Tworzenie przyszłości branży hotelarskiej już dziś

Hotele i restauracje stoją w obliczu wielu wyzwań na dzisiejszym nieustannie zmieniającym się rynku, od starzejących się systemów po rosnące koszty. Szybko zmieniające się oczekiwania klientów, coraz częściej oparte na nowych możliwościach cyfrowych, wymuszają na markach oferty zapewniające większą szybkość, wygodę i personalizację.

W ankiecie przeprowadzonej w 2020 r. 62% klientów wymieniało wygodę jako główny powód decydujący o wyborze restauracji1. W jednym z badań nad hotelami ponad 78% uczestników twierdziło, że skorzystają tylko ze spersonalizowanych ofert2.

Bardziej niż kiedykolwiek, technologia jest konieczna do spełnienia takich oczekiwań klientów. Firma Intel, będąca doświadczonym innowatorem z aktywnym ekosystemem przodujących partnerów technologicznych, umożliwia przeprowadzanie odpowiednich analiz i wprowadzanie sztucznej inteligencji (AI) dokładnie tam, gdzie są one potrzebne. Pozwala to na uzyskanie udoskonalonego spojrzenia na działania operacyjne, większej lojalności klientów, większej wydajności poprzez automatyzację oraz lepszych doświadczeń dla klientów.

Przeczytaj e-booka ›

Historie klientów z branży hotelarskiej

Historie klientów w branży restauracyjnej

Informacje o produktach i wydajności

1Ankiety firmy Deloitte, grudzień 2019 r. i czerwiec 2020 r.