Informacje dla Intel® Server Component Extended Warranty

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000006361

07-03-2020

Kliknij temat lub temat, aby uzyskać szczegółowe informacje:

Jak mogę uzyskać pomoc techniczną?

Przejdź do skróconej formy, aby przesłać prośbę o pomoc techniczną:
/content/www/us/en/forms/support/intel-server-component-extended-warranty-support.html

Czy istnieją ograniczenia czasowe, kiedy można kupić rozszerzoną gwarancję (WA)?

Rozszerzone usługi gwarancyjne muszą być kupowane w ciągu 30 dni od zakupu zgodnego systemu lub produktu.

Jakie produkty są objęte?

W przewodniku po konfiguracji usług serwerowych Intel® Server wymieniono części objęte rozszerzoną gwarancją.

Podręcznik konfiguracji Intel® Server Component Extended Warranty (PDF) PDF icon

Dokument PDF zawiera przegląd usług, kody zleceń produktów głównych, kody zleceń produktów obudowy oraz kody zamówień produktów w zakresie pamięci masowej i RAID.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz listę zgodnych produktów dla programu Intel® Server Component Extended Warranty (WA).

Rozmiar: 537 KB
Data: 2019 marca
Poprawka: 3,1

Uwaga: Pliki PDF wymagają programu Adobe Acrobat Reader*.

Alternatywnie odwiedź stronę przewodnika po konfiguracji Intel® Server Component Extended Warranty .

Co nie jest objęte?

Następujące elementy nie są objęte:

  • Karty dodatków innych firm
  • Pamięci
  • Dyski twarde
  • Procesorów
  • Klawiatury
  • Wideo
  • Myszy
  • Karty graficzne
  • Baterie kopii zapasowej RAID
  • Stacje dysków optycznych
  • Tworzyw sztucznych
  • Metalowe części arkusza
  • Części nieelektryczne
  • Części związane z producentami sprzętu (OEM) Original Equipment
Jak mam zamienić sprzęt w nowym programie?

Skontaktuj się z dystrybutorem w celu zdiagnozowania problemu. Sprzedawca skontaktuje się z pomocą techniczną firmy Intel (ICS), jeśli ustali, że rozwiązanie wymaga od firmy Intel części zamiennych. ICS współpracuje z odsprzedawcą w celu zdiagnozowania i weryfikacji rozszerzonego uprawnienia do gwarancji. Jeśli jest zasłonięty, firma Intel wysyła część zamienną.

Dowiemy, że kontroler RAID jest "produktem podrzędnym", co to oznacza?

Ta SN nie została skonfigurowana jako samodzielny produkt. Jest ona częścią systemu i nie może mieć w niej prawa do ochrony gwarancyjnej. Uprawnienia do gwarancji mogą być stosowane tylko do produktu nadrzędnego.

Jakie są bieżące ceny?

Aby uzyskać ceny, skontaktuj się z dystrybutorem.

Czy Rozszerzona gwarancja (WA) jest oferowana we wszystkich lokalizacjach geograficznych?

Wersja "WA" dostępna jest wszędzie, gdzie Standardowa gwarancja firmy Intel jest dostępna za pośrednictwem wykwalifikowanych dystrybutorów. Obowiązują standardowe warunki i zasady każdego z krajów.

Jak długo otrzymujesz wersję wa?

2-letnia przedłużenie gwarancji podstawowej

W jaki sposób ma być zweryfikowane zapotrzebowanie?

Zakres jest sprawdzany na podstawie bazy danych rejestracji firmy Intel z wykorzystaniem numeru seryjnego z:

  • Obudowa dla systemu o wa
  • Płyta główna, dla płyty głównej
  • RAID, dla woluminu RAID wa
Czy produkty są zastępowane przez firmę Intel identyczną z oryginalnie zakupionym produktem?

Otrzymujesz równoznaczny zamiennik z takim samym sześciocyfrowym numerem katalogowym. Jednak poziom kreski może się różnić.

Czy chcesz przenieść ten element na nowy serwer firmy Intel?

Gwarancja ta nie jest przekazywana na niezbywalność.

W przypadku zwrotu produktu i wystawienia kredytu zostanie on zaksięgowany po stronie kredytowej lub zwrócona?

Jeśli produkt i zupełnie kwalifikują się do przyznania kredytu, zwrot jest udzielany dystrybutorowi w tym samym czasie zarówno dla produktu, jak i dla samego wa. Dystrybutor i sprzedawca zarządzają odsprzedawcami i kredytami klientów.

Czy produkt jest zwrócony w celu wymiany w ramach standardowej gwarancji, czy zamienia go na nowy?

Numer seryjny produktu zastępczego jest przesyłany. Produkt zastępczy dziedziczy daty ważności i standardowe.

Numer telefonu: (916) 377-7000
Godziny robocze:
Poniedziałek-piątek
7:00 rano do 5:00 p.m. (PST)

Otwórz żądanie usługi online, jeśli nie ma wymaganej pomocy poza tymi godzinami.

Gdzie mogę zarejestrować klucze aktywacji?

Przejdź na stronę uprawnienia , aby zarejestrować klucze aktywacji. Aby dokończyć rejestrację, potrzebny jest numer seryjny sprzętu produktu, który ma połączyć się z gwarancją.

Uwaga

Jeśli podczas rejestracji numeru seryjnego otrzymujesz klucz aktywacji dla tego numeru seryjnego sprzętu , poproś o pomoc zespół gwarancyjny: warrantyadmin@intel.com