Bankowość detaliczna 4.0 integruje inteligentne technologie bankowe w ramach bankowego oddziału przyszłości – takie jak interaktywne kioski, inteligentne cyfrowe oznakowanie i inne rozwiązania cyfrowe – aby umożliwić bardziej spersonalizowane, bezproblemowe i wciągające doświadczenia bankowe.

Wykorzystując sztuczną inteligencję i analizy, technologie te uczą się zachowań klientów, umożliwiając optymalizacje w czasie rzeczywistym, mierząc skuteczność strategii promocyjnych i zapewniając właściwe modele obsady personelu. Narzędzia te dostarczają wygodniejsze i bardziej ekscytujące sposoby udzielania porad finansowych i produktów.

Prawdziwą transformację bankowości detalicznej można osiągnąć, gdy inteligentne rozwiązania są połączone i zintegrowane. Połączone dane i spostrzeżenia odróżnią wiodące instytucje finansowe od konkurencji.

Oddział bankowy to kluczowy kanał pomagający instytucjom finansowym w stymulowaniu wzrostu i lojalności klientów. Bankowość detaliczna 4.0 tworzy bardziej zaangażowanych, lojalnych klientów, wspierając pracowników i różnicując doświadczenia bankowe. Dla instytucji finansowych oznacza to większe przychody i lojalność klientów w ramach ich wszechstronności. Rozwiązania dla Bankowości detalicznej 4.0 poprawiają również efektywność działania banku, automatyzując i usprawniając wiele zadań. Dzięki temu pracownicy banku mogą być bardziej produktywni i skoncentrowani na potrzebach klientów.