Informacje dotyczące rozszerzonej gwarancji na elementy serwerowe Intel®

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000006361

07-03-2020

Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Jak uzyskać pomoc techniczną?

Przejdź do krótkiego formularza, aby przesłać wniosek o pomoc techniczną:
/content/www/us/en/forms/support/intel-server-component-extended-warranty-support.html

Czy istnieją ograniczenia czasowe dotyczące zakupu rozszerzonej gwarancji (EW)?

Rozszerzone usługi gwarancyjne należy kupić w ciągu 30 dni od zakupu zgodnego systemu lub produktu.

Których produktów dotyczy program?

Przewodnik konfiguracji usług serwerowych Intel® zawiera listę części objętych rozszerzoną gwarancją.

Podręcznik konfiguracji rozszerzonej gwarancji Intel® Server Component Extended Warranty (PDF) Ikona PDF

Dokument PDF zawiera przegląd usług, kody zamówień na produkty systemów, kody zamówień na  produkty z oferty płyt głównych, kody zamówień na produkty z oferty obudów oraz kody zamówień na produkty z oferty pamięci masowych i RAID.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z listą zgodnych produktów w programie Intel® Server Component Extended Warranty (EW).

Rozmiar: 537 kB
Data: marzec 2019 r.
Wersja: 3.1

Uwaga: do obsługi plików PDF wymagany jest program Adobe Acrobat Reader*.

Możesz także przejść na stronę Intel® Server Component Extended Warranty — przewodnik konfiguracji.

Co nie jest objęte gwarancją?

Nie uwzględniono następujących elementów:

  • karty rozszerzeń innych firm,
  • Pamięć
  • dyski twarde
  • Procesory
  • Klawiatury
  • Wideo
  • Myszy
  • Karty graficzne
  • baterie zapasowe RAID,
  • dyski optyczne,
  • elementy plastikowe,
  • części z blachy,
  • części nieelektryczne,
  • części specyficzne dla oryginalnych producentów sprzętu (OEM).
Jak wymienić sprzęt w ramach programu EW?

Zadzwoń do sprzedawcy, aby zidentyfikować problem. Sprzedawca skontaktuje się z Działem obsługi klienta firmy Intel (ICS), jeśli uzna, że rozwiązanie problemu wymaga części zamiennej firmy Intel. ICS współpracuje ze sprzedawcą, nad zidentyfikowaniem problemu i sprawdza uprawnienia do rozszerzonej gwarancji. Jeśli produkt jest objęty gwarancją, firma Intel wysyła część zamienną.

Widzę, że mój kontroler RAID jest „produktem podrzędnym”. Co to oznacza?

Produkt o tym numerze seryjnym nie jest skonfigurowany jako samodzielny produkt. Jest to część systemu i nie jest objęty oddzielną gwarancją. Gwarancję można zastosować tylko do produktu nadrzędnego.

Jakie są aktualne ceny?

Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać cennik.

Czy rozszerzona gwarancja (EW) jest dostępna we wszystkich lokalizacjach geograficznych?

Rozszerzona gwarancja jest dostępna poprzez wykwalifikowanych dystrybutorów, wszędzie tam, gdzie dostępna jest standardowa gwarancja firmy Intel. Obowiązuje standardowy regulamin każdego kraju.

Jak długo trwa rozszerzona gwarancja?

To dwuletnie przedłużenie gwarancji podstawowej

Jak sprawdzane są uprawnienia do korzystania z gwarancji?

Uprawnienia do korzystania z gwarancji są weryfikowane w bazie danych rejestracji firmy Intel przy użyciu numeru seryjnego znajdującego się na:

  • obudowie, w przypadku rozszerzonej gwarancji na system;
  • płycie głównej, w przypadku rozszerzonej gwarancji na płytę główną;
  • produkcie RAID, w przypadku rozszerzonej gwarancji na RAID.
Czy produkty są wymieniane na identyczne produkty Intel® jak te w pierwotnie zakupionym produkcie?

Otrzymasz równoważny zamiennik z tym samym sześciocyfrowym numerem części. Jednak poziom może się różnić.

Czy można przenieść rozszerzoną gwarancję na nowy serwer Intel®?

Gwarancji nie można przenosić.

Jeżeli produkt zostanie zwrócony i nastąpi zwrot kosztów, czy koszt odpowiadającej produktowi rozszerzonej gwarancji także zostanie uznany lub zwrócony?

Jeśli produkt i rozszerzona gwarancja kwalifikują się do zwrotu kosztów, zwrot zostanie przekazany dystrybutorowi jednocześnie zarówno na produkt, jak i rozszerzoną gwarancję. Dystrybutor i sprzedawca zarządzają zwrotami kosztów dla sprzedawców i klientów.

Jeśli produkt zostanie zwrócony w celu dokonania wymiany w ramach standardowej gwarancji, czy wymiana będzie miała wpływ na gwarancję rozszerzoną?

Numer seryjny produktu zamiennego zostanie przekazany. Produkt zamienny przejmuje daty kwalifikowalności do gwarancji standardowej i rozszerzonej.

Numer telefonu: (916) 377-7000
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku
Od 7:00 do 17:00 czasu pacyficznego

Jeżeli wymagasz pomocy poza tymi godzinami, utwórz zgłoszenie serwisowe online. 

Gdzie można zarejestrować klucze aktywacyjne?

Przejdź do strony Uprawnienia, aby zarejestrować klucz aktywacyjny. Aby zakończyć rejestrację, potrzebujesz numeru seryjnego sprzętu produktu, z którym chcesz powiązać gwarancję.

Uwaga

Jeśli podczas rejestracji numeru seryjnego otrzymasz błąd Klucz aktywacyjny nie jest ważny dla podanego numeru seryjnego sprzętu, skontaktuj się z zespołem ds. gwarancji w celu uzyskania pomocy: warrantyadmin@intel.com