Informacje o gwarancji na płyty główne Intel® do komputerów stacjonarnych

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000005570

29-01-2020

Aby znaleźć informacje o gwarancji na produkty Intel® NUC, zapoznaj się ze stroną Informacje o gwarancji na produkty Intel® NUC.

Gwarancje ograniczone

Firma Intel oferuje trzyletnie ograniczone gwarancje na płyty główne Intel® do komputerów stacjonarnych (kody produktów BOX i BLK) zakupione u autoryzowanych dystrybutorów Intel® z poniższymi wyjątkami:

  • dwuletnia: płyta główna Intel® DG41BI do komputerów stacjonarnych;
  • roczna: płyty główne Intel® do komputerów stacjonarnych typu light-augmentation (kody produktów LA) są objęte roczną ograniczoną gwarancją.
Wyświetl gwarancje
Trzyletnia międzynarodowa ikona
Rozmiar: 1785 KB
Data: styczeń 2015 roku
Trzyletnia dla Australii (angielski) ikona
Rozmiar: 69 KB
Data: styczeń 2015 roku
Dwuletnia międzynarodowa ikona
Rozmiar: 1839 KB
Data: styczeń 2015 roku
Dwuletnia dla Australii (angielski) ikona
Rozmiar: 115 KB
Data: styczeń 2015 roku
Roczna międzynarodowa ikona
Rozmiar: 1847 KB
Data: styczeń 2015 roku
Roczna dla Australii (angielski) ikona
Rozmiar: 100 KB
Data: styczeń 2015 roku
Uwaga Do obsługi plików PDF wymagany jest program Adobe Acrobat Reader*.

Gwarancje międzynarodowe są tłumaczone na następujące języki: angielski, portugalski, francuski, niemiecki, włoski, koreański, rosyjski, chiński, i hiszpański.

Zanim zwrócisz wadliwe produkty

Usuń i zachowaj wszystkie komponenty zainstalowane przez użytkownika przed zwróceniem płyty głównej Intel® do pomocy technicznej.

Ostrzeżenie Nie śledzimy ani nie zwracamy komponentów zainstalowanych przez użytkowników, ani innych przedmiotów przesłanych do naszego centrum gwarancji.

Standardowy program wymiany gwarancyjnej (SWR)

Zgłoszona wymiana poniższych płyt głównych do komputerów stacjonarnych jest obsługiwana w ramach standardowego programu wymiany gwarancyjnej (SWR) firmy Intel. Produkty zwracane z uszkodzeniami fizycznymi (uszkodzenie produktu z przyczyn zewnętrznych) są zwracane w takim samym stanie, w jakim je otrzymano. Program wymiany w ramach rozszerzonej gwarancji firmy Intel (AWR) nie jest dostępny dla tych płyt głównych.

  • Płyta główna Intel® DN2800MT do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D2700MUD do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D2700DC do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D2550MUD2 do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D2550DC2 do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D2500HN do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D2500CC do komputerów stacjonarnych
  • Płyta główna Intel® D525MW do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D425KT do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® DG41BI do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D510MO do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D410PT do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D945GSEJT do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D945GCLF2 do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D945GCLF do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D201GLY2 do komputerów desktop
  • Płyta główna Intel® D201GLY do komputerów desktop

Zobacz szczegółowe informacje o gwarancji znajdujące się na płycie CD z szybkim instalatorem Intel® Express dołączonej do płyty głównej, aby sprawdzić długość i warunki gwarancji.

Podobne tematy
Centrum gwarancji
Dowiedz się, czy płyta główna jest objęta gwarancją