Błędy zgłoszone przez firmę Microsoft dla sterowników graficznych

Dokumentacja

Komunikaty o błędach

000005482

10-02-2020

Co widzisz?

Występuje jeden lub oba z następujących elementów:

  • Centrum akcji Microsoft Windows * (wcześniej w trybie offline Crash Diagnostic) kieruje użytkownika do tej lokacji po komunikat o błędzie Stop o nazwie BSOD lub niebieski ekran.

  • Komputer zatrzymuje się, kończy, automatycznie uruchamia się ponownie lub wyświetla jeden z następujących komunikatów o błędach:

    • Błąd: komputer napotkał problem, którego nie może obsłużyć, a teraz wymaga ponownego uruchomienia.

    • Błąd: GfxUI przestał działać.

    • Błąd: Sterownik ekranu igfx przestał odpowiadać i został pomyślnie odzyskany.

    • Błąd: System odzyskał sprawność działania po poważnym błędzie. Sterownik ekranu dla urządzenia nie może ukończyć operacji rysowania. Sterownik ekranu dla [Graphics Device] wydaje się być odpowiedzialny za niestabilność. Sprawdź, czy producent nie ma aktualizacji sterownika urządzenia.

    • Blad: Sterownik ialmrnt5 Display przestał normalnie pracować. Zapisz pracę i uruchom system ponownie, aby przywrócić wszystkie funkcje ekranu. Przy następnym ponownym rozruchu komputera zostanie wyświetlone okno dialogowe umożliwiające przekazanie danych na temat tego błędu firmie Microsoft.

    • Blad: Sterownik igxprd32 Display przestał normalnie pracować. Zapisz pracę i uruchom system ponownie, aby przywrócić wszystkie funkcje ekranu. Przy następnym ponownym rozruchu komputera zostanie wyświetlone okno dialogowe umożliwiające przekazanie danych na temat tego błędu firmie Microsoft.

    • Błąd: karta graficzna w tym systemie napotkała błąd wewnętrzny. Skontaktuj się z producentem karty graficznej, aby uzyskać pomoc techniczną. Aplikacja zostanie teraz zakończona.

    • Błąd: sterownik urządzenia wyświetlającego został zablokowany w nieskończonej pętli.

    • Błąd: 0xEA – zawieszenie sprzętowe.

    • Błąd: 0x8E-naruszenie zasad dostępu.

    • Blad: 0x50-pamięć.

Jak rozwiązać ten problem

Wypróbuj następujące sugestie wymienione w wymienionej kolejności:

  1. Lokalizowanie i Instalowanie najnowszego sterownika graficznego
    Producent komputera może mieć dostosowane sterowniki i oprogramowanie, aby włączyć lub zmienić funkcje lub zapewnić lepsze działanie komputera. Skontaktuj się z producentem, aby uzyskać najnowsze informacje o aktualizacjach i pomocy technicznej.
    Jeśli nie możesz już uzyskać od producenta komputera obsługi sterowników, możesz pobrać ogólne sterowniki firmy Intel.

  2. Aktualizacja oprogramowania Microsoft * .NET Framework na komputerze
    Możesz rozwiązać niektóre problemy (np. komunikat o błędach przestał odpowiadać/pomyślnie odzyskany), korzystając z prostej aktualizacji oprogramowania systemowego .NET Framework *. To oprogramowanie jest dostępne w witrynie firmy Microsoft w sieci Web.

  3. Sprawdź, czy system operacyjny Microsoft * jest aktualny
    Regularnie Aktualizuj system, aby był aktualizowany w nieaktualny sposób. Pobierz najnowsze aktualizacje dostępne dla Twojego systemu operacyjnego za pomocą witryny Microsoft Windows Update *, a następnie ponownie uruchom system, aby zapewnić właściwą instalację.

    • Otwórz ustawienia witryny Windows Update (Ustawienia > Update & Security > Windows Update).
    • Kliknij Sprawdź, czy są aktualizacje.
    • Po pojawieniu się aktualizacji wybierz opcję Pobierz i Zainstaluj teraz.
    • Uruchom ponownie urządzenie, aby zakończyć proces instalacji aktualizacji.
    UwagaZapisz i Zamknij pliki oraz wszelkie otwarte aplikacje, a następnie wybierz pozycję Uruchom ponownie teraz.
  4. Dalsze Rozwiązywanie problemów
    Jeśli problem nie ustąpi po aktualizacji sterownika graficznego, Skorzystaj z poniższych pytań, aby odizolować problem:
    • Czy problem występuje często, czy też nie występuje w nim błąd?
      • Jeśli problem występuje zawsze wówczas, gdy system wykonuje określoną operację (np. uruchamiając określoną aplikację lub grę), sprawdź oprogramowanie.
    • Kiedy system był ostatnim razem bez błędów? Jakie zmiany zostały wprowadzone od tego momentu; Aktualizacje sterowników, dodanego sprzętu lub zainstalowane oprogramowanie?
      • Spróbuj usunąć zmiany. Na przykład Odinstaluj niedawno dodany sprzęt lub oprogramowanie lub Przywróć sterowniki poprzedniej wersji, aby wyeliminować problemy.
    • Czy masz najnowszy system BIOS dla tego komputera?
      • Skontaktuj się z producentem komputera, producentem płyty głównej lub dostawcą komputera, aby uzyskać dostępność aktualizacji systemu BIOS. Nowsze sterowniki graficzne wymagają niekiedy bieżących aktualizacji systemu BIOS.
    • Czy problem występuje, gdy monitor jest ustawiony na określone ustawienie?
      • Aby rozwiązać ten problem, Przywróć ustawienia rozdzielczości wideo z powrotem do standardowej częstotliwości odświeżania i głębi kolorów.
    UwagaW niniejszym artykule dotyczą poniższego paragrafu nie wszystkie produkty graficzne firmy Intel obsługują wszystkie wymienione systemy operacyjne. Zalecamy skontaktowanie się z producentem komputera lub płyty głównej w celu uzyskania informacji na temat systemów operacyjnych obsługiwanych przez komputer lub model płyty głównej.
Tematy pokrewne
Pomoc techniczna firmy Microsoft
Wykryto dostosowany do producenta komputera sterownik grafiki