Często zadawane pytania dotyczące logowania się na stronie Intel®

Znajdź odpowiedzi potrzebne do zalogowania się. Jeśli problemy nie ustępują, skontaktuj się z obsługą klienta.


Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam nazwy użytkownika

 

Uwaga

 

Jeśli nie znasz swojej nazwy użytkownika ani hasła, w pierwszej kolejności odzyskaj nazwę użytkownika, a następnie hasło.

Jeśli nie otrzymujesz spodziewanych e-maili od firmy Intel:

 

  • Poczekaj — e-maile mogą przyjść w ciągu 20 minut.
  • Zajrzyj do folderu Spamu lub do Kosza.
  • Jeśli posiadasz kilka adresów e-mail, upewnij się, że sprawdzasz właściwe konto.

Użyj:

od ośmiu (8) do piętnastu (15) znaków,

przynajmniej jedna litera (a-z; A-Z),

przynajmniej jedna cyfra (0-9),

przynajmniej jeden znak specjalny (pełna tabela poniżej), 

 

Nie używaj:

znaków nieanglojęzycznych (np. µ β Ϊ é ),

nazwy użytkownika,

trzech lub więcej znaków powtarzających się (np. "111", "aaa"),

adresu e-mail zarejestrowanego na koncie,

poprzedniego hasła.

spacji na początku lub na końcu wiersza,

 

Znaki specjalne dopuszczalne w hasłach

 

!

#

$

%

&

'

(

)

*

+

,

-

.

/

:

;

<

=

>

?

@

[

\

]

^

_

`

{

|

}

~

 

Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:

kropka (.),

podkreślenie (_),

łącznik (-),

znak małpy (@).

Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.


Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.

Sprawdź, czy klawisze Caps Lock i Num Lock są wyłączone, a następnie ponownie wprowadź adres e-mail i hasło.

Jeśli podejrzewasz, że Twoja nazwa użytkownika i hasło mogą nie być poprawne

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam nazwy użytkownika

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Konta użytkowników na stronie Intel są blokowane po 10 nieudanych próbach logowania. Poczekaj 10 minut, a następnie spróbuj ponownie.

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, Zresetuj swoje hasło

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Zmień moje hasło

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto Intel, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

Jeśli napotkasz...

Sugerowane działanie

... różne problemy z resetowaniem hasła lub jeśli stale wyświetla się wiadomość o błędzie:

„Zresetowanie hasła nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie później"

Resetuj hasło

... niespodziewane strony internetowe, takie jak strona gwarancyjna lub strona społeczności, kiedy próbujesz się logować

Spróbuj ponownie zarejestrować się w programie Intel,

po ponownej rejestracji Twoje konto zostanie reaktywowane.

... wiadomość:

„Zresetowanie hasła nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie później"

która pojawia się nawet po zresetowaniu hasła

Krok 1: Sprawdź, czy Twoje hasło jest zgodne z zasadami określonymi w odpowiedzi na pytanie: „Jak utworzyć prawidłowe hasło?"

Krok 2: Zresetuj swoje hasło

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

... pustą stronę z komunikatem:

 „Weryfikacja e-maila wygasła”

  1. Przejdź na stronę Logowanie w Intel
  2. Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
  3. Wpisz swoje dane logowania.
  4. Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
  5. W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
  6. Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.

... inny komunikat

Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

 

 

 

Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.

Sprawdź, czy klawisze Caps Lock i Num Lock są wyłączone, a następnie ponownie wprowadź adres e-mail i hasło.

Jeśli podejrzewasz, że Twoja nazwa użytkownika i hasło mogą nie być poprawne

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam nazwy użytkownika

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Konta użytkowników na stronie Intel są blokowane po 10 nieudanych próbach logowania. Poczekaj 10 minut, a następnie spróbuj ponownie.

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, Zresetuj swoje hasło

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Zmień moje hasło

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto Intel, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

Jeśli napotkasz...

Sugerowane działanie

... różne problemy z resetowaniem hasła lub jeśli stale wyświetla się wiadomość o błędzie:

„Zresetowanie hasła nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie później"

Resetuj hasło

... niespodziewane strony internetowe, takie jak strona gwarancyjna lub strona społeczności, kiedy próbujesz się logować

Spróbuj ponownie zarejestrować się w programie Intel,

po ponownej rejestracji Twoje konto zostanie reaktywowane.

... wiadomość:

„Zresetowanie hasła nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie później"

która pojawia się nawet po zresetowaniu hasła

Krok 1: Sprawdź, czy Twoje hasło jest zgodne z zasadami określonymi w odpowiedzi na pytanie: „Jak utworzyć prawidłowe hasło?"

Krok 2: Zresetuj swoje hasło

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

... pustą stronę z komunikatem:

 „Weryfikacja e-maila wygasła”

  1. Przejdź na stronę Logowanie w Intel
  2. Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
  3. Wpisz swoje dane logowania.
  4. Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
  5. W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
  6. Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.

... inny komunikat

Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

 

 

 

Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.

Skontaktuj się z firmą Intel

Wyślij zapytanie do działu wsparcia technicznego

Skontaktuj się z nami w dowolnej chwili. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego.

Prześlij zgłoszenie

Czat

Czat jest dostępny w standardowych godzinach pracy

Weź udział w czacie

Telefon

Nasi przedstawiciele są dostępni w standardowych godzinach pracy

Wyświetl książkę telefoniczną