Jak działa gwarancja w firmie Intel?
Jakie usługi gwarancyjne są dla mnie dostępne?
Oferujemy dwie opcje usługi gwarancyjnej, w zależności od posiadanego uprawnienia. Nie musisz rejestrować produktu Intel® dla usług gwarancyjnych.
Kliknij temat lub temat, aby uzyskać szczegółowe informacje:
Standardowe zastąpienie gwarancji (SWR)
LS są dostępne 30 dni po dacie zakupu na kwalifikujących się produktach firmy Intel.
Warunki ls:
- Musisz dokonać wymiany gwarancyjnej wymaganej w ciągu 30 dni od zakupu poprzez Intel® Authorized Distributor. Jeśli Autoryzowany dystrybutor firmy Intel nie jest dostępny, skontaktuj się z firmą Intel bezpośrednio.
- Program ls jest dostępny 30 dni po dacie zakupu.
- Wysyłamy część zamienną po otrzymaniu produktu niefunkcjonalnego lub wadliwego, kwalifikującego się do obsługi gwarancyjnej.
- Musisz zwrócić niefunkcjonalne lub wadliwe części w ciągu 30 dni od wniosku o zastąpienie lub unieważnia zamówienie zastępcze.
- Maksymalna dopuszczalna liczba sztuk na potrzeby wymiany w danym czasie w ramach lin stalowych wynosi 20 dla członków program Intel® Technology Provider oraz pięć dla niebędących członkami.
Zaawansowana wymiana gwarancyjna (AWR)
AWR jest usługą gwarancyjną Premium dostępną dla uprawnionych program Intel® Technology Provider członków.
Warunki AWRów:
- Musisz dokonać wymiany gwarancyjnej wymaganej w ciągu 30 dni od zakupu przez autoryzowanego dystrybutora firmy Intel. Jeśli Dystrybutor nie jest dostępny, skontaktuj się z firmą Intel bezpośrednio.
- Program AWR jest dostępny 30 dni po zakupie.
- Gwarancja ta jest dostępna tylko dla uprawnionych uczestników programu Channel, którzy kupują uprawniające produkty firmy Intel® sprzedawane poprzez® autoryzowanych dystrybutorów firmy Intel w ich regionie.
- Wysyłamy produkty zastępcze lub części zamienne do uczestników programu Intel Gold lub do obsługi partnerów Platinum, nie czekając na zwrot wadliwych części. Partnerzy zarejestrowani nie są uprawnieni do AWR.
- Aby przesłać prośbę o zastąpienie gwarancji, musisz zwrócić części niefunkcjonalne lub wadliwe do firmy Intel w ciągu 30 dni. Brak powrotu w tym czasie może spowodować zawieszenie AWR korzyści.
- Maksymalne dopuszczalne jednostki do zastąpienia w danym czasie w ramach gwarancji AWR:
- Partnerzy w programie Gold: kwalifikujący się do 6 sztuk w dowolnym czasie. Jednostka uznana za otwartą będzie obniżyć dostępne saldo. Po zwróceniu produktu wadliwego wiersz towaru jest zamykany, a saldo jest dostępne.
- Partnerzy Platinum: uprawnieni do 10 sztuk w dowolnym czasie. Jednostka uznana za otwartą będzie obniżyć dostępne saldo. Po zwróceniu produktu wadliwego wiersz towaru jest zamykany, a saldo jest dostępne.
Uwaga | W każdej chwili możemy AWR i zmieniać warunki w dowolnym momencie. Dla każdego żądania, które nie spełnia wymagań AWR, możemy odmówić pomocy technicznej AWR. Możemy przerwać działanie programu AWR po powiadomieniu o AWR uczestników programu. |
Uwaga | Możemy przetwarzać procesory Intel® Platform do współpracy i systemów obliczeniowych dużej skali o wysokiej wydajności dzięki obsłudze klienta firmy Intel. W przypadku usługi gwarancyjnej skontaktuj się z działem obsługi klienta. Upewnij się , że dostarczasz kod produktu systemowego do agenta pomocy technicznej. |
Jak otrzymywać usługi gwarancyjne?
program Intel® Technology Provider członkowie
Jeśli jesteś członkiem Intel® Technology Provider :
- Zażądaj usługi gwarancyjnej przy wykorzystaniu gwarancji i wsparcia technicznego online.
- Możesz również utworzyć żądanie gwarancji realizacji części zamiennej.
program Intel® Technology Provider nienależące
Jeśli nie jesteś uczestnikiem programu Intel Technology Provider:
- Skontaktuj się z miejscem zakupu.
- Jeśli nie możesz uzyskać pomocy technicznej, skontaktuj się z działem pomocy technicznej firmy Intel.
Jeśli chcesz, aby członek program Intel® Technology Provider, zapoznaj się z Intel® Technology Provider stroną.
Jakie informacje muszę dostarczyć?
Do przetwarzania wniosków o gwarancję wymagane są następujące informacje:
- Dowód zakupu
- Program Intel® Technology Provider numer członkostwa (jeśli jest członkiem)
- Twój adres e-mail i numer telefonu
- Twój adres wysyłkowy
- Nazwa produktu
- Systemowy kod produktu i numer seryjny dla systemów serwerowych Intel® Data Center Blocksowych (Intel® DCB)
- Numer katalogowy produktu
- Numer seryjny lub sSpec dla płyt głównych lub produktów serwerowych
- Numer partii (FPO) i numer seryjny (numer ATPO) dla procesorów
- Numer seryjny/bezpieczny numer seryjny dla produktów SSD
- Opis problemu
Temat pokrewny |
Materiały wideo objaśniające gwarancję obsługi klienta firmy Intel |