Informacje gwarancyjne dla produktów Intel® NUC

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000005679

03-11-2020

Informacje na temat gwarancji specyficzne dla produktów firmy Intel® NUC.

Kliknij temat lub temat, aby uzyskać szczegółowe informacje:

Ograniczone gwarancje

Firmy Intel zapewniają trzy-letnią ograniczoną gwarancję na produkty Intel® NUC, nabyte u autoryzowanych dystrybutorów firmy intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe znajdujące się w danym polu.

Wyświetl gwarancje

Trzyletni międzynarodowyicon
Rozmiar: 2,86 MB
Data: 2020 września

Przetłumaczone na 39 języków.

Trzyletni Australia (angielski)icon
Rozmiar: 69 KB
Data: 2020 września
UwagaPliki PDF wymagają programu Adobe Acrobat Reader*.

 

Uwarunkowania dotyczące gwarancji wentylatora systemu

Producenci obudowy mogą projektować obudowy dla procesorów Intel® NUC płyty głównej, które obejmują pasywne rozwiązania chłodzenia. Aby obsłużyć te typy obudów niestandardowych, można usunąć wentylator zainstalowany fabrycznie z wersji płyty głównej, nie powodując naruszenia gwarancji w zakresie produktów.

Intel przyjmuje zwroty dla jednostek głównych, jeśli usuniesz fabrycznie zainstalowany wentylator. Możemy jednak odmówić dalszego powracania w przypadku uszkodzenia wywołanego przez klienta w związku z usunięciem wentylatora lub przegrzaniem.

Zamierzamy, aby oryginalna konstrukcja działała z wentylatorem zainstalowanym fabrycznie. Oczekuje się, że klienci, którzy usuną wentylatory, są odpowiedzialni za zapewnienie wystarczającego chłodzenia zmodyfikowanego systemu. Przed odrzuceniem kolejnych zwrotów, firmy Intel komunikuje się z klientem.

Przed zwróceniem produktów wadliwych

Sprawdź, czy znasz numer aktywacji systemu Windows * w systemie operacyjnym (jeśli dotyczy).

Tabela zawiera informacje o tym, co należy zwrócić, oraz o tym, co Ci się z nim utrzymuje.

ProduktuCo zwrócićCo zachować
Komputery Intel® NUC mini

(Produkty te mają już zainstalowane pamięć, dysk i system operacyjny). Poszczególne komponenty nie mogą być zastępowane osobno.
  • Jeśli to możliwe, Utwórz kopię zapasową danych osobowych z komputera Intel NUC mini PC na inne nośniki pamięci masowej. Intel korzysta z Shredder danych opartych na oprogramowaniu, aby wymazać wszystkie dane z urządzenia magazynującego, które zwróciło dyski Intel NUC mini PC. dokumenty i pliki przechowywane na zwróconym urządzeniu zostaną utracone.
  • Zwróć tylko Intel NUC mini PC ze wszystkimi zainstalowanymi składnikami (pamięć i dysk).
  • Jeśli moduł pamięci został uaktualniony, przed zwróceniem go o wcześniejszą wersję należy wymienić moduł pamięci oryginalnej.
  • Jeśli zainstalowano niestandardową obudowę obudowy, przed jej zwróceniem ponownie włóż oryginalną pokrywę.
  • Zachowaj zainstalowane składniki (uaktualnienia modułów pamięci i dodatkowe dyski twarde).
  • Trzymaj elementy osprzętu dostępne w pudełku (wsporniki VESA i wkręty, transformator zasilający, przewód i wtyk).
Zestawy Intel® NUC

(Produkty te nie są dostarczane z pamięcią, dyskiem lub systemem operacyjnym).
  • Zwróć tylko zestaw Intel NUC.
  • Jeśli urządzenie Intel NUC miało moduł bezprzewodowy lub moduł pamięci Intel® Optane™ jest już zainstalowany, nie usuwaj tych elementów przed zwróceniem mocy.
  • Jeśli zainstalowano niestandardową obudowę obudowy, przed jej zwróceniem ponownie włóż oryginalną pokrywę.
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, karty bezprzewodowe).
  • Trzymaj elementy osprzętu dostępne w pudełku (wsporniki VESA i wkręty, transformator zasilający, przewód i wtyk).
NUC płyty główne Intel®Zwróć tylko płytę NUC Intel.Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski twarde, karty bezprzewodowe).
Ostrożność
Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać komponentów zainstalowanych przez użytkownika, w tym elementów zawartych w tym polu przy zwrocie. Jeśli nie określono inaczej, przed wysłaniem danych do centrum gwarancyjnego należy usunąć wszystkie pamięci i dyski z firmy Intel NUC. Jeśli to konieczne, wykonaj kopie zapasowe wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie jest odpowiedzialna za utratę danych w trakcie procesu gwarancyjnego.

Zestawy Intel NUC, wysyłane jako zamienniki gwarancyjne, nie zawierają naklejki licencyjnej systemu Microsoft Windows *. Jeśli Twój Intel NUC posiada nalepkę licencyjną dla systemu Windows, zalecamy staranne rozcięcie obudowy. Przed zwróceniem się na firmę Intel z myślą o zapewnieniu gwarancji możesz zrobić zdjęcie na przyszłość. Kleje w systemie Microsoft Windows nie są dostępne jako produkty do realizacji.

Ogólne wytyczne
  • W razie potrzeby wykonaj kopię zapasową wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie jest odpowiedzialna za jakiekolwiek utraty danych, które wystąpiły w trakcie procesu gwarancyjnego.
  • Aby uzyskać instrukcje na temat tego, które części i akcesoria należy zachować, należy zapoznać się z potwierdzeniem swojego adresu e-mail. Intel nie zachowuje żadnych części i akcesoriów i nie zwraca ich do Ciebie.
  • Wpisz numer przypadku autoryzacji zwrotu na zewnątrz pola i Umieść kopię potwierdzenia adresu e-mail.
  • Jednostki zamienne mogą nie być wysyłane do Ciebie w oryginalnym opakowaniu detalicznym.
Wytyczne dotyczące opakowań

Jeśli dysponujesz oryginalnym polem detalicznym, możesz użyć tego pola, aby zwrócić produkt:

  • Jeśli oryginalne pole nie jest dostępne, zawiń element na wszystkich stronach z zawijaniem pęcherzykowym lub podobnym materiałem do poduszki, aby zapewnić Snug dopasowany przy minimalnym ruchu.
  • Umieść opakowanie detaliczne w solidnym pudełku zewnętrznym, z co najmniej dwoma centymetrami na kości pęcherzykowe, luźnym pianką piany lub podobnym poduszą, aby zapewnić Snug dopasowany przy minimalnym ruchu.
  • Możesz uzyskać zewnętrzne pole o odpowiednim rozmiarze z lokalnego magazynu wysyłki lub z urzędu pocztowego na własny koszt.

Jeśli nie masz oryginalnego pola detalicznego:

  • Zapakuj produkt w mocne pudełko z wystarczającą ilością materiału opakowania, aby uniknąć zmiany w tranzycie.
  • Możesz wydostawać pole wysyłkowe o odpowiedniej wielkości z Twojego lokalnego magazynu z wysyłką lub z urzędu pocztowego na własny koszt.

Jeśli zwracasz więcej niż jeden element, Zabezpiecz każdy element za pomocą wystarczającego polewania na bąbelkach, pianki luźnej lub podobnego materiału do poduszki, aby zapobiec przesunięciu podczas przesyłania.

 

Tematy pokrewne
Sprawdź swoje pokrycie w zakresie gwarancji i poproś o pomoc w zakresie gwarancji