Technologia bankowa — nowa generacja
Banki korporacyjne i detaliczne wykorzystują technologie i rozwiązania Intel® do modernizowania infrastruktury, spełnienia wymagań branżowych dotyczących zgodności z przepisami oraz dostarczania nowych doświadczeń klientom.
Stwarzanie nowych możliwości bankom korporacyjnym i detalicznym
Transformacja cyfrowa — na brzegu sieci lub w centrum danych — zapewnia klientom bezproblemowe doświadczenia, łączące świat fizyczny i cyfrowy. Dowiedz się, jak ułatwiamy bankom zachowanie przewagi w stosunku do szybko rozwijającej się konkurencji.
Transformacja bankowości staje się możliwa
W centrum danych. W chmurze. W oddziale. Firma Intel wraz z partnerami w kompleksowy sposób ułatwia bankowości korporacyjnej i detalicznej modernizację infrastruktury.
Unowocześnienie strategii chmury hybrydowej
Kontenery ułatwiają zwiększenie przenośności i wydajności obciążeń roboczych, aby zwiększyć ich sprawność. Przyspieszanie wdrażania dzięki architekturze referencyjnej stworzonej w ramach współpracy z firmami Finastra i Red Hat.
Przyspieszanie kluczowych obciążeń analitycznych
Skalowalne procesory Intel® Xeon® trzeciej generacji zapewniły nawet 59% większą przepustowość w porównaniu ze skalowalnymi procesorami Intel® Xeon® drugiej generacji w teście porównawczym STAC-A2 dla obciążeń związanych z wyceną i zarządzaniem ryzykiem1.
Ponowne wymyślanie bankowej placówki sprzedaży detalicznej
Chatboty konwersyjne, tekstowe i dźwiękowe, wykorzystują sztuczną inteligencję (AI), aby umożliwić zwiększanie zaangażowania klientów i zmniejszanie TCO.
Bezpiecznie i zgodne z przepisami pokonywanie wyzwań
W chmurze i na brzegu sieci wyposażamy banki w narzędzia do ochrony danych i klientów jednocześnie zapewniając zgodność z przepisami.
Zwalczanie przestępczości finansowej w czasie rzeczywistym
Firma Intel ułatwia bankom modernizację infrastruktury w celu zachowania zgodności z przepisami i zapewnienia lepszych wyników w zakresie zabezpieczeń.
Bezpieczne udostępnianie danych w chmurze
Rozszerzenia Intel® Software Guard Extensions (Intel® SGX) ułatwiają bankom bezpieczne i poufne łączenie różnych źródeł danych w celu ich wspólnego przetwarzania i konsolidacji.
Łatwe zarządzanie urządzeniami brzegowymi
Platforma Intel vPro® zapewnia możliwości zdalnego zarządzania i technologię zabezpieczeń biometrycznych, które ułatwiają ochronę placówek i urządzeń brzegowych.
Realizacja priorytetów w zakresie doświadczeń klienta
Dzięki naszym zestawom przygotowanym pod kątem zapytań ofertowych i kompleksowych, gotowych do wprowadzenia na rynek rozwiązaniom umożliwiamy łatwe zapewnienie klientom doświadczeń nowej generacji.
Technologia bezdotykowa
Stosuj technologie bezdotykowe w oddziałach lokalnych, aby zwiększać bezpieczeństwo klientów, jednocześnie przyspieszając i upraszczając ich doświadczenia.
Digital Signage
Wyposaż placówki w oznakowanie cyfrowe, aby wyświetlać klientom spersonalizowane wiadomości i oferty.
Kioski i interaktywne bankomaty
Zapewnij klientom więcej opcji zarządzania kontami, dokonywania wypłat, a nawet prowadzenia czatów na żywo z konsultantami finansowym lub czatbotami audio.
Udane wdrożenia u klientów
Firma Intel pomaga organizacjom realizować cele o krytycznym znaczeniu w całej branży bankowej.
Ochrona obciążeń w chmurze
Rozwiązanie Intel® SGX pomaga Nationwide Building Society bezpiecznie łączyć różne źródła informacji, dzięki czemu mogą oni uzyskiwać wgląd w dane szczególnie chronione.
Przeczytaj teraz
Zwiększanie możliwości analizy danych
Technologie Intel® ułatwiają firmie Proportunity ocenę około 150 różnych czynników przy zaoferowaniu atrakcyjnych pożyczek dla osób kupujących dom po raz pierwszy.
