Często zadawane pytania na temat usług gwarancyjnych

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000006268

31-08-2020

Kliknij temat lub temat, aby uzyskać szczegółowe informacje:

Definicje gwarancji

Co to jest numer autoryzacji?

Autoryzacja zwrotu lub numer zamówienia to numer referencyjny zwrotu. Numer zamówienia zwrotu jest dołączany do przesłanego przez Ciebie potwierdzenia adresu e-mail. Należy wyraźnie oznaczyć wszystkie zwroty numerami autoryzacji, umożliwiając ich identyfikację.

Standardowe zastąpienie gwarancji (SWR)

Ta usługa gwarancyjna jest dostępna dla wszystkich członków program Intel® Technology Providerów i nie będących członkami.

  • Standardowe zastąpienie gwarancji (SWR):
    • Firmy Intel będą wspierać i udostępniać przedpłaconą etykietę elektroniczną wysłaną pocztą e-mail lub fizycznie wysłana etykieta zwrotna z formularza, aby zwrócić wadliwy przedmiot do firmy Intel.  Te opcje są różne i ograniczone przez regiony.
    • Wysyłamy część zamienną po otrzymaniu produktu niefunkcjonalnego lub wadliwego, kwalifikującego się do obsługi gwarancyjnej.
    • Program ls jest dostępny 30 dni po dacie zakupu. Musisz dokonać wymiany gwarancyjnej wymaganej w ciągu 30 dni od zakupu poprzez Intel® Authorized Distributor. Jeśli Autoryzowany dystrybutor firmy Intel nie jest dostępny, skontaktuj się z firmą Intel bezpośrednio.
    • Wymagane jest zwrócenie niefunkcjonalnych lub wadliwych części w ciągu 30 dni od żądania zastąpienia lub zamówienie zostanie anulowane.
    • Maksymalna dopuszczalna liczba sztuk na potrzeby wymiany w danym czasie w ramach lin stalowych wynosi 20 dla członków program Intel® Technology Provider, a liczba 5 dla podmiotów niebędących członkami.
    UwagaZarejestrowani członkowie programu Intel Technology Provider i inni użytkownicy są uprawnieni do korzystania wyłącznie z ls. Możesz zapłacić za obsługę techniczną na statku; Usługa ta jest oferowana tylko w kontynentalnej USA.

    Korzystanie z kart telefonicznych innych niż usługa świadczona przez przedpłatę w ramach przedpłaconej przez firmę Intel usługi w zakresie etykiet e-label następuje na kosztach nabywcy i nie będą one zwracane przez firmę Intel.

    Firma Intel nie jest odpowiedzialna za produkty uszkodzone, utracone lub skradzione przed odbiorem w magazynie firmy Intel.

    Jeśli wybierzesz inną firmę, niż ta oferowana przez firmę Intel, zdecydowanie zalecamy korzystanie z funkcji śledzenia kurierów i zanotuj numer śledzenia, aby móc śledzić przesyłkę w razie potrzeby.

Zaawansowana wymiana gwarancyjna (AWR)

Ten ograniczony dodatek gwarancyjny jest dostępny tylko dla uprawnionych partnerów program Intel® Technology Provider , którzy spełniają określone kryteria.

Warunki AWRów:

