Tworzenie części zamiennej wniosek o zwrot gwarancji na realizację umowy

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000006599

18-11-2017

Te kroki pokazują program Intel® Technology Provider członkowie, w jaki sposób utworzyć wniosek o gwarancję realizacji części zamiennej.

W przypadku wszystkich zamian w części gwarancyjnej należy utworzyć żądanie zwrotu. Do dwóch typów gwarancji gwarancyjnych należą:

  • Zwrócone przez procesor
  • Płyta i inne zwroty
Uwaga
  • Przed utworzeniem żądania zwrotu upewnij się, że masz dostępne uprawnienia.
  • Wywołane odszkodowania dla klientów (CID) nie są objęte zasadami gwarancji firmy Intel. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź centrum gwarancyjne w dziale pomocy technicznej firmy Intel.
  • Żądanie zwrotu może zawierać wiele produktów.

Tworzenie żądania zwrotnego

  1. W sekcji Obsługa produktów pod nagłówkiem Utwórz wybierz pozycję Zwraca.

    warranty return image 1


  2. Z myślą o typie zgłoszenia wybierz Spełnienie. Potwierdź adres wysyłkowy w sekcji adres wysyłkowy.
    UwagaJeśli chcesz wysłać produkt pod inny adres, wybierz opcję alternatywny adres wysyłkowy i wprowadź adres. Jeśli używasz alternatywnego adresu wysyłkowego, kraj musi zgadzać się z danym krajem w pliku.

    warranty return image 2


  3. W przypadku typu produktu wybierz procesor lub płytę główną & inne.
    Motherboard and Others
  4. Wprowadź numer katalogowy i kliknij przycisk Szukaj.
    Kliknij ten Więcej informacji Połącz informacje, aby zidentyfikować płytę główną lub zlokalizuj FPO procesora.

    click more info


  5. Podany numer katalogowy jest sprawdzony.
    1. Jeśli wprowadzony numer części jest prawidłowy, pojawia się lista produktów. Wybierz produkt, klikając łącze produktu w nagłówku nazwy produktu.

      click a product for your return request

    2. Jeśli wprowadzony numer części jest nieprawidłowy, pojawia się komunikat. Której Musi Wybierz odpowiednie Anuluj , aby powrócić do poprzedniego ekranu i kontynuować proces.

      No records found


  6. Wybór produktów — wybierz Dodaj do zamówienia , aby dodać ten element do listy produktów. Dodaj każdy element (produkt), korzystając z przycisku Dodaj przed przesłaniem zwrotu.

    add to order

    UwagaAby przesłać dane z powrotem, możesz edytować je, klikając ikonę Edycja . Następnie wybierz Zamówienie aktualizacji przed przesłaniem.
  7. Po dodaniu wszystkich elementów (w przypadku wielokrotnych zwrotów) wybierz opcję Prześlij.
    • Zostanie wyświetlony ekran potwierdzenia zamówienia zwrotu z informacją o numerze zamówienia i podsumowaniu.
    • Otrzymujesz powiadomienie e-mail.
    • Zwróć uwagę na numer zamówienia na przyszłość.
    warranty return image 7