Informacje o gwarancji na produkty Intel® NUC

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000005679

13-10-2021

Poniżej znajdują się informacje o gwarancji specyficzne dla produktów Intel® NUC.

Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Ograniczona gwarancja

Firma Intel oferuje trzyletnie ograniczone gwarancje na produkty Intel® NUC zakupione u autoryzowanych dystrybutorów Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe zawarte w pudełku.

Wyświetl gwarancje

Trzyletnia międzynarodowa icon
Rozmiar: 2,86 MB
Data: wrzesień 2020 roku

Przetłumaczone na 39 języków.

Trzyletnia dla Australii (angielski) icon
Rozmiar: 69 KB
Data: wrzesień 2020 roku
UwagaPliki PDF wymagają programu Adobe Xml Reader*.

 

Kwestie związane z gwarancją wentylatora systemu

Producenci obudów mogą projektować obudowy dla płyta główna Intel® NUC produktów, które obejmują pasywne rozwiązania chłodzenia. Aby dostosować te typy niestandardowych obudów, niektórzy producenci obudowy lub integratorzy usuwają wentylator lub w inny sposób osadzają produkt. W takich przypadkach producenci obudowy i integratorzy odpowiadają za zapewnienie wystarczającego chłodzenia zmodyfikowanego systemu, aby osiągnąć ograniczenia środowiskowe, jak określono w dokumentacji technicznej produktu Intel®. Brak wystarczającego chłodzenia płyta główna Intel NUC w niestandardowych obudowach unieważni gwarancję na produkt Intel®.

Niektóre produkty NUC nie są dobrymi kandydatami do pasywnych rozwiązań chłodzących, a producenci obudów i integratorzy są w pełni odpowiedzialni za ryzyko dokonania takich modyfikacji.

Produkty, które nie są zalecane do stosowania z pasywnym chłodzeniem, zawierają następujące elementy (lista może nie być kompletna i może ulec zmianie):

  • Zestaw Intel® NUC 9 Extreme Kit, wcześniej znany jako Ghost Canyon
  • Zestaw Intel® NUC 9 Pro, wcześniej znany jako Quartz Canyon
  • Dowolny produkt NUC z gniazdowym procesorem
Zanim zwrócisz wadliwe produkty

Upewnij się, że znasz numer aktywacji systemu operacyjnego Windows* (jeśli dotyczy).

W tabeli opisano, co należy zwrócić i co zachować przy sobie.

ProduktuCo zwrócićCo zachować
Minikomputery Intel® NUC

(Te produkty mają już zainstalowaną pamięć, dysk i system operacyjny. Poszczególnych komponentów nie można wymienić oddzielnie).
  • Przywróć tylko minikomputer Intel NUC ze wszystkimi komponentami wstępnie zainstalowanymi (pamięć i dysk).
  • Jeśli zmodernizowany moduł pamięci, przed zwróceniem należy wymienić oryginalny moduł pamięci.
  • Jeśli zainstalowano specjalnie zaprojektowaną pokrywę obudowy, załóż oryginalną pokrywę z powrotem przed jej zwrotem.
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (modernizacja modułu pamięci i dodatkowe dyski twarde).
  • Zachowaj akcesoria zawarte w pudełku (wspornik VESA i śruby, zasilacz, przewód i mocowania wtyczek).
  • Sprowadź kopię zapasową swoich danych z minikomputer Intel NUC na inne nośniki pamięci masowej. Firma Intel korzysta z oprogramowania do niszczenia danych, aby usunąć wszelkie dane z urządzenia pamięci masowej zwracanych minikomputerów Intel NUC. Dokumenty i pliki przechowywane na zwracanym urządzeniu zostaną utracone.
Zestawy Intel® NUC

(Produkty te nie są wysyłane z pamięcią, dyskami lub systemem operacyjnym już zainstalowanymi).
  • Zwrócić tylko zestaw Intel NUC.
  • Jeśli Intel NUC miał moduł bezprzewodowy lub moduł pamięci Intel® Optane™ już zainstalowany, nie usuwaj tych elementów przed zwrotem.
  • Jeśli zainstalowano specjalnie zaprojektowaną pokrywę obudowy, załóż oryginalną pokrywę z powrotem przed jej zwrotem.
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, karty sieci bezprzewodowej).
  • Zachowaj akcesoria zawarte w pudełku (wspornik VESA i śruby, zasilacz, przewód i mocowania wtyczek).

Zestawy Intel® NUC zawierające element obliczeniowy Intel®

(Ten zestaw jest dostarczany od firmy Intel bez pamięci lub dysku. Zainstalowana pamięć, dysk i system operacyjny (lub miejsce zakupu).

