Rozwiązywanie problemów z systemem Windows * w systemach Intel® Compute Stick

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000006019

23-10-2019

Wybierz temat związany z Twoim pytaniem lub problemem.

Co widzisz?Jak rozwiązać ten problem
Nie można otworzyć niektórych aplikacji systemu Windows 8,1 * na ekranie startowym systemu Windows.Pobierz i zainstaluj aktualizację aplikacji lub zastępowanie żądań w ramach gwarancyjnej.
Podczas odświeżania lub resetowania systemu Windows 8,1 * na Intel® Compute Stick pojawia się następujący komunikat o błędzie:
Wystąpił problem z odświeżaniem lub resetowaniem komputera.
Zobacz problem podczas odświeżania lub resetowania Intel® Compute Stick.
Ekran logowania systemu Windows * pojawia się po pierwszym uruchomieniu Intel® Compute Stick.
Ekran logowania wymaga hasła dla innego użytkownika.
Aby rozwiązać ten problem, Zresetuj system na domyślne ustawienia fabryczne.
Tematy pokrewne
Podręcznik użytkownika dla Intel® Compute Stick
Systemy operacyjne obsługiwane przez technologię Intel® Compute Stick
Łącza do pomocy technicznej dla komputerów z procesorami Intel® Compute Stick