Tworzenie przyszłości branży hotelarskiej już dziś
Hotele i restauracje stoją w obliczu wielu wyzwań na dzisiejszym nieustannie zmieniającym się rynku, od starzejących się systemów po rosnące koszty. Szybko zmieniające się oczekiwania klientów, coraz częściej oparte na nowych możliwościach cyfrowych, wymuszają na markach oferty zapewniające większą szybkość, wygodę i personalizację.
W ankiecie przeprowadzonej w 2020 r. 62% klientów wymieniało wygodę jako główny powód decydujący o wyborze restauracji1. W jednym z badań nad hotelami ponad 78% uczestników twierdziło, że skorzystają tylko ze spersonalizowanych ofert2.
Bardziej niż kiedykolwiek, technologia jest konieczna do spełnienia takich oczekiwań klientów. Firma Intel, będąca doświadczonym innowatorem z aktywnym ekosystemem przodujących partnerów technologicznych, umożliwia przeprowadzanie odpowiednich analiz i wprowadzanie sztucznej inteligencji (AI) dokładnie tam, gdzie są one potrzebne. Pozwala to na uzyskanie udoskonalonego spojrzenia na działania operacyjne, większej lojalności klientów, większej wydajności poprzez automatyzację oraz lepszych doświadczeń dla klientów.
Odkryj cyfrową transformację w doświadczeniach klientów dzięki naszym podcastom i seminariom internetowym
Klienci oczekują prostszych, bardziej angażujących doświadczeń w handlu detalicznym, bankowości, hotelarstwie i innych zorientowanych na klienta branżach. Przejrzyj nasze podcasty i seminaria internetowe i zobacz, jak innowacje cyfrowe na urządzeniach brzegowych generują całkiem inne, spójne doznania klientów.
Przekształcanie doświadczeń gości w branży hotelarskiej
Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów, od zwiększonej uwagi poświęcanej zdrowiu i bezpieczeństwu danych po usprawnione transakcje i bardziej wciągające doświadczenia, hotele zmagają się z problemem skalowania nowych inteligentnych rozwiązań w potencjalnie wielu lokalizacjach. Brak standaryzacji jest ciągłym wyzwaniem ograniczającym interoperacyjność systemów, a udostępnianie danych jest krytycznym czynnikiem w zapewnianiu płynnych, spersonalizowanych doświadczeń.
Firma Intel i jej ekosystem partnerów oferuje wstępnie zweryfikowane rozwiązania, które ułatwiają gościom i personelowi interakcję i transakcje w całym obiekcie za pośrednictwem różnych punktów styku z technologią. Hotele wyposażone w najnowszą architekturę Intel® oferują szereg ekscytujących możliwości w zakresie wzbogacania doświadczeń gości i zwiększania efektywności operacyjnej.
Historie klientów z branży hotelarskiej
Hotele MEININGER zwiększają komfort pobytu gości dzięki nowym serwerom
Przeczytaj, jak hotele MEININGER usprawniają systemy biznesowe, dwukrotnie zwiększając wydajność podstawowych aplikacji i zapewniając klientom wyjątkową, ulepszoną jakość obsługi.
Sinclair tworzy pierwsze w pełni cyfrowe wrażenia hotelowe
Dowiedz się, jak firma Sinclair i zespół IoT firmy Intel stworzyli innowacyjną technologię, aby przekształcić operacje i ulepszyć wrażenia gości.
Przypadki użycia w branży hotelarskiej
Poznaj przykłady zastosowania wiedzy eksperckiej, rozwiązań i ekosystemu firmy Intel do utorowania drogi do nowej ery wydajności operacyjnej i doświadczeń gości.
Oferuj wciągające doświadczenia
Twórz płynne usługi dla gości, od możliwości spotkań hybrydowych i wygodnego, inteligentnego parkingu po roboty dostawcze i dostęp do rozrywki.
Upraszczaj i usprawniaj pobyt
Zintegruj innowacje, takie jak AI, aby umożliwić szybkość i prostotę, oferując gościom opcję bezproblemowej samoobsługi, od kiosków samoobsługowych po inteligentne automaty sprzedażowe.
Dostosuj doświadczenia do klienta
Korzystaj z AI do analizy preferencji gości od zameldowania/wymeldowania z pokoju, aż po korzystanie z basenu i integruj dane lojalnościowe, aby tworzyć spersonalizowane doświadczenie.
Dbaj o bezpieczeństwo gości i ich danych
Włącz udoskonalenia związane z bezpieczeństwem cyfrowym, aby zapewnić zgodność ze standardami i upewnić się, że dane gości są chronione, a oni sami mogą skupić się na czerpaniu przyjemności z pobytu.
