Dlaczego mój laptop nie rozpoznaje mojej nowej karty sieci bezprzewodowej Intel®?

Dokumentacja

Kompatybilność

000005846

21-01-2022

Twój laptop może nie rozpoznać nowego sprzętu podczas instalacji karty sieci bezprzewodowej Intel® z kilku powodów.

  • Ograniczenia producenta

    Producenci oryginalnego sprzętu (OEM) mogą ograniczać komputer do określonych kart sieci bezprzewodowej, powodując błąd instalacji podczas uruchamiania z inną, wcześniej zainstalowaną kartą sieci bezprzewodowej.

    Zalecamy skontaktowanie się z producentem, dostawcą lub miejscem zakupu w celu uzyskania informacji o dostępności i obsłudze aktualizacji karty sieci bezprzewodowej Intel. Producenci laptopów muszą spełniać wymagania prawne, aby ustalić, czy można zainstalować bezprzewodową kartę sieciową Intel w swoim systemie.

  • Kwestie regulacyjne

    Nie zalecamy instalacji ani aktualizacji różnych kart sieci bezprzewodowej Intel.

    Wymiana karty sieciowej powiązanej z konkretnym oprogramowaniem bezprzewodowym i innym rodzajem karty sieciowej może spowodować problemy z połączeniem lub komunikaty o błędzie oprogramowania. Przykładowo, jeśli kartę Wi-Fi/WiMAX zastąpisz kartą sieciową Wi-Fi, możesz otrzymywać komunikaty o błędach WiMAX i utracić łączność z siecią WiMAX.

  • Ograniczenia sterowników

    Producent Twojego komputera może dostosować sterowniki i oprogramowanie tak, aby umożliwić lub zmienić funkcje, lub też zapewnić usprawnione działanie Twojego komputera. Skontaktuj się z producentem w celu uzyskania najnowszych aktualizacji i informacji dotyczących pomocy technicznej.

    Jeśli producent Twojego komputera nie może już uzyskać pomocy technicznej dla sterowników, możesz pobrać ogólne sterowniki firmy Intel.