  • AWR jest ograniczonym świadczeniem gwarancyjnym. Gwarancja ta jest dostępna tylko dla uprawnionych uczestników programu Channel, którzy kupują uprawniające produkty firmy Intel® sprzedawane przez autoryzowanych dystrybutorów firmy Intel w ich regionie.
    • Wymóg zakupu w celu odblokowania świadczenia AWR różni się w zależności od regionu. AWR jest dostępna tylko dla partnerów Gold i Platinum, którzy spełniają kryteria zakupu. (Zarejestrowani partnerzy nie są uprawnieni do korzystania z AWR).
    • Wysyłamy produkty zastępcze lub części zamienne do uczestników programu do obsługi partnerów Gold lub Platinum, nie czekając na zwrócenie wadliwych części.
    • Program AWR jest dostępny 30 dni po zakupie. Musisz dokonać wymiany gwarancyjnej wymaganej w ciągu 30 dni od zakupu przez autoryzowanego dystrybutora firmy Intel. Jeśli Dystrybutor nie jest dostępny, skontaktuj się z firmą Intel bezpośrednio.
    • W ciągu 30 dni od przesłania prośby o zastąpienie gwarancji wymagane jest zwrócenie części niefunkcjonalnych lub wadliwych do firmy Intel. Brak powrotu w tym czasie może spowodować zawieszenie AWR korzyści.
    • Maksymalne dopuszczalne jednostki do zastąpienia w danym czasie w ramach gwarancji AWR:
      • Partnerzy w programie Gold: nawet do 6 sztuk w dowolnym czasie.
      • Partnerzy Platinum: nawet 10 sztuk w dowolnym czasie.
    UwagaW każdej chwili możemy AWR i zmieniać warunki w dowolnym momencie. Dla każdego żądania, które nie spełnia wymagań AWR, możemy odmówić pomocy technicznej AWR. Możemy przerwać działanie programu AWR po powiadomieniu o AWR uczestników programu.
    Uwaga

    Możemy przetwarzać procesory Intel® Platform do współpracy i systemów obliczeniowych dużej skali o wysokiej wydajności dzięki obsłudze klienta firmy Intel. W przypadku usługi gwarancyjnej skontaktuj się z działem obsługi klienta.

    Upewnij się , że dostarczasz kod produktu systemowego do agenta pomocy technicznej.

Co to jest wskaźnik zużycia?

Wskaźnik nieobecności nośnika to inteligentny (E9) atrybut używany do monitorowania zużycia nośnika z dysku SSD Intel®. Tę wartość można odczytać za pomocą przybornika dysków SSD Intel®.

Co to jest fizyczne uszkodzenie?

Ograniczona gwarancja nie obejmuje szkód w produkcie ze względu na przyczyny zewnętrzne. Dowiedz się, jak uniknąć fizycznego uszkodzenia.

Co jest pokryte?

Na jaki temat objęto wsparciem gwarancyjnym?

Zastrzegamy sobie prawo do naprawy, refundacji lub zamiany produktów objętych gwarancją firmy Intel.

Jakie produkty obsługuje program gwarancyjny Intel?

Zapasy firmy Intel następujące produkty do celów wymiany gwarancyjnej:

  • Procesory Intel® w ramce
  • Płyty główne Intel® do komputerów desktop
  • Płyty robocze Intel®
  • Serwerowe płyty główne Intel®
  • Zestawy podzestawów obudowy Intel®
  • Płyty i zestawy Intel® NUC
  • Dyski Intel® Solid State Drive (Intel® SSD)
  • Wybrane płyty i platformy serwerowe Intel®
  • Intel® Wireless Network Interface Cards
  • Produkty bezprzewodowe Intel® i produkty Xircom®
UwagaNie można zamówić w trybie online zamiennika produktów® Xircom. Skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel w sprawie zamiany gwarancyjnych.
Czy zakup secondhandego procesora umożliwia wymianę gwarancyjną?

Nr. Nie zapewniamy wymiany gwarancyjnej w przypadku procesorów Secondhand. Możesz uzyskać gwarancję od tego momentu zakupu.

Jak działa gwarancja w firmie Intel? Dowiedz się więcej o W jaki sposób gwarancje działają na poziomie firmy Intel.

Gwarancja, w jaki sposób

Jak korzystać z narzędzia do gwarancyjnej gwarancji i pomocy technicznej online?

To narzędzie jest dostępne tylko dla członków program Intel® Technology Providerowych. Jeśli nie jesteś członkiem, najpierw skontaktuj się z miejscem zakupu.

Systemy serwerowe z dużą wydajnością obliczeniową nie kwalifikują się do gwarancji w trybie online. Skontaktuj się z działem obsługi klienta w celu przetwarzania wniosków gwarancyjnych.

Jak zarejestrować produkt Intel®?