Restauracje na nowo definiują zaangażowanie klientów
Witryny i aplikacje innych firm, takie jak platformy oferujące dowóz posiłków, powodują zwiększenie presji na restauracje w celu usprawnienia doświadczeń klientów. Rosnące koszty zatrudniania pracowników przyspieszają wysiłki zmierzające do osiągnięcia nowej wydajności operacyjnej. Infrastruktura i interoperacyjność wymagają płynniejszych połączeń pomiędzy pierwszą linią kontaktu z klientem a zapleczem, aby zwiększać produktywność, oszczędzać koszty i poprawiać obsługę.
Firma Intel ma bogate doświadczenie i szeroką ofertę rozwiązań, które pomagają w sprostaniu dzisiejszym wyjątkowym wyzwaniom. Firma Intel ułatwia tworzenie przyszłości restauracji zbudowanej wokół doświadczeń klientów, umożliwiając zwiększenie wydajności systemu, zwiększanie możliwość mniejszym wysiłkiem i szybkie wdrażanie nowych narzędzi.
Historie klientów w branży restauracyjnej
Burger King poprawia jakość i sprzedaż dzięki AI
Dowiedz się, jak Burger King korzysta z AI do opracowania niestandardowych zaleceń, które uwzględniają nie tylko zachowania zamawiających klientów, ale także informacje kontekstowe, takie jak pogoda, godzina i lokalizacja.
Restauracja Lee's Famous Recipe Chicken automatyzuje swoją sieć restauracji dla zmotoryzowanych
Dowiedz się, jak firma Lee’s Famous Recipe Chicken korzysta z konwersacyjnej AI, aby przyspieszyć obsługę i skróć czas oczekiwania w swoich restauracjach dla zmotoryzowanych.
Robot-baristka w kawiarni Crown Coffee nigdy nie pomyli zamówień
Przeczytaj o nowej baristce w kawiarni Crown Coffee — robocie, który przyjmuje zamówienia, przygotowuje i serwuje kawę oraz finalizuje transakcje.
Przypadki użycia w branży restauracyjnej
Rozważmy kilka sposobów, w jakie firma Intel może wykorzystać nowe i powstające rozwiązania, aby pomóc w usprawnieniu operacji od kuchni po obsługę klienta.
Automatyzacja z myślą o usprawnieniu kuchni
Wykorzystaj automatyzację, komputerowe systemy wizyjne i robotykę do osiągania nowych korzyści operacyjnych poprzez udoskonalenie procesu gotowania, zwiększenie wydajności, czystości i jakości przygotowywania posiłków.
Przejdź na rozwiązania cyfrowe, aby zwiększyć wydajność restauracji dla zmotoryzowanych
Zastosuj AI i automatykę głosową, aby zwiększyć szybkość, dokładność i wielkość zamówień w restauracjach dzięki interaktywnym kioskom, punktom sprzedaży (POS), cyfrowym menu i rozwiązaniom zbliżeniowym.
Maksymalizuj wartość informacji
Wykorzystanie analizy predykcyjnej, oznakowania cyfrowego i systemów połączonych kamer opartych na AI do cyfrowego zarządzania operacjami, poprawy prognozowania popytu i ukierunkowywania treści komunikatów.
Zaprzęgnij robotykę do skracania dostaw
Wprowadzaj transakcje zbliżeniowe i robotykę, aby skracać czas dostawy, przekierowywać personel do bardziej wartościowych zadań oraz zarządzać brakami siły roboczej i rosnącymi kosztami.
Więcej zasobów dotyczących branży hotelarskiej i restauracyjnej
Dowiedz się więcej o tym, jak hotele i restauracje zwiększają swoje możliwości w zakresie tworzenia angażujących i spersonalizowanych usług dla klientów.
Zyskaj lojalność dzięki kioskom samoobsługowym
Umożliw gościom ominięcie kolejki dzięki samoobsługowym kioskom, uwalniając pracowników do bardziej wartościowych zadań.
Zwiększ komfort dzięki oznaczeniu cyfrowemu
Dodaj oznakowanie cyfrowe i cyfrowe tablice z menu, aby przyciągnąć uwagę klientów i podzielić się z nimi najnowszymi ofertami i informacjami.
Zwiększaj dochody w punktach sprzedaży
Nowoczesne systemy POS zapewniają wydajność, niezawodność i funkcje zwiększające wartość zamówienia i dochody.
Współpracuj z nami nad realizacją swojego kolejnego projektu w branży hotelarskiej lub restauracyjnej
Opowiedz nam szczegółowo o wymaganiach dotyczących Twojego projektu, abyśmy mogli ułatwić Ci zwiększenie jakości doświadczeń klienta w hotelu lub restauracji.