Dlaczego laptop nie rozpoznaje nowej karty bezprzewodowej Intel®?

Dokumentacja

Kompatybilność

000005846

19-10-2020

Laptop może nie rozpoznawać nowego sprzętu w przypadku instalowania karty bezprzewodowej Intel® z kilku powodów.

  • Ograniczenia producenta

    Producenci oryginalnego sprzętu (OEM) mogą ograniczać komputer tylko do określonych kart sieci bezprzewodowej, powodując błąd instalacji w przypadku uruchamiania z inną wcześniej zainstalowaną kartą bezprzewodową.

    Zalecamy skontaktowanie się z producentem, dostawcą lub miejscem zakupu w zakresie dostępności i obsługi uaktualnień karty bezprzewodowej Intel. Producenci laptopów muszą spełnić wymogi normatywne , aby ustalić, czy możesz zainstalować kartę bezprzewodową firmy Intel w systemie.

  • Kwestie regulacyjne

    Nie zalecamy instalowania lub uaktualniania różnych kart bezprzewodowych firmy Intel.

    Wymiana adaptera związanego z określonym oprogramowaniem bezprzewodowym i innym typem karty może spowodować problemy z połączeniem lub komunikaty o błędach oprogramowania. Na przykład po zamianie karty Wi-Fi/WiMAX na kartę Wi-Fi mogą pojawić się komunikaty o błędach WiMAX i utracić łączność z siecią WiMAX.

  • Ograniczenia dotyczące sterowników

    Producent komputera może dostosowywać sterowniki i oprogramowanie, aby włączyć lub zmienić funkcje lub zapewnić lepsze działanie komputera. Skontaktuj się z producentem, aby uzyskać najnowsze informacje o aktualizacjach i pomocy technicznej.

    Jeśli nie możesz już uzyskać od producenta komputera obsługi sterowników, możesz pobrać ogólne sterowniki firmy Intel.