Pomoc dotycząca logowania

Omówienie

Uzyskaj dostęp do korzyści i zasobów oferowanych w programie Intel® Partner Alliance poprzez rejestrację konta i zalogowanie się.

Zarejestruj konto w programie Intel® Partner Alliance ›

Informacje dla zarejestrowanych uczestników Zaloguj się ›

Często zadawane pytania

Należy podać imię i nazwisko, kraj/region zamieszkania oraz prawidłowy służbowy adres e-mail. W późniejszym etapie procesu należy podać informacje o swojej firmie w celu określenia rodzaju uczestnictwa.

Najpierw należy utworzyć konto i zweryfikować służbowy adres e-mail. Po aktywacji konta poprzez weryfikację adresu e-mail można utworzyć login i podać informacje dotyczące firmy w celu określenia rodzaju uczestnictwa w programie Intel® Partner Alliance.

Jeśli okno rejestracji zostanie zamknięte przed ukończeniem pierwszego etapu i przejściem do procesu weryfikacji, dotychczasowy postęp zostanie utracony. Aby ponownie rozpocząć, należy odświeżyć stronę. Okno można zamknąć po otrzymaniu aktywacyjnej wiadomości e-mail.

Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywującym została dostarczona lub login został już utworzony, można skorzystać z linku podanego w wiadomości e-mail, aby kontynuować proces rejestracji lub przejść do strony logowania.

Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywującym konto została dostarczona, ale żaden link podany w wiadomości nie działa, można skontaktować się z działem obsługi klienta poniżej.

Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona, należy sprawdzić folder spamu lub skorzystać z linku podanego w monicie „Zweryfikuj adres e-mail”, aby ponownie wysłać wiadomość.

Jako nazwy użytkownika należy użyć podanego wcześniej służbowego adresu e-mail.

Należy podać nazwę firmy, stronę internetową firmy, szacunkową liczbę pracowników organizacji, swój zawód i rodzaj działalności firmy.

Jeśli nie można znaleźć danej firmy na liście, na stronie „Potwierdź firmę” można utworzyć nowe konto firmowe.

Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywującym konto została dostarczona, ale żaden link podany w wiadomości nie działa, można skontaktować się z działem obsługi klienta poniżej.

Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona, należy sprawdzić folder spamu lub skorzystać z linku podanego w monicie „Zweryfikuj adres e-mail”, aby ponownie wysłać wiadomość.

Jako nazwy użytkownika należy użyć podanego wcześniej służbowego adresu e-mail.

Należy podać nazwę firmy, stronę internetową firmy, szacunkową liczbę pracowników organizacji, swój zawód i rodzaj działalności firmy.

Jeśli nie można znaleźć danej firmy na liście, na stronie „Potwierdź firmę” można utworzyć nowe konto firmowe.

W przypadku pytań dotyczących nazw użytkownika, haseł lub innych kwestii związanych z logowaniem prosimy o zapoznanie się z sekcją często zadawanych pytań na temat logowania.