Nie wymagamy rejestracji Twojego produktu. Jeśli potrzebujesz gwarancji na wsparcie zwrotu, odwiedź centrum gwarancyjne.

Jak sprawdzić, czy mój produkt Intel® jest nadal objęty gwarancją?

Sprawdź swoje pokrycie w zakresie gwarancji, odwiedzając centrum gwarancyjne.

Zamienne

Co to są warunki realizacji części zamiennych?

Termin realizacji części zamiennej byłby zgodny z oryginalnym uprawnieniem w zakresie gwarancji SN, chyba że część zamienna została zakupiona indywidualnie. Potwierdź okres gwarancyjny przy użyciu kontrolera gwarancyjnego lub oryginalnej faktury dla produktu w okresie gwarancyjnym.

Część zamienna jest obsługiwana, jeśli przedmiot jest wadliwy w warunkach użytkowania gwarancji produktu. Części utracone lub uszkodzone przez użytkownika nie kwalifikują się do pokrycia gwarancji. Skontaktuj się z pomocą techniczną, aby uzyskać dalszą pomoc.

Problem gwarancyjny – Rozwiązywanie

Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do narzędzia do gwarancyjnej gwarancji i pomocy technicznej online?

Narzędzie gwarancja i pomoc techniczna online jest dostępne tylko dla członków program Intel® Technology Provider. Jeśli narzędzie jest w trybie offline, spróbuj wykonać tę operację później. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z pomocą techniczną, telefonu lub czatu na adres.

Dlaczego nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem?

Nasz system zarządzania zamówieniami został opracowany z myślą o automatycznym wysyłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem do klientów. Sprawdź, czy w systemie nie ma oprogramowania do zwalczania spamu. Może automatycznie usunąć potwierdzenia, które wyślemy Ci. Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest poprawny.

Jak poprawić lub anulować swoje roszczenie gwarancyjne czy wrócić?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel. Jeśli jesteś członkiem program Intel® Technology Provider, użyj funkcji rozmowa. Jeśli ma to zastosowanie, Skorzystaj z zrzutu ekranu w celu wystawienia problemu lub obaw. Przykładem mogą być komunikaty o błędach lub dane przesyłane przez Ciebie przed wystąpieniem błędu.

Jak zgłosić problem, gdy przesyłam zwrot lub bilet usługi?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel. Jeśli jesteś członkiem program Intel® Technology Provider, użyj funkcji rozmowa. Jeśli ma to zastosowanie, Skorzystaj z zrzutu ekranu w celu wystawienia problemu lub obaw. Przykładem mogą być komunikaty o błędach lub dane przesyłane przez Ciebie przed wystąpieniem błędu.

Wysyłka i zwrot

Jakie informacje muszę dostarczyć?

Przygotuj się na wprowadzenie następujących danych:

  • Dowód zakupu
  • Program Intel® Technology Provider numer członkostwa (jeśli jest członkiem)
  • Twój adres e-mail i numer telefonu
  • Twój adres wysyłkowy
  • Nazwa produktu
  • W przypadku systemów obliczeniowych dużej skali o wysokiej wydajności system serwerowy (kod produkcyjny) zapewnia agentowi pomocy technicznej
  • Numer katalogowy produktu
  • Numer seryjny lub SL kodu dla płyt głównych lub produktów serwerowych
  • Numer partii (FPO) i numer seryjny (numer ATPO) dla procesorów
  • Numer seryjny/bezpieczny numer seryjny dla produktów SSD
  • Opis problemu
UwagaZarejestrowane program Intel® Technology Provider członkowie i inni uczestnicy są zobowiązani do rozwiązywania problemów, Zanim przeprowadzisz gwarancję.
Gdzie dostarczyć produkt na potrzeby wymiany gwarancyjnej?

Potwierdzenie zamówienia, które otrzymujesz za pośrednictwem poczty e-mail, ma wszystkie wymagane instrukcje zwrotne, w tym adres dostawy zwrotnej.

Czy zwracanie uszkodzonego procesora wymaga wysłania wentylatora?

Nr. Nie zwracaj swojego wentylatora. Brak wypadków z zwróconymi wentylatorami.

