Jak przygotowywać niesamowite rozwiązania w 2021 roku

Wyobraź sobie, że możesz sprostać największym wyzwaniom biznesowym. Obejrzyj naszą imprezę inauguracyjną zarejestrowaną 6 kwietnia 2021 r., gdzie zaprezentowaliśmy kolejny rozdział w naszej wizji od brzegu do chmury.

Obejrzyj wydarzenie

Kształtowanie wyjątkowo wygodnego, szczegółowo dopracowanego środowiska

Obecna era transformacji cyfrowej w handlu detalicznym opiera się na analizach i sztucznej inteligencji (SI). Gromadząc ogromne ilości danych i przekształcając je w praktyczną wiedzę, sklepy mogą kształtować niesamowicie spersonalizowane, wyjątkowo wygodne środowisko zakupowe, które przekłada się na większą lojalność i wzrost przychodów.

Razem z naszymi partnerami już dziś budujemy przyszłość branży detalicznej — przyszłość, w której połączenie dostępnych danych i sztuczna inteligencja zapewnią wiedzę od pierwszego kontaktu z klientem przez zakup aż po przewidywanie popytu. Dowiedz się, jak rozwiązania z zakresu Internetu przedmiotów dla branży detalicznej mogą pomóc Twojej firmie.

Udane wdrożenia w sprzedaży detalicznej

Zmieniające się potrzeby sprzedawców oraz kupujących w połączeniu z postępami technologicznymi tworzą nowe rozwiązania i doświadczenia.

Poznaj nowe przykłady angażowania klientów dzięki wykorzystaniu oznakowania cyfrowego w sprzedaży detalicznej.

Dzięki inteligentnym rozwiązaniom oznakowania cyfrowego, takim jak ekspozycja sklepowa InstoreScreen, sprzedawcy detaliczni w sklepach stacjonarnych personalizują i poprawiają doświadczenia klientów. Tego rodzaju ekspozycja zawiera pomocne informacje, zalecenia i przypomnienia, pomagające zaoszczędzić kupującym czas poświęcany na dodatkowe zakupy, a jednocześnie zwiększa sprzedaż.

Dowiedz się, jak oznakowanie cyfrowe wpływa na zmiany w sprzedaży detalicznej.

Pytania i odpowiedzi: jak zapewnić bezpieczeństwo i możliwość kontaktu pracownikom w branży detalicznej

Alan Jezek, dyrektor ds. przychodów (CRO, Chief Revenue Officer) w Theatro Labs, wyjaśnia, jak firmy wykorzystują technologie, aby sprostać nowym wyzwaniom, zadbać o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników oraz klientów, a jednocześnie umożliwić im nieprzerwany kontakt.

Przeczytaj wywiad

Przyspieszenie transformacji cyfrowej na potrzeby branży detalicznej i nie tylko.

Eksperci z CDW rozmawiają o tym, jakie jest biznesowe uzasadnienie transformacji cyfrowej w branży detalicznej i poza nią. CDW oferuje kompleksowe rozwiązania, w tym podejście modułowe do technologii powiązanych z Internetem przedmiotów, sprzętu, oprogramowania oraz technologii chmurowych.

Przeczytaj porady CDW.

Innowacje AI wpływające na doświadczenia zakupowe

Przedstawiciele firmy Box Technologies, lidera w zakresie angażowania klientów, wyjaśniają, jak sprzedawcy detaliczni odpowiadają na wyzwania w czasie pandemii. Innowacyjne technologie AI pomagają poprawić doświadczenia klientów związane z samoobsługą i rozwiązaniami przenośnymi.

Zobacz, jak rozwija się branża detaliczna.

Zakupy samoobsługowe dzięki bezdotykowym punktom sprzedaży

Sprzedawcy detaliczni poprawiają doświadczenia klientów dzięki inteligentnym kioskom w punktach sprzedaży, oferującym nowe możliwości zakupów samoobsługowych z wykorzystaniem technologii bezdotykowej. Nowe funkcje i elastyczne opcje płatności są możliwe dzięki wykorzystaniu zalet punktów samoobsługowych, sztucznej inteligencji, usług przetwarzania w chmurze oraz komputerowych systemów wizyjnych.

Przeczytaj o innowacjach w punktach sprzedaży

Personalizacja doświadczeń przy użyciu analiz w handlu detalicznym

Funkcje analiz przeznaczone dla branży detalicznej pozwalają poznać kompletną drogę klienta przez sklep. W końcu można się dowiedzieć, które strategie marketingowe i towarowe są skuteczne, a które nie. Narzędzia do analiz klientów i środowiska sklepowego działają płynnie w tle — od brzegu sieci do chmury — umożliwiając transformację handlu detalicznego dzięki wiedzy uzyskiwanej w czasie rzeczywistym i w dłużej perspektywie.

