Informacje dotyczące gwarancji na produkty Intel® NUC

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000005679

06-04-2021

Informacje dotyczące gwarancji dotyczącej produktów Intel® NUC dostępne są poniżej.

Kliknij lub temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Ograniczona gwarancja

Firma Intel oferuje trzyletnią ograniczoną gwarancję na produkty Intel® NUC zakupione u autoryzowanych dystrybutorów Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe zawarte w pudełku.

Wyświetl gwarancje

Trzyletnia międzynarodowaicon
Rozmiar: 2,86 MB
Data: wrzesień 2020 r.

Przetłumaczono na 39 języków.

Trzyletnia Australia (wersja angielska)icon
Rozmiar: 69 KB
Data: wrzesień 2020 r.
UwagaPliki PDF wymagają programu Adobe Reader*.

 

Uwagi dotyczące gwarancji wentylatora systemu

Producenci obudów mogą projektować obudowy Intel® NUC Board, które obejmują pasywne rozwiązania chłodzące. Aby dostosować się do tego typu niestandardowych obudowy, możesz usunąć fabryczny wentylator z kodów produktów bez naruszenia gwarancji na produkt.

Firma Intel akceptuje zwroty produktów dla produktów z płyty, jeśli usuniesz fabryczny wentylator. Możemy jednak zrezygnować z kolejnych zwrotów, jeśli klient dozna uszkodzeń spowodowanych usunięciem lub przegrzaniem się wentylatora.

Zamierzliśmy, aby oryginalna konstrukcja działała z zainstalowanym fabrycznie wentylatorem. Oczekuje się, że klienci, którzy usuną wentylatory, są odpowiedzialne za zapewnienie odpowiedniego chłodzenia zmodyfikowanego systemu. Firma Intel powiadamia o wszelkich problemach klienta przed zwrotem kolejnych zwrotów.

Przed zwrotem wadliwych produktów

Upewnij się, że znasz numer aktywacji systemu operacyjnego Windows* (jeśli dotyczy).

W tabeli opisano, co zwrócić, a co zachować ze swoimi.

ProduktuCo zwrócićCo warto zachować
Mini komputery Intel® NUC

(Te produkty mają już zainstalowaną pamięć, dysk i system operacyjny. Poszczególnych komponentów nie można wymieniać oddzielnie.)
  • Jeśli to możliwe, zapasową kopię danych osobistych z komputera Intel NUC Mini PC na inne nośniki danych. Firma Intel używa opartego na oprogramowaniu narzędzia do usuwania wszystkich danych z urządzenia pamięci masowej zwracanych mini komputerów Intel NUC. Dokumenty i pliki przechowywane na zwróconym urządzeniu zostaną utracone.
  • Zwróć jedynie Intel NUC Mini PC, ze wszystkimi wstępnie zainstalowanymi komponentami (pamięć i dysk).
  • Jeśli moduł pamięci został zmodernizowany, przed zwróceniem go wymień oryginalny moduł pamięci.
  • Jeśli zainstalowano niestandardową pokrywę obudowy, przed zwróceniem załóż z powrotem oryginalną pokrywę.
  • Przechowuj zainstalowane komponenty (modernizację modułu pamięci i dodatkowe dyski twarde).
  • Akcesoria należy przechowywać w zestawie (wspornik VESA oraz inne akcesoria, zasilacz, kable i złącza).
Zestawy Intel® NUC

(Te produkty nie są wysyłane z już zainstalowaną pamięcią, napędem lub systemem operacyjnym).)
  • Zwróć tylko Intel NUC Kit.
  • Jeśli Intel NUC miał już zainstalowany moduł bezprzewodowy lub moduł pamięci Intel® Optane™, nie należy usuwać tych elementów przed zwróceniem urządzenia.
  • Jeśli zainstalowano niestandardową pokrywę obudowy, przed zwróceniem załóż z powrotem oryginalną pokrywę.
  • Przechowuj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, bezprzewodowe karty sieciowe).
  • Akcesoria należy przechowywać w zestawie (wspornik VESA oraz inne akcesoria, zasilacz, kable i złącza).
Płyty® Intel® NUCZwróć tylko Intel NUC Board.Przechowuj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, bezprzewodowe karty sieciowe).
Ostrożność
Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać zainstalowanych przez użytkownika komponentów, w tym elementów dołączonych do pudełka po powrocie. O ile nie określono inaczej powyżej, usuń wszystkie dyski i pamięć z komputera Intel NUC przed wysłaniem jej do naszego Centrum gwarancyjnego. W stosownych przypadkach upewnij się, że kopie zapasowe wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty danych powstałe w trakcie procesu gwarancyjnego.

Zestawy Intel NUC wysłane w ramach wymiany w ramach gwarancji nie zawierają naklejek licencyjnych na system Microsoft Windows*. Jeśli Twój Komputer Intel NUC posiada naklejkę na licencję na system Windows, zalecamy starannie zrównoważanie jej z obudowy. Przed zwróceniem go do firmy Intel w celu wymiany gwarancyjnej można zrobić zdjęcie go na przyszłość. Nalepki z systemem Microsoft Windows nie są dostępne jako elementy realizacji zamówienia.

Ogólne wytyczne
  • W stosownych przypadkach zapasową kopię wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty danych, które mają miejsce w trakcie procesu gwarancyjnego.
  • Instrukcje dotyczące części i akcesoriów, które należy przechowywać, można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Firma Intel nie zachowuje żadnych części i akcesoriów i nie może zwrócić ich do Ciebie.
  • Wpisz numer obudowy RMA na zewnętrznej stronie pudełka i dołączyć kopię potwierdzenia e-mail.
  • Jednostki zamienne nie mogą być dostarczane w oryginalnym opakowaniu detalicznym.
Wskazówki dotyczące pakowania

Jeśli posiadasz oryginalne pudełko do sprzedaży detalicznej, możesz użyć tego pudełka, by zwrócić produkt:

  • Jeśli oryginalne wkładki pudełka nie są dostępne, odwzoruj element ze wszystkich stron za pomocą dymku lub podobnego materiału, aby zapewnić dopasowanie do minimalnej ilości ruchu.
  • Pakuj pudełko handlowe w solidne pudełko z co najmniej dwoma calami dymku, luźnym wypełnieniem lub podobnymi efektami, aby zapewnić dopasowanie przy minimalnym ruchu.
  • Możesz na własne koszt kupić pudełko o odpowiednim rozmiarze od lokalnego sklepu wysyłkowego lub poczty.
UwagaZamienny nuc może być rozmyty nie w oryginalnym pudełku, lecz w szarym pudełku. Jeśli chcesz zachować oryginalne pudełko z pudełkiem, zapoznaj się z poniższymi instrukcjami.

Jeśli nie posiadasz oryginalnego pudełka do sprzedaży detalicznej lub chcesz zachować oryginalne pudełko:

  • Zapakuj produkt w solidne pudełko z wystarczającą ilość dodatkowego opakowania, aby zapobiec zmianie podczas transportu.
  • Możesz na własne koszt kupić pudełko wysyłkowe o odpowiednim rozmiarze od lokalnego sklepu wysyłkowego lub poczty.

Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt, chroń każdy produkt za pomocą wystarczającej ilości dymków, luźnego wypełnienia lub podobnego materiału, aby zapobiec przesuwaniu się podczas transportu.

Powiązany temat
Sprawdź warunki gwarancji i zwąć zgłoszenie gwarancyjne