Przykład świata Hello dla płyt głównych Intel® Galileo
Przypnij 13
Ta zawartość może wyglądać dobrze w przypadku zakończenia pracy płyty głównej Intel® Galileo.
Numer PIN 13 ma podłączoną diodę LED. Możesz uruchomić swój pierwszy szkic, uzyskując dostęp do tego dołączanej płyty głównej. Jest to pierwszy krok w zakresie podłączania zewnętrznych diod LED i modułów.
Większość diod LED jest wrażliwa na energię elektryczną. Podobnie jak w przypadku płyty głównej, wskaźniki LED mają maksymalną ilość napięcia, które mogą upłynąć przed podgrzaniem powodujących szkodę. Jako inżynier jest w stanie dowiedzieć się, jak obliczyć odporność na napięcie w celu umożliwienia właściwego natężenia przepływu prądu w całym obwodzie. Dzięki temu sprzęt jest w dobrej temperaturze i pod kontrolą. Rezystor jest używany do ograniczania natężenia prądu w obrębie obwodu.
Załaduj szkic
Oprogramowanie Arduino * jest wyposażone w przykłady kodu, w którym pokazano, w jaki sposób wykorzystać niektóre z dostępnych modułów dla płyty głównej Intel® Galileo. Aby uruchomić pierwszy szkic, przejdź do pliku > – przykłady > 01. podstawy, ≫ migotać.
Masz już połączenie z portem szeregowym. Aby potwierdzić, sprawdź z prawej strony Arduino zintegrowane środowisko programistyczne.
Identyfikator portu szeregowego może się różnić. Wybierz jeden z nich zaczynający się od cu. USBModem. Jeśli używasz systemu Windows *, port zaczyna się od modelu COM.
Aby rozpocząć pracę ze swoim szkicem, przejdź do: plik ≫ przekazania.
Uwaga | Po wybraniu polecenia Prześlij z menu plik może pojawić się skrót klawiaturowy dla tej akcji. Memorize skróty klawiaturowe, aby skutecznie wykorzystać czas. |
Po przeprowadzeniu szkicu na szachowniczie powinna pojawić się dioda LED. Ten migotanie diody LED jest programowo związane z numerem PIN 13.
Co się stanie po przesłaniu szkicu na płycie głównej firmy Intel® Galileo?
Po pierwsze, szkic staje się skompilowany i przechowywany w pliku tymczasowym. Jeśli na płycie Intel Galileo jest obecny szkic, zostaje on zatrzymany. Następnie oprogramowanie kopiuje szkic do pliku, który ładuje i uruchamia nowy szkic.
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Arduino IDE
Cześć ludzie
Zawijaj w górę