Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej. Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.
Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:
kropka (.),
podkreślenie (_),
łącznik (-),
znak małpy (@).
Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.
Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.
Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
Wpisz swoje dane logowania.
Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.
... inny komunikat
Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.
Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.
Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.
Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:
kropka (.),
podkreślenie (_),
łącznik (-),
znak małpy (@).
Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.
Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.
Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
Wpisz swoje dane logowania.
Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.
... inny komunikat
Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.
Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.
Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.