Przewaga rozwiązań Intel® IoT w branży hotelarskiej i gastronomicznej

Firma Intel oferuje restauracjom i hotelom rozwiązania umożliwiające wykorzystywanie analiz i Internetu rzeczy (IoT) w bardziej inteligentny sposób. Dzięki naszej bogatej ofercie sprzętu i oprogramowania możesz stosować inteligentne rozwiązania w każdym obszarze i skorzystać z przewagi przełomowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (SI) i 5G. A jeżeli szukasz wstępnie zatwierdzonych rozwiązań z naszego partnerskiego środowiska, możesz mieć pewność, że otrzymasz zintegrowane, przystosowane rozwiązania dostarczające konkretnych danych ułatwiających podejmowanie dobrych decyzji biznesowych.

Udane wdrożenia u klientów

Sprawdź, w jaki sposób technologie Intel® IoT wspomagają przekształcanie doświadczeń klientów i przyczyniają się do wzrostu przychodów.

Zredukuj czas oczekiwania do minimum dzięki kioskom samoobsługowym

Zaproponuj gościom wygodną możliwość składania zamówień, zameldowania lub wymeldowania oraz wyszukiwania informacji w kioskach samoobsługowych. Goście omijają kolejkę, odciążając pracowników, którzy mogą zająć się istotniejszymi zadaniami. Kioski interaktywne wyposażone w procesory Intel® Core™ obsługują wizualizacje w technologii UHD (Ultra High Definition) i są wyposażone w responsywne ekrany dotykowe. Dzięki rozwiązaniom na platformie Intel vPro® zyskujesz wydajność na poziomie biznesowej, zdalne zarządzanie i inne możliwości — to idealna opcja dla restauracji samoobsługowych i hoteli oraz innych podmiotów świadczących innowacyjne usługi.

Zapoznaj się z kioskami

Świeże spojrzenie na cyfrową usługę Drive-Thru

Nowy pakiet rozwiązań z wykorzystaniem SI pozwala przeobrazić usługę Drive-Thru. Technologia przetwarzania obrazów dostarcza szczegółowych informacji, między innymi: ile samochodów czeka w kolejce o różnych porach dnia lub ile samochodów zawróciło z powodu długiego czasu oczekiwania. System rozpoznawania mowy może dostarczyć więcej szczegółów w celu ograniczenia liczby pomyłek oraz umożliwienia szybszego i dokładniejszego składania zamówień. Rezultat? Bardziej zadowoleni klienci, lepsze prognozy popytu oraz bardziej produktywni pracownicy.

Przyszłość Drive-Thru

W prezentowanym seminarium na życzenie eksperci z firm Intel i Coates Group dyskutują na temat dalszego rozwoju usługi Drive-Thru.

Obejrzyj seminarium internetowe

Przyciągaj uwagę cyfrowym oznakowaniem i cyfrowym menu

Dodaj cyfrowe oznakowanie, cyfrowe tablice z menu oraz ściany wideo, które robią wrażenie, a jednocześnie służą do udostępniania najnowszych ofert i informacji. Cyfrowe tablice z menu służą do prezentowania gościom aktualnego menu i ułatwiają dostosowywanie informacji o promocjach i cenach. Dzięki najnowszym funkcjom opartym na SI można natomiast dostosować wiadomości do odbiorców przy użyciu pomiarów demograficznych.

Poznaj cyfrowe menu

Zyskaj więcej z restauracyjnym punktem sprzedaży (POS)

Dzisiejsze systemy POS oferują znacznie więcej niż tylko przyjmowanie zamówień. Są one zintegrowane z systemami zarządzania zapasami, programami lojalnościowymi i wieloma innymi rozwiązaniami. Systemy POS mogą również zapewniać lepsze wyeksponowanie kampanii, co przekłada się na jej skuteczność, oraz dostarczać innych ważnych danych.

Poznaj POS

Obsługa restauracji nowej generacji

W przypadku restauracji kluczowym aspektem jest doświadczenie klienta. Teraz można o nie zadbać jak nigdy wcześniej. Nowy świat cyfrowych punktów kontaktowych nadaje nowy kształt obsłudze i nadaje nowe znaczenie pojęciu wygody, bez względu na to, czy chodzi o kioski samoobsługowe, czy analizy oparte na sztucznej inteligencji.

Inteligentne hotele oferują niesamowity pobyt

Dzięki technologiom IoT koncepcja cyfrowego hotelu staje się rzeczywistością. Udostępnienie kiosków do samodzielnego meldowania się pozwala gościom pominąć etap przechodzenia przez recepcję. Goście mogą regulować temperaturę i oświetlenie w pokojach za pomocą aplikacji w smartfonie i zapisywać swoje preferencje na okazję następnego pobytu. Mają też automatyczny dostęp do parkingu z technologią przetwarzania obrazu umożliwiającą rozpoznawanie tablic rejestracyjnych. Hotele, które są w stanie zaspokoić potrzeby swoich gości w odpowiednim czasie, zyskują nieprzemijającą lojalność klientów.

Zastrzeżenia i uwagi prawne

Technologie Intel® mogą wymagać obsługującego je sprzętu lub oprogramowania bądź aktywacji usług.

Żaden produkt ani komponent nie jest całkowicie bezpieczny.

Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić.

Firma Intel nie sprawdza ani nie weryfikuje danych podawanych przez osoby trzecie. Aby ocenić ich dokładność, należy się zapoznać z innymi źródłami.