania, wpływając na prawie wszystkie aspekty tych procesów. Powoduje to, że dla rodziców, nauczycieli i pracowników oświatowych wybór właściwego urządzenia jest ważniejszy niż kiedykolwiek.

Dzięki odpowiednim narzędziom uczniowie mogą ćwiczyć rozwiązywanie rzeczywistych problemów w ramach własnym doświadczeń edukacyjnych. Zdobywają w ten sposób kluczowe umiejętności myślenia i rozwiązywania problemów nieocenione na nowym rynku pracy, który w coraz większym stopniu kształtowany jest przez technologię, automatyzację i sztuczną inteligencję (AI).

Jak dobrać odpowiedni standard konstrukcji

Komputery stacjonarne

Daj uczniom, nauczycielom i pracownikom administracyjnym możliwość dotrzymania kroku innym w świecie cyfrowym. Zapewniaj wyjątkową wydajność i szybkość reakcji na potrzeby złożonych potrzeb szkoleniowych.

Więcej informacji

Laptopy i notebooki

Daj uczniom możliwość korzystania z przyspieszonej wydajności i możliwości kreatywnych w podróży — wraz ze wszystkimi niezbędnymi funkcjami komunikacyjnymi, których także potrzebują. Laptopy, urządzenia konwertowane, odłączane i 2w1 oferują przenośność i elastyczność, jednocześnie zapewniając komfortowe i intuicyjne użytkowanie.

Więcej informacji

Użytkowanie typowe dla uczniów i potrzeby dotyczące wydajności

Wymagania dotyczące procesora urządzenia różnią się w zależności od sposobu jego użytkowania. Ogólnie uczniowie szkół podstawowych i średnich wymagają coraz większej wydajności przy przechodzeniu do wyższych klas:

  • Uczniowie na poziomie nauczania początkowego będą korzystać z urządzeń głównie w celu uzyskiwania dostępu do treści i korzystania z podstawowych aplikacji zwiększających produktywność, więc potrzebują urządzeń, które bez zakłóceń obsługują takie zadania.
  • Starszym rocznikom szkół podstawowych prawdopodobnie wprowadzane będą zaawansowane umiejętności i technologie, dlatego będą potrzebować wydajności umożliwiającej badanie możliwości i rozwijanie umiejętności.
  • Uczniowie szkół średnich zaczną korzystać z zaawansowanego oprogramowania do tworzenia modeli, analizy, tworzenia treści i nie tylko, co oznacza, że będą potrzebować dużej wydajności, aby w najlepszy sposób wykorzystać swoje umiejętności i uwolnić pełen potencjał.

Oczywiście dokonanie optymalnej inwestycji wymaga wyborów z myślą o przyszłości poprzez uwzględnienie zarówno dzisiejszych, jak i przyszłych potrzeb.

Wykres po prawej stronie przedstawia, jak najlepiej dopasować procesory Intel® do przypadków użycia dotyczących uczniów.