Co zrobić, jeśli dysk Intel® SSD wykrył blokada bezpieczeństwa zamrażania
Uwaga | Czas Intel® SSD Toolbox został dłuższy i nie jest już dostępny. Poniższe informacje są tylko dla porównania. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz następujące informacje: Ogłoszenie o wyeksympji (EOL) dla Intel® SSD Toolbox i Intel® SSD Data Center Tool danych |
Uwaga | Funkcja Secure Erase na dyskach SATA jest obsługiwana wyłącznie w systemach Windows 7*, funkcjonalność jest blokowana przez późniejsze wersje Windows*. |
Jeśli wykryta blokada bezpieczeństwa zamrażania została wykryta na dysku SATA w narzędziach Intel SSD Tools, UEFI/BIOS rozpoznał, że dysk Intel® Solid State Drive (Intel® SSD) został podłączony do prądu podczas rozpoczynania pracy systemu.
Aby usunąć stan blokady bezpieczeństwa i kontynuować proces Secure Erase:
- Odłącz kabel zasilający SATA z dysku i szybko podłącz go ponownie, gdy Intel® SSD Toolbox jest w pracy. Zrób to szybko, aby system rozpoznawał dyski Intel SSD. W zależności od konfiguracji systemu konieczne może być usunięcie dysku Intel SSD z systemu.
- Odłącz i podłącz dysk SSD. Kliknij OK. System Intel SSD Toolbox ponownie przeskanuje system na dysku Intel SSD.
- Po wykrytym dysku, kontynuuj Secure Erase. Jeśli ponownie wyświetli się komunikat ostrzegawczy o bezpieczeństwie, powtórz proces cyklicznego zasilania. Szybko odłącz i podłącz kabel zasilający SATA.
Jeśli dysk Intel SSD nie zostanie wykryty:
- Kliknij OK na wiadomości Nie znaleziono wybranego dysku. Ekran Intel SSD Toolbox główny i skanuje system.
- Kiedy wykrywa dysk Intel SSD, wyświetla się on na Intel SSD Toolbox głównym. Kliknij dysk Intel SSD, a następnie kliknij Bezpieczne usuwanie.
Jeśli dysk Intel SSD nie wyświetla się na Intel SSD Toolbox głównym:
- Kliknij Start, kliknij prawym przyciskiem Myszy Komputer, a następnie Zarządzaj systemem Windows 7.
- Kliknij OK, gdy wyświetlany jest komunikat Kontrola konta użytkownika.
- Kliknij Menedżer urządzeń, kliknij prawym przyciskiem myszyDyski,a następnie Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętowych.
- Po zeskanowaniu systemu wejdź na ekran główny komputera Intel SSD Toolbox ekran główny. Kliknij Odśwież.
- Spróbuj ponownie wykonać procedurą Secure Erase.
Jeśli nadal wyświetlany jest komunikat Security Freeze Lock, zalecamy korzystanie z narzędzia Secure Erase z narzędzia dyskowego z funkcjami Secure Erase.
Podobne tematy |
Społeczność dysków Półprzewodnikowych Intel® Intel® |
Pomoc techniczna firmy Intel |