Poznaj bankowe oddziały przyszłości
Instytucje finansowe przechodzą dziś transformację cyfrową, wykorzystując postęp technologiczny, aby pomóc zwiększyć zaangażowanie i lojalność klientów. Podczas gdy wiele wdrażanych przez banki rozwiązań zapewnia nowe poziomy wydajności procesów bankowych, integracja bankowego ekosystemu ma kluczowe znaczenie dla pełnego wykorzystania ich potencjału.
Oddział przyszłości podchodzi holistycznie do rozwoju infrastruktury. Integracja zasobów cyfrowych i fizycznych od początku do końca może umożliwić szeroki dostęp do danych, przyspieszyć przepływy zadań transakcyjnych, usprawnić podróże klientów i wdrożyć nowe rozwiązania angażujące klientów w miarę ich wprowadzania na rynek.
Firma Intel jest zaufanym doradcą najlepszych dostawców technologii bankowych na całym świecie. Wybór technologii Intel® umożliwia instytucjom finansowym dostęp do szerokiej koalicji partnerów bankowych, którzy zajmują się indywidualnymi przypadkami użycia i szerszymi wyzwaniami związanymi z infrastrukturą.
Ekosystem partnerów Intel® zapewnia kompleksowe innowacje, napędzając inteligentne połączenia w zasobach oddziałów i wykorzystując otwarte platformy do uzyskania maksymalnej elastyczności i opcji wspólnego rozwoju.
Rozwiązania Intel
Wprowadzanie nowych poziomów usług dzięki interaktywnym kioskom
Interaktywne kioski zapewniają klientom bogate, spersonalizowane, interaktywne doświadczenia, które zwiększają liczbę wizyt w oddziałach oraz wspierają nowe i ulepszone poziomy obsługi klienta i rozwój biznesu. Ponadto kioski samoobsługowe umożliwiają klientom rezerwację spotkań i kolejkowanie do usług transakcyjnych, uwalniając personel do udzielania pomocy klientom w całym oddziale. Pomoże to również w zarządzaniu poziomem personelu i zwiększeniu utrzymania klientów.
Urzekające i wciągające oznakowanie cyfrowe
Znaki cyfrowe umożliwiają sprzedawcom oferowanie dostosowanych promocji na podstawie anonimowych danych demograficznych pobliskich klientów. Inteligentne oznakowanie cyfrowe nie tylko dostarcza cennych informacji o nowych ofertach banku, ale także umożliwia dostosowanie tych komunikatów do grupy wiekowej, pochodzenia etnicznego lub płci klienta według regionu lub pory dnia. Wykorzystanie opartej na chmurze platformy zarządzania treścią zapewnia wysoki poziom wydajności i elastyczności w szybkim skalowaniu do wielu lokalizacji i rozmiarów znaków cyfrowych.
Przenosimy bezpieczeństwo bankowości na wyższy poziom
Bezpieczeństwo danych – czy to ochrona transakcji czy informacji o klientach – jest sprawą najwyższej wagi dla każdej instytucji finansowej. Rozwiązania bankowe, które zawierają wbudowane technologie zabezpieczeń, mogą pomóc w ochronie danych. Zabezpieczenia biometryczne również mogą pomóc instytucjom finansowym w ich codziennych operacjach, a także poprawić jakość doświadczeń klientów i ich autentyczność.
Wykorzystanie przyszłości Internetu rzeczy
Internet rzeczy (IoT) umożliwia instytucjom finansowym przechwytywanie większej ilości danych, szybszą analizę i szybsze podejmowanie działań. Ta wschodząca technologia przyniesie znaczące korzyści dla oddziałów bankowych przyszłości, umożliwiając większą integrację analizy doświadczeń i dostarczanie treści o wysokiej jakości. Firma Intel umożliwia bardziej inteligentny IoT dzięki szerokiemu portfolio technologii, rozwiązań i narzędzi ułatwiających podejmowanie bardziej strategicznych decyzji, postępy operacyjne i przełomowe zmiany branżowe.
Lepsza jakość usług dzięki AI w bankowości
Sztuczna inteligencja (AI) ma potencjał do przekształcenia praktycznie każdej gałęzi przemysłu i już wywiera wpływ na sektor usług finansowych. AI w bankowości pomoże instytucjom finansom w poprawie efektywności i jakości obsługi, jak również zarządzania ryzykiem oraz zgodności z przepisami. Chatboty do obsługi klienta i wirtualni asystenci z AI stają się coraz bardziej pomocni, ponieważ coraz lepiej rozumieją naturalny język. Wykrywanie nadużyć finansowych oparte na AI również może pomóc w identyfikacji podejrzanej aktywności lub roszczeń. Z biegiem czasu będzie ono też coraz dokładniejsze, ponieważ modele stale uczą się w oparciu o nowe dane.
Narzędzia programistyczne firmy Intel
Intel® oneAPI i piaskownica Intel® DevCloud dostarczają programistom zasoby, których potrzebują do osiągnięcia odpowiedniej szybkości i sprawności podczas wdrażania nowych aplikacji w architekturze procesorów Intel® i XPU.
Ekosystem partnera Intel®: Zapewnienie przyszłości Bankowości detalicznej 4.0
Firma Intel jest zaufanym doradcą najlepszych dostawców technologii bankowych na całym świecie. Wybór technologii Intel® umożliwia instytucjom finansowym dostęp do szerokiej koalicji partnerów bankowych, którzy zajmują się indywidualnymi przypadkami użycia i szerszymi wyzwaniami związanymi z infrastrukturą.
Ekosystem partnerów Intel® zapewnia kompleksowe innowacje, napędzając inteligentne połączenia w zasobach oddziałów i wykorzystując otwarte platformy do uzyskania maksymalnej elastyczności i opcji wspólnego rozwoju.
Często zadawane pytania
Bankowość detaliczna 4.0 integruje inteligentne technologie bankowe w ramach bankowego oddziału przyszłości – takie jak interaktywne kioski, inteligentne cyfrowe oznakowanie i inne rozwiązania cyfrowe – aby umożliwić bardziej spersonalizowane, bezproblemowe i wciągające doświadczenia bankowe.
Wykorzystując sztuczną inteligencję i analizy, technologie te uczą się zachowań klientów, umożliwiając optymalizacje w czasie rzeczywistym, mierząc skuteczność strategii promocyjnych i zapewniając właściwe modele obsady personelu. Narzędzia te dostarczają wygodniejsze i bardziej ekscytujące sposoby udzielania porad finansowych i produktów.
Prawdziwą transformację bankowości detalicznej można osiągnąć, gdy inteligentne rozwiązania są połączone i zintegrowane. Połączone dane i spostrzeżenia odróżnią wiodące instytucje finansowe od konkurencji.
Oddział bankowy to kluczowy kanał pomagający instytucjom finansowym w stymulowaniu wzrostu i lojalności klientów. Bankowość detaliczna 4.0 tworzy bardziej zaangażowanych, lojalnych klientów, wspierając pracowników i różnicując doświadczenia bankowe. Dla instytucji finansowych oznacza to większe przychody i lojalność klientów w ramach ich wszechstronności. Rozwiązania dla Bankowości detalicznej 4.0 poprawiają również efektywność działania banku, automatyzując i usprawniając wiele zadań. Dzięki temu pracownicy banku mogą być bardziej produktywni i skoncentrowani na potrzebach klientów.