Poznaj funkcje analiz dla branży detalicznej

Lepsze poznanie dzięki sztucznej inteligencji

Obsługuj klientów szybciej, w czasie rzeczywistym. Dzięki technologiom Intel® związanym z brzegiem sieci, AI i systemami wizyjnymi sprzedawcy mogą widzieć, zdobywać wiedzę i podejmować decyzje w sposób, który dotąd był nieosiągalny. Inteligentne rozwiązania detaliczne oparte na narzędziach SI pozwalają dogłębnie poznać całe środowisko sklepu przy użyciu takich technologii jak analiza odbiorców, a następnie wykorzystywać tak zdobytą wiedzę do wyświetlania dynamicznych treści we właściwym momencie.

Poznaj sztuczną inteligencję w handlu detalicznym

Przeobrażenie detalicznego systemu POS

Punkt sprzedaży (POS) stał się kluczowym punktem kontaktu z klientami. Najnowsze systemy POS są bardziej inteligentne ściślej połączone z Internetem, łącząc takie obszary jak marketing, ceny, obsługę klienta i programy lojalnościowe, aby zapewniać spersonalizowane doświadczenia, a jednocześnie optymalizować szanse handlowe.

Poznaj typy systemów POS

Rewolucja w samoobsłudze dzięki kioskom interaktywnym

Obecne kioski interaktywne są połączone z Internetem, oferują funkcje inteligentne i zapewniają szybką reakcję, podnosząc komfort obsługi i poziom zadowolenia klientów na całym świecie. Dzięki inteligentnym czujnikom i kamerom kioski mogą rozpoznawać produkty, reagować na gesty bezdotykowe, a nawet ułatwiać przeciwdziałanie stratom.

Poznaj rozwiązania kioskowe

Przyciąganie uwagi za pomocą systemów digital signage i inteligentnych półek

Teraz istnieje sprytniejszy sposób na przekazywanie treści i kontaktowanie się z klientami. Inteligentne półki i systemy digital signage przeznaczone dla branży detalicznej przyciągają uwagę w każdym miejscu sklepu, zachęcając klientów do podejścia bliżej i uzyskania dodatkowych informacji. Przekazy dotyczące marek i reklamy są umieszczone w strategicznych miejscach o dużym natężeniu ruchu, co zwiększa ich widoczność i prowadzi do poprawy wyników. Po dodaniu funkcji wizyjnych narzędzia analityczne oparte na sztucznej inteligencji pozwalają określić, kiedy przekaz jest naprawdę skuteczny.

Poznaj systemy digital signage

Open Retail Initiative — szybsze tworzenie innowacji

W ramach projektu Open Retail Initiative (ORI) Intel razem z innymi czołowymi firmami technologicznymi chce przyspieszyć tempo tworzenia innowacji dla branży detalicznej i zwiększyć skalę tego procesu. ORI promuje swobodną wymianę pomysłów w branży detalicznej zgodnie z filozofią open source, przyczyniając się do postępu technologicznego i zwiększania elastyczności.

Poznaj projekt Open Retail Initiative

Zapewnij bezproblemową podróż za pomocą sprzedaży wielokanałowej

Obecnie udana strategia sprzedaży wielokanałowej skupia w sobie wszystkie możliwe rozwiązania, takie jak platformy handlu elektronicznego, rozwiązania Digital Signage w sklepach, kioski i systemy punktów sprzedaży. Technologie Intel® umożliwiają sprzedawcom zbieranie, przechowywanie, udostępnianie i analizowanie danych pochodzących z dowolnego kanału. Dzięki temu możesz wyciągać wnioski biznesowe, które zwiększą popularność Twojej marki wśród klientów i pozwolą Ci zdobyć ich lojalność.

Dowiedz się więcej o sprzedaży wielokanałowej

Zastrzeżenia i uwagi prawne

Cechy i zalety technologii Intel® zależą od konfiguracji systemu i mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. Wydajność może różnić się od podanej w zależności od konfiguracji systemu. Żaden produkt ani komponent nie jest całkowicie bezpieczny. Więcej informacji można uzyskać od sprzedawcy lub producenta systemu bądź na stronie intel.pl.

Intel, logo Intel i inne znaki Intel są znakami towarowymi firmy Intel Corporation lub jej spółek zależnych.

Inne nazwy oraz marki mogą być przedmiotem praw ich właścicieli.

© Intel Corporation.