  • Zostaw komponent element obliczeniowy Intel® NUC w obudowie.
  • Usuń i zachowaj moduły pamięci i dysk. Te komponenty należy zainstalować w swoim zamiennym urządzeniu. Firma Intel nie będzie w stanie zwrócić tych komponentów, jeśli wyślesz je do firmy Intel w ramach wymiany gwarancyjnej.
  • Usuń i zachowaj wszelkie karty graficzne lub urządzenia PCIe z płyty bazowej, jeśli je (lub w miejscu zakupu) je zainstalowano. Te komponenty należy zainstalować w swoim zamiennym urządzeniu. Firma Intel nie będzie w stanie zwrócić tych komponentów, jeśli wyślesz je do firmy Intel w ramach wymiany gwarancyjnej.
  • Zachowaj kabel zasilający i wszelkie inne części, które były w pudełku. Firma Intel nie może zwrócić tych elementów, jeśli wyślesz je za pomocą komputera Intel NUC.
  • Sfiksuj wszystkie swoje aplikacje i dane (jeśli dotyczy). Firma Intel nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek utratę danych, która wystąpiła podczas procesu gwarancji.
Płyty główne Intel® NUCZwrócić tylko płyta główna Intel NUC.Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, karty sieci bezprzewodowej).
Ostrożność
Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać komponentów zainstalowanych przez użytkowników, w tym elementów zawartych w pudełku po powrocie. O ile nie wskazano inaczej, usuń całą pamięć i dyski ze swojego komputera Intel NUC przed wysłaniem go do naszego Centrum gwarancji. W stosownych przypadkach należy wykonać kopię zapasową wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty danych wynikłe z procesu gwarancji.

Zestawy Intel NUC wysyłane w ramach wymiany gwarancyjnej nie zawierają naklejki licencyjnej na system Microsoft Windows*. Jeśli Twój Intel NUC ma naklejkę licencji na system Windows, zalecamy ostrożne wyłączenie jej z obudowy. Przed odesłaniem do firmy Intel w celu wymiany gwarancyjnej możesz zrobić jej zdjęcie w przyszłości. Naklejki microsoft windows nie są dostępne jako elementy realizacji zamówienia.

Ogólne wytyczne
  • Sfiksuj wszystkie swoje aplikacje i dane (jeśli dotyczy). Firma Intel nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek utratę danych, która wystąpiła podczas procesu gwarancji.
  • Instrukcje dotyczące części i akcesoriów, które należy zachować, można znaleźć w potwierdzeniu adresu e-mail. Firma Intel nie przechowuje żadnych części i akcesoriów i nie może ich zwrócić.
  • Wpisz numer zgłoszenia RMA na zewnętrznej stronie pudełka i dołącz kopię swojego potwierdzenia adresu e-mail.
  • Jednostki zamienne mogą nie być wysyłane do Ciebie w oryginalnych opakowaniach detalicznych.
Wytyczne dotyczące opakowań

Jeśli masz oryginalne pudełko detaliczne, możesz użyć tego pudełka, aby zwrócić produkt:

  • Jeśli nie ma oryginalnych insertów pudełkowanych, z tej samej strony z bąbelkiem z dymkiem lub podobnym materiałem, aby zapewnić minimalne dopasowanie do ruchu.
  • Zapakuj pudełko w solidne pudełko z rozmyciem, z co najmniej dwoma dwoma calemi bąbelkiem, luźnej pianki lub podobnym rozmyciem, aby zapewnić minimalne dopasowanie do ruchu.
  • Odpowiednią wielkość można zakupić w lokalnym sklepie wysyłkowym lub poczcie na własny koszt.
UwagaWymiana komputera NUC może być dostarczona nie w oryginalnym pudełku, ale w szarym pudełku. Jeśli chcesz zachować oryginalne pudełko, przejdź do poniższej instrukcji.

Jeśli nie masz oryginalnego pudełka dla sprzedaży detalicznej lub chcesz zachować oryginalne pudełko:

  • Zapakuj produkt w solidne pudełko z wystarczającą ilością dodatkowego opakowania, aby zapobiec przesunięciom podczas transportu.
  • Można zakupić opakowanie o odpowiednich rozmiarach w lokalnym sklepie wysyłkowym lub poczcie na własny koszt.

Jeśli zwracasz więcej niż jeden element, chroń każdy element wystarczającą ilością dymków, luźnej pianki wypełniającej lub podobnego materiału zabezpieczającego, aby zapobiec przesunięciu się podczas transportu.

Powiązany temat
Sprawdź warunki gwarancji i złóż wniosek o pomoc techniczną w ramach gwarancji