Brak obrazu i dwóch sygnałów dźwiękowych podczas rozruchu komputera Płyty główne Intel® do komputerów desktop

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000006669

13-09-2017

Na czym polega problem?

Płyty główne Intel® do komputerów desktop, które obsługują procesory z grafiką Intel® HD, nie będą uruchamiane prawidłowo, jeśli spełnione są wszystkie następujące warunki:

  • Zainstalowany procesor nie obsługuje Technologia Intel® Graphics.
  • Monitor jest podłączany do złącza grafiki Onboard na panelu wstecz.
  • Nie zainstalowano karty graficznej dodatku.

W tej sytuacji na monitorze nie będzie wyowietlane żadne wideo ani słychać dwa sygnały dźwiękowe.
 

Jak rozwiązać ten problem

Aby rozwiązać ten problem, możesz zainstalować i korzystać z karty graficznej lub zainstalować procesor obsługujący grafikę firmy Intel® HD.

Aby uzyskać listę procesorów, które obsługują grafikