Zarejestruj się w programie partnerskim firmy Intel
Pomoc dotycząca logowania
Omówienie
Uzyskaj dostęp do korzyści i zasobów oferowanych w programie Intel® Partner Alliance poprzez rejestrację konta i zalogowanie się.
Często zadawane pytania
Jakie wymagania należy spełnić, aby móc zarejestrować się w programie partnerskim firmy Intel?
Należy podać imię i nazwisko, kraj/region zamieszkania oraz prawidłowy służbowy adres e-mail. W późniejszym etapie procesu należy podać informacje o swojej firmie w celu określenia rodzaju uczestnictwa.
Jak przebiega rejestracja w programie Intel® Partner Alliance?
Najpierw należy utworzyć konto i zweryfikować służbowy adres e-mail. Po aktywacji konta poprzez weryfikację adresu e-mail można utworzyć login i podać informacje dotyczące firmy w celu określenia rodzaju uczestnictwa w programie Intel® Partner Alliance.
Co się stanie jeśli zamknę okno?
Jeśli okno rejestracji zostanie zamknięte przed ukończeniem pierwszego etapu i przejściem do procesu weryfikacji, dotychczasowy postęp zostanie utracony. Aby ponownie rozpocząć, należy odświeżyć stronę. Okno można zamknąć po otrzymaniu aktywacyjnej wiadomości e-mail.
Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywującym została dostarczona lub login został już utworzony, można skorzystać z linku podanego w wiadomości e-mail, aby kontynuować proces rejestracji lub przejść do strony logowania.
Do kogo mogę się zwrócić o pomoc, jeśli nie mogę zweryfikować mojego adresu e-mail?
Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywującym konto została dostarczona, ale żaden link podany w wiadomości nie działa, można skontaktować się z działem obsługi klienta poniżej.
Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona, należy sprawdzić folder spamu lub skorzystać z linku podanego w monicie „Zweryfikuj adres e-mail”, aby ponownie wysłać wiadomość.
Dlaczego wyświetlany jest komunikat „nie znaleziono informacji”, gdy próbuję utworzyć hasło i nazwę użytkownika?
Jako nazwy użytkownika należy użyć podanego wcześniej służbowego adresu e-mail.
Jakie dane firmy należy podać?
Należy podać nazwę firmy, stronę internetową firmy, szacunkową liczbę pracowników organizacji, swój zawód i rodzaj działalności firmy.
Co należy zrobić, jeśli nie mogę znaleźć konta mojej firmy?
Jeśli nie można znaleźć danej firmy na liście, na stronie „Potwierdź firmę” można utworzyć nowe konto firmowe.
Do kogo mogę się zwrócić o pomoc, jeśli nie mogę zweryfikować mojego adresu e-mail?
Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywującym konto została dostarczona, ale żaden link podany w wiadomości nie działa, można skontaktować się z działem obsługi klienta poniżej.
Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona, należy sprawdzić folder spamu lub skorzystać z linku podanego w monicie „Zweryfikuj adres e-mail”, aby ponownie wysłać wiadomość.
Dlaczego wyświetlany jest komunikat „nie znaleziono informacji”, gdy próbuję utworzyć hasło i nazwę użytkownika?
Jako nazwy użytkownika należy użyć podanego wcześniej służbowego adresu e-mail.
Jakie dane firmy należy podać?
Należy podać nazwę firmy, stronę internetową firmy, szacunkową liczbę pracowników organizacji, swój zawód i rodzaj działalności firmy.
Co należy zrobić, jeśli nie mogę znaleźć konta mojej firmy?
Jeśli nie można znaleźć danej firmy na liście, na stronie „Potwierdź firmę” można utworzyć nowe konto firmowe.
W przypadku pytań dotyczących nazw użytkownika, haseł lub innych kwestii związanych z logowaniem prosimy o zapoznanie się z sekcją często zadawanych pytań na temat logowania.
Uzyskaj pomoc
Znajdź odpowiedzi
Zgłoś się do pomocy technicznej
- Skontaktuj się z nami w dowolnej chwili, aby stworzyć zgłoszenie do pomocy technicznej.
- Prześlij zgłoszenie
Czat online
- Nasi przedstawiciele są dostępni w standardowych godzinach pracy
- Weź udział w czacie
Zadzwoń
- Nasi przedstawiciele są dostępni w standardowych godzinach pracy
- Wyświetl książkę telefoniczną