Opcje obsługi klienta dla wycofanych z produkcji produktów bezprzewodowych Intel®
Następujące produkty bezprzewodowe Intel® zostały lub zostaną wycofane z produkcji przed wskazanymi datami samoobsługowej pomocy technicznej. Zidentyfikuj swoją kartę sieci bezprzewodowej, a następnie sprawdź, czy Twoja karta jest wymieniona w poniższej tabeli. Dostępne opcje pomocy technicznej dla produktów wycofanych z obiegu obejmują:
- Treść pomocy technicznej. Kliknij nazwę produktu, aby znaleźć powiązany katalog artykułów, dostępne pliki do pobrania i inne opcje samoobsługowe.
- Pomoc ze strony innych użytkowników można znaleźć na stronie Społeczności pomocy technicznej firmy Intel.
Uwaga | Przedstawiciele działu obsługi klienta firmy Intel nie będą już odbierać telefonów, reagować na wiadomości na czacie, na forum społeczności pomocy technicznej lub poprzez wiadomości e-mail dotyczące produktów podlegających pod samoobsługową pomoc techniczną. |
Ostrzeżenie![]() | Ponieważ to oprogramowanie dotyczy produktów o "wyekspienie", może zawierać ono luki w zabezpieczeniach. Firma Intel nie zamierza oferować aktualizacji w celu łagodzenia zagrożeń bezpieczeństwa w tym Oprogramowaniu, niezależnie od tego, czy jest obecnie znane, czy wykryte w przyszłości. OPROGRAMOWANIE TO JEST DOSTARCZANE "W STANIE OBECNYM" BEZ JAKIEJKOLWIEK WYRAŻONEJ WPROST LUB DOROZUMIANEJ GWARANCJI JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU, W TYM GWARANCJI PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ, NIEODŚWIETLINIA LUB PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU. Firma Intel nie gwarantuje ani nie przejmuje odpowiedzialności za dokładność lub kompletność jakichkolwiek informacji, tekstów, kart graficznych, łączy lub innych elementów oprogramowania. |