Informacje o gwarancji na produkty Intel® NUC
Możesz sprawdzić zakres gwarancji i złożyć zgłoszenie gwarancyjne w Centrum obsługi gwarancyjnej online.
Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji znajdziesz poniżej:
Uwaga |
|
Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:
Gwarancje ograniczone
Firma Intel oferuje ograniczoną trzyletnią gwarancję na produkty Intel® NUC zakupione u autoryzowanych dystrybutorów Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe zawarte w pudełku.
Międzynarodowa gwarancja: przetłumaczona na 39 języków
Trzyletnia międzynarodowa
Rozmiar: 5,6 MB
Data: lipiec 2022 r.
Gwarancje obowiązujące w danym kraju:
Trzyletnia dla Australii (angielski)
Rozmiar: 69 KB
Data: wrzesień 2020 r.
Gwarancja na NUC L10 dla Chin
Rozmiar: 686 KB
Data: styczeń 2018 r.
Gwarancja na NUC L6 dla Chin
Rozmiar: 683 KB
Data: styczeń 2018 r.
Kupon na NUC 3R dla Chin
Rozmiar: 508 KB
Data: styczeń 2018 r.
Uwaga: do obsługi plików PDF wymagany jest program Adobe Acrobat Reader*
Istotne kwestie dotyczące gwarancji na wentylatory systemu
Producenci obudów mogą projektować obudowy do płyt głównych Intel® NUC, które zawierają pasywne rozwiązania chłodzenia. Aby pomieścić te niestandardowe rodzaje obudowy niektórzy producenci obudów lub integratorzy usuwają wentylator, lub w inny sposób osadzają produkt. W takich przypadkach do obowiązków producenta obudowy i integratora należy zapewnienie odpowiedniego poziomu chłodzenia w zmienionym systemie, tak, aby spełniał on limity środowiskowe, określone w dokumentacji technicznej produktów Intel®. Niewystarczająca wydajność chłodzenia płyty głównej Intel® NUC w niestandardowych obudowach spowoduje utratę gwarancji na produkt Intel®.
Nie zaleca się stosowania pasywnych rozwiązań chłodzenia w przypadku niektórych produktów NUC, a producenci obudów i integratorzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ryzyko związane z wprowadzaniem takich modyfikacji.
Produkty, w przypadku których nie zaleca się stosowania pasywnych rozwiązań chłodzenia, zostały wymienione poniżej (ta list może nie być kompleta i podlega zmianom):
- Zestaw Intel® NUC 9 Extreme, wcześniej znany jako Ghost Canyon
- Zestaw Intel® NUC 9 Pro, wcześniej znany jako Quartz Canyon
- Wszelkie produkty NUC z procesorem gniazdowym
Zanim zwrócisz wadliwe produkty
Upewnij się, że znasz numer aktywacji systemu operacyjnego Windows* (jeśli dotyczy).
Jeśli masz włączony klucz funkcji BitLocker w instalacji systemu Windows, upewnij się, że znasz ten klucz przed wyjęciem dysku twardego. Więcej informacji na temat klucza odzyskiwania funkcji BitLocker można znaleźć na stronie Intel® NUC: klucz odzyskiwania funkcji BitLocker jest wymagany podczas uruchamiania.
W tabeli opisano które elementy należy zwracać, a które zachowywać.
Produkt | Co zwrócić | Co zachować |
Minikomputery Intel® NUC (Te produkty mają zainstalowaną pamięć, dysk i system operacyjny. Poszczególne komponenty nie są wymieniane oddzielnie). |
|
|
Zestawy Intel® NUC (Te produkty nie są wysyłane z zainstalowaną pamięcią, dyskami lub systemem operacyjnym). |
|
|
Zestawy Intel® NUC zawierające element obliczeniowy Intel® (Firma Intel wysłała ten zestaw bez pamięci lub dysku. Klient (lub sprzedawca) zainstalował pamięć, dysk i system operacyjny). |
|
|
Płyty główne Intel® NUC | Zwróć tylko płytę główną Intel® NUC. | Zachowaj wszystkie samodzielnie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, karty bezprzewodowe). |
Przestroga![]() | Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać komponentów zainstalowanych przez użytkownika, w tym przedmiotów umieszczonych w pudełku podczas zwrotu. Usuń wszystkie moduły pamięci i dyski z urządzenia Intel® NUC przed wysyłaniem go do naszego centrum gwarancji, z wyjątkiem wymienionych powyżej elementów. W stosownych przypadkach należy utworzyć kopię zapasową wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie odpowiada za utratę danych zaistniałą w wyniku procesu gwarancyjnego. |
Zestawy Intel® NUC wysyłane w ramach wymiany gwarancyjnej nie posiadają naklejki licencyjnej systemu Microsoft Windows*. Jeśli Twój zestaw Intel® NUC ma naklejkę licencyjną systemu Windows, zalecamy ostrożne odklejenie jej od obudowy. Możesz także wykonać jej zdjęcie do wykorzystania w przyszłości, przez przesłaniem produktu do firmy Intel w celu wymiany gwarancyjnej. Naklejki systemu Microsoft Windows nie są dostępne jako części zamienne.
Ogólne wytyczne
- Należy utworzyć kopie zapasowe wszystkich aplikacji i danych, w stosownych przypadkach. Firma Intel nie odpowiada za utratę danych podczas procesu gwarancyjnego.
- Aby uzyskać wskazówki dotyczące części i akcesoriów, które należy zachować, zapoznaj się z instrukcjami przesłanymi w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Firma Intel nie zatrzymuje żadnych części ani akcesoriów i nie może ich zwrócić.
- Zapisz numer sprawy RMA na zewnątrz pudełka i włóż do środka kopię wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
- Jednostki na wymianę mogą nie być wysyłane w oryginalnym opakowaniu detalicznym.
Wytyczne dotyczące pakowania
Jeśli masz oryginalne pudełko, w którym zakupiono produkt u sprzedawcy detalicznego, możesz użyć go do zwrócenia produktu:
- Jeśli oryginalne pudełko nie jest dostępne, owiń produkt z każdej strony w folię bąbelkową lub inny materiał amortyzujący, aby przedmioty w środku były ściśle dopasowanie i nie mogły się przesuwać.
- Spakuj pudełko detaliczne do solidnego pudła zewnętrznego, z co najmniej 5 cm foli bąbelkowej, luźnego wypełnienia piankowego lub podobnego materiału amortyzującego, aby przedmioty w środku były ściśle dopasowanie i nie mogły się przesuwać.
- Pudło zewnętrzne o odpowiedniej wielkości możesz nabyć na własny koszt w lokalnym punkcie wysyłki lub na poczcie.
Uwaga | Zamiennik NUC może zostać dostarczony nie w oryginalnym pudełku detalicznym, ale w szarym pudełku. Jeśli chcesz zachować oryginalne pudełko detaliczne, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. |
Jeśli nie masz oryginalnego pudełka detalicznego lub chcesz je zachować:
- Zapakuj produkt w solidne pudło z wystarczającą ilością dodatkowego materiału pakowego, aby zapobiec przesuwaniu się produktu w trakcie transportu.
- Pudło do przesyłki o odpowiedniej wielkości możesz nabyć na własny koszt w lokalnym punkcie wysyłki lub na poczcie.
Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt, zabezpiecz każdy z nich odpowiednią ilością folii bąbelkowej, luźnym wypełnieniem piankowym lub innym materialnym amortyzującym, aby zapobiec przesuwaniu się produktów w trakcie transportu.