Bogatsze doświadczenia dzięki technologiom dla branży detalicznej opartym na rozwiązaniach Intel

Dzięki najnowszym rozwiązaniom dla branży detalicznej sklepy mogą kreować bardziej angażujące środowisko zakupów i zapewniać klientom niespotykaną dotąd wygodę.

Rozwiązania ekosystemowe umożliwiające transformację cyfrową w handlu detalicznym


W celu wprowadzania innowacji na swoich platformach technologicznych firma Intel zaprasza do współpracy najlepszych partnerów, dzięki czemu każdy punkt kontaktu z klientem w sklepie można przekształcić w transakcję, a każde doświadczenie klienta — w odkrycie. Wszystko to prowadzi do lepszych rezultatów biznesowych.

Kształtowanie wyjątkowo wygodnego, szczegółowo dopracowanego środowiska

Obecna era transformacji cyfrowej w handlu detalicznym opiera się na analizach i sztucznej inteligencji (SI). Gromadząc ogromne ilości danych i przekształcając je w praktyczną wiedzę, sklepy mogą kształtować niesamowicie spersonalizowane, wyjątkowo wygodne środowisko zakupowe, które przekłada się na większą lojalność i wzrost przychodów.

Razem z naszymi partnerami już dziś budujemy przyszłość branży detalicznej — przyszłość, w której połączenie dostępnych danych i sztuczna inteligencja zapewnią wiedzę od pierwszego kontaktu z klientem przez zakup aż po przewidywanie popytu. Dowiedz się, jak rozwiązania z zakresu Internetu rzeczy dla branży detalicznej mogą pomóc Twojej firmie.

Lepsze poznanie dzięki sztucznej inteligencji

Obsługuj klientów szybciej, w czasie rzeczywistym. Dzięki technologiom Intel® związanym z brzegiem sieci, sztuczną inteligencją (SI) i widzeniem maszynowym sklepy mogą widzieć, zdobywać wiedzę i podejmować decyzje w sposób, który dotąd był nieosiągalny. Inteligentne rozwiązania detaliczne oparte na narzędziach SI pozwalają dogłębnie poznać całe środowisko sklepu przy użyciu takich technologii jak analiza odbiorców, a następnie wykorzystywać tak zdobytą wiedzę do wyświetlania dynamicznych treści we właściwym momencie.

Poznaj sztuczną inteligencję w handlu detalicznym

Przeobrażenie detalicznego systemu POS

Punkt sprzedaży (POS) stał się kluczowym punktem kontaktu z klientami. Najnowsze systemy POS są bardziej inteligentne ściślej połączone z Internetem, łącząc takie obszary jak marketing, ceny, obsługę klienta i programy lojalnościowe, aby zapewniać spersonalizowane doświadczenia, a jednocześnie optymalizować szanse handlowe.

Poznaj typy systemów POS

Rewolucja w samoobsłudze dzięki kioskom interaktywnym

Obecne kioski interaktywne są połączone z Internetem, oferują funkcje inteligentne i zapewniają szybką reakcję, podnosząc komfort obsługi i poziom zadowolenia klientów na całym świecie. Dzięki inteligentnym czujnikom i kamerom kioski mogą rozpoznawać produkty, reagować na gesty bezdotykowe, a nawet ułatwiać przeciwdziałanie stratom.

Poznaj rozwiązania kioskowe

Przyciąganie uwagi za pomocą systemów digital signage i inteligentnych półek

Teraz istnieje sprytniejszy sposób na przekazywanie treści i kontaktowanie się z klientami. Inteligentne półki i systemy digital signage przeznaczone dla branży detalicznej przyciągają uwagę w każdym miejscu sklepu, zachęcając klientów do podejścia bliżej i uzyskania dodatkowych informacji. Przekazy dotyczące marek i reklamy są umieszczone w strategicznych miejscach o dużym natężeniu ruchu, co zwiększa ich widoczność i prowadzi do poprawy wyników. Po dodaniu funkcji wizyjnych narzędzia analityczne oparte na sztucznej inteligencji pozwalają określić, kiedy przekaz jest naprawdę skuteczny.

Poznaj systemy digital signage

Open Retail Initiative — szybsze tworzenie innowacji

W ramach projektu Open Retail Initiative (ORI) Intel razem z innymi czołowymi firmami technologicznymi chce przyspieszyć tempo tworzenia innowacji dla branży detalicznej i zwiększyć skalę tego procesu. ORI promuje swobodną wymianę pomysłów w branży detalicznej zgodnie z filozofią open source, przyczyniając się do postępu technologicznego i zwiększania elastyczności.

Poznaj projekt Open Retail Initiative

Personalizacja doświadczeń przy użyciu analiz w handlu detalicznym

Funkcje analiz przeznaczone dla branży detalicznej pozwalają poznać kompletną drogę klienta przez sklep. W końcu można się dowiedzieć, które strategie marketingowe i towarowe są skuteczne, a które nie. Narzędzia do analiz klientów i środowiska sklepowego działają płynnie w tle — od brzegu sieci do chmury — umożliwiając transformację handlu detalicznego dzięki wiedzy uzyskiwanej w czasie rzeczywistym i w dłużej perspektywie.

Poznaj funkcje analiz dla branży detalicznej

Dostęp do nowego źródła wiedzy dzięki technologii RFID dla branży detalicznej

Platforma Intel® RFID Sensor Platform (Intel® RSP) jest niedroga i prosta w instalacji. Obejmuje ona stałopozycyjny czujnik podsufitowy, który dzięki wykorzystaniu technologii identyfikacji RFID w czasie rzeczywistym rejestruje precyzyjne i stale dostępne dane na temat zapasów. Rozwiązanie to sprawia, że właściciele sklepów fizycznych mogą wdrożyć wygodną i inteligentną technologią cyfrową, aby wzbogacić doświadczenia klientów o nowatorski wymiar.

Dowiedz się więcej o platformie Intel® RFID Sensor Platform (Intel® RSP)

Zastrzeżenia i uwagi prawne

Cechy i zalety technologii Intel® zależą od konfiguracji systemu i mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. Wydajność może różnić się od podanej w zależności od konfiguracji systemu. Żaden produkt ani komponent nie jest całkowicie bezpieczny. Więcej informacji można uzyskać od sprzedawcy lub producenta systemu bądź na stronie intel.pl.

Intel, logo Intel i inne znaki Intel są znakami towarowymi firmy Intel Corporation lub jej spółek zależnych.

Inne nazwy oraz marki mogą być przedmiotem praw ich właścicieli.

© Intel Corporation.