Przeczytaj teraz
Zapewnianie lepszych doświadczeń klientów
Technologie Intel® zapewniają wygodne, wciągające doświadczenia, jednocześnie zwiększając kontrolę zapasów, wydajność i możliwości uzyskiwania praktycznych informacji.
Posłuchaj teraz
Zwiększanie możliwości bankowości nowej generacji dzięki technologii Intel®
Tylko firma Intel zapewnia szeroki zakres technologii niezbędnych do realizacji celów związanych z transformacją cyfrową, zgodnością z przepisami, bezpieczeństwem i doświadczeniami klientów.
Skalowalne procesory Intel® Xeon®
Uzyskaj najlepszą w branży wydajność dzięki sprzętowemu przyspieszeniu sztucznej inteligencji i zabezpieczeniu danych.
Technologia Intel® Optane™
Zwiększ prędkość wejść/wyjść pamięci masowej, jej odporność i dostępność dzięki pamięci trwałej Intel® Optane™ i dyskom SSD Intel® Optane™.
Układy Intel® FPGA
Przyspiesz przepływ danych i szyfrowanie dzięki programowalnym układom system-on-chip (SoC) i zewnętrznym akceleratorom.
Produkty Intel® Ethernet
Pomóż wyeliminować wąskie gardła dzięki szybkościom sieciowym do 100GbE i większym oraz urządzeniom stworzonym z myślą o interoperacyjności.
Zestaw narzędzi OpenVINO™ w dystrybucji Intel®
Korzystaj z wydajności podejścia „napisz raz, wdrażaj w dowolnym miejscu” dla aplikacji wnioskowania AI, które umożliwiają transformację placówki dzięki temu darmowemu zasobowi dla programistów.
Platforma Intel vPro®
Z łatwością aktualizuj urządzenia brzegowe, takie jak kioski interaktywne, rozwiązuj związane z nimi problemy i zabezpieczaj je dzięki naszej zintegrowanej platformie zarządzania.
Często zadawane pytania
Często zadawane pytania
Czym jest cyfrowa transformacja bankowości?
Cyfrowa transformacja bankowości obejmuje modernizację infrastruktury, w celu obsłużenia nowych priorytetów i zakresie doświadczeń klientów, analizy danych i zgodności z przepisami / bezpieczeństwa. Dzięki odpowiednim technologiom stosowanym na brzegu sieci, w centrum danych i chmurze operacje mogą lepiej wykorzystywać dane i koncentrować się na klientach, co skutkuje poprawą wyników biznesowych.
Dlaczego warto inwestować w technologię bankową?
Technologia bankowa ułatwia firmie pozyskanie cennych obserwacji opartych na danych, które można zastosować do znaczącego poprawienia doświadczeń klientów. Możesz również zwiększyć zgodność z przepisami, dzięki czemu bank zwiększa wydajność, a jednocześnie otwiera nowe możliwości uczenia federacyjnego.
W jaki sposób stosuje się sztuczną inteligencję do przekształcania banku przyszłości?
Sztuczna inteligencja ułatwia bankom pozyskiwanie informacji z danych — niezależnie od tego, czy chodzi o prognozowanie działań na rynku, zwalczanie oszustw finansowych czy dostarczanie klientom spersonalizowanych rekomendacji. Dzięki technologiom AI możesz jednocześnie usprawnić tradycyjne procesy, takie jak zarządzanie ryzykiem oraz oferować klientom bezproblemowe doświadczenia, które zapewniają im cenne, adekwatne oferty i nowe usługi.
Informacje o produktach i wydajności
Aby uzyskać informacje o obciążeniach roboczych i konfiguracjach, odwiedź stronę https://www.intel.com/content/dam/www/central-libraries/us/en/documents/xeon-scalable-under-stac-a2-performance-brief.pdf.
Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. Dowiedz się więcej na stronie www.intel.com/PerformanceIndex.
Wyniki są oparte na testach z dni wskazanych w konfiguracjach i mogą nie uwzględniać wszystkich publicznie dostępnych aktualizacji. Szczegóły dotyczące konfiguracji można znaleźć w kopii zapasowej. Żaden produkt ani komponent nie jest całkowicie bezpieczny.