Docieraj do idealnego profilu klientów, wszędzie
Gdy partnerzy inicjatywy Disruptor mają na rynku rozwiązanie, które można wdrożyć, korzystamy z naszych zasobów marketingowych i sprzedażowych, aby zwiększyć świadomość i przyspieszyć sprzedaż naszym wspólnym klientom.
Wzmacnianie innowacyjnych rozwiązań
Gdy nasi partnerzy się rozwijają, rozwija się też Intel. Pomagamy zwiększać świadomość i przyjmowanie wspólnych rozwiązań poprzez szereg działań na całej ścieżce doświadczenia kupującego.
Wydarzenia fizyczne i wirtualne
Firma Intel zapewnia wiele możliwości współpracy marketingowej, w ramach której można nawiązać kontakt z użytkownikami końcowymi w przedsiębiorstwie oraz innymi partnerami ekosystemu w celu zwiększenia świadomości na temat rozwiązań Disruptor.
Możliwości mogą obejmować:
- Sponsoring
- Wspólną obecność w firmie Intel, u partnerów oraz na sponsorowanych imprezach
- Spotkania, pokazy, godziny pracy partnerów, czaty
- Obsługę projektu i wdrożenia produktu
Pełnomocnictwo sprzedaży
Firma Intel tworzy zasoby i szkolenia, które wspierają sprzedaż wspólnych rozwiązań przez zespoły wewnętrzne i partnerów Disruptor.
Możliwości mogą obejmować:
- Finansowany dowód koncepcji
- Wprowadzenie do działu IT Intel jako klienta
- Finansowane szkolenie terenowe i rozwój powiązanych treści
- Dopasowywanie kont na podstawie idealnych profili klientów (ICP)
- Wspólna sprzedaż rozwiązań SPIFFS
Generowanie popytu na rozwiązanie
Intel wykorzystuje swoje relacje i możliwości do generowania popytu na wspólnie opracowane rozwiązania poprzez zintegrowane i ukierunkowane na odbiorców programy marketingowe.
Możliwości mogą obejmować:
- Zintegrowane i bezpośrednie kampanie marketingowe
- Marketing w mediach społecznościowych i generowanie leadów
- Programy wydawców zewnętrznych
- Podcasty, videocasty, blogi
- Kampania pielęgnacyjna zorientowana na programistów i odbiorców
- Edukacja i szkolenia
- Przemyślane przywództwo i rozwój treści technicznych
Wspólne programy partnerskie
Intel łączy innowatorów Disruptor z integratorami systemów (Sis), dostawcami programów OEM/ODM, dostawcami usług w chmurze (CSP) i innymi partnerami ekosystemu, zwiększając wartość dla wspólnych klientów.
Możliwości mogą obejmować:
- Programy integratora systemów (SI)
- Programy OEM/ODM
- Programy dostawcy usług w chmurze (CSP)
- 3-kierunkowe propozycje wartości
- 3-kierunkowe wspólne programy marketingowe i sprzedażowe
- Umowy partnerskie ze sprzedawcami