Jaki jest szacowany czas dostawy?

Jeśli poprosisz i chcesz zakwalifikować się do zaawansowanej gwarancji gwarancyjnej (AWR), Twój produkt zastępczy będzie wysyłał ten sam dzień, w którym znajduje się żądanie. Jeśli otrzymasz wniosek o standardowe wezwanie na gwarancję (SWR), Twój wymieniany produkt będzie dostarczany po zbadaniu zwróconego produktu pod kątem uszkodzeń fizycznych. Czas dostawy zależy od regionu z powodu odprawy celnej, lokalnych warunków wysyłki i dostępności części zamiennych. Po wysłaniu produktu do firmy przewoźnik przesyła Ci numer przesyłki.

Jak spakować produkt?

Zalecamy korzystanie z oryginalnych opakowań podczas wysyłania produktów. Jeśli oryginalne opakowanie nie jest dostępne, musisz spakować produkt odpowiednio, aby zapobiec fizycznemu uszkodzeniu podczas żeglugi.

Poniżej przedstawiono łącza do pakowania różnych typów produktów:

Uwaga

Gwarancja nie obejmuje szkód. Nie jesteśmy odpowiedzialni za produkty uszkodzone przed lub podczas tranzytu.

Nie możemy śledzić lub przywracać komponentów zainstalowanych przez użytkownika ani elementów zawartych w tym polu. Nie wysyłaj tych przedmiotów do centrum gwarancyjnego.

Wskazówki dotyczące opakowań:

ProcesorPłyta główna/pojedynczaPłyta główna lub wiele gniazdDysk Solid State
Jak interpretować i wypełnić zwrotną fakturę handlową?

Zwrotna faktura handlowa jest dokumentem wymaganym do zwrotu gwarancji przy wysyłce przez granice międzynarodowe. Wygląd faktury komercyjnej różni się w zależności od lokalizacji. Ten obraz powinien pomóc w zakończeniu fakturowania handlowego:

Wymiana produktów

Jak zidentyfikować produkt na potrzeby wymiany gwarancyjnej?

Poniższe łącza pozwalają na wyświetlanie obrazów zawierających numery identyfikacyjne produktów w produktach Intel®.

Czy mogę zastąpić swój produkt innym?

Zastępujemy produkt podobnym do podobnego (identycznym), a nie innym.

Jak uzyskać informacje o wymianie gwarancji?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel lub Porozmawiaj z agentem.

Czy zamienić przykłady inżynieryjne?

Nr. Próbki inżynieryjne to jednostki wstępnie produkcyjne, które są emitowane bezpłatnie. Te próbki nie są uprawnione do udzielania gwarancji.

Odnowione produkty

Czy otrzymasz zupełnie nowy, czy odnowiony produkt Intel®?

W zależności od dostępności produktu w czasie Twojej autoryzacji zwrotu otrzymujesz albo nowy, albo odnowiony produkt. Wszystkie nasze jednostki zastępcze są zagwarantowane tym samym nowym jednostkom i są objęte tą samą gwarancją w ramach firmy Intel®.

Co to jest produkt odnowiony?

Odnowione produkty to zwykle produkty elektroniczne i elektryczne, które Klient zwrócił do producenta lub dostawcy z różnych powodów. Odnowione produkty są badane pod kątem funkcjonalności i wad przed powrotem na rynek. Producent naprawia odnowione produkty, aby zapewnić jak nowe funkcje.

Jaka jest różnica między używanym a odnowionym?

Różnica między odnowionymi i używanymi produktami polega na tym, że odnowione produkty są badane i weryfikowane pod kątem prawidłowego funkcjonowania i są wolne od wad. Odnowione produkty mogą być:

  • Nieużywane zwroty klientów, które są w rzeczywistości nowymi elementami.
Lub
  • Produkty wadliwe, które zostały zwrócone w ramach gwarancji. Producent wprowadził produkty na rynek po naprawie wad i zapewnieniu prawidłowego działania.
Temat pokrewny
Materiały wideo objaśniające gwarancję obsługi klienta firmy Intel