Konsola systemowa
Czym jest konsola systemowa?
System Console to elastyczne narzędzie do debugowania na poziomie systemu, które ułatwia projektantom szybkie i efektywne debugowanie ich projektu, podczas gdy projekt działa z pełną prędkością w FPGA. Konsola systemowa umożliwia projektantom wysyłanie transakcji na poziomie systemu do odczytu i zapisu w systemie Platform Designer w celu wyodrębnienia i identyfikacji problemów. Zapewnia również szybki i łatwy sposób sprawdzania zegarów systemowych i monitorowania stanu resetowania, co może być szczególnie pomocne podczas konfiguracji płyty głównej. Ponadto konsola systemowa umożliwia projektantom tworzenie własnego niestandardowego narzędzia do weryfikacji lub prezentacji przy użyciu elementów graficznych, takich jak przyciski, cyfry i wykresy, w celu przedstawiania wielu transakcji na poziomie systemu i monitorowania przetwarzania danych.
Filmy demonstracyjne
Debugowanie OnChip przy użyciu konsoli systemowej
- Zobacz, jak łatwo można odczytać i napisać rejestry systemów.
- Dowiedz się, jak kontrolować części systemu w celu debugowania za pomocą konsoli systemowej.
Szybsze przywracanie płyty głównej dzięki konsoli systemowej
- Poznaj sposoby szybszego podnoszenia płyty głównej za pomocą kilku prostych kontroli.
- Dowiedz się, jak szybko wyodrębnić problemy, sprawdzając resetowanie systemu i zegary oraz wykonując proste transakcje odczytu i zapisu oparte na adresach.
Tworzenie niestandardowego interfejsu użytkownika weryfikacyjnego z konsoli systemowej
- Dowiedz się, w jaki sposób możesz zbudować własny niestandardowy GUI, aby debugować i monitorować system.
- Dowiedz się, jak dodać różne elementy graficzne do sterowania i monitorowania systemu.
Wprowadzenie
- Przeczytaj raport na temat debugowania i monitorowania projektów FPGA (PDF) na poziomie systemowym
- Obejrzyj prezentacje wideo dotyczące konsoli systemowej
- Szybsze przywracanie płyty głównej dzięki konsoli systemowej ›
- Tworzenie niestandardowego interfejsu użytkownika weryfikacyjnego z konsoli systemowej ›
- Debugowanie układu chipowego za pomocą konsoli systemowej ›
- Omówienie konsoli systemowej — część 1 ›
- Omówienie konsoli systemowej — część 2 ›
- Prezentacja Hardware-In-the-Loop z konsoli systemowej ›
- Pobierz samouczek na temat projektowania systemów an812: Platform Designer System Design (w tym konsolę systemową)
- Przeczytaj artykuł Analiza i debugowanie projektów za pomocą konsoli systemowej (rozdział 8 podręcznika użytkownika Intel® Quartus® Prime Pro Edition: debugowanie narzędzi)
- Weź udział w szkoleniu na konsoli systemowej
- Bezpłatne szkolenia online — konsola systemowa ›
- Szkolenia prowadzone przez instruktorów — wprowadzenie do platformy Platform Designer: systemy budowlane ›
- Dowiedz się więcej o innych aplikacjach opracowanych na konsoli systemowej
- Zestaw narzędzi nadawczo-odbiorczych ›
- Zestaw narzędzi do debugowania interfejsu pamięci zewnętrznej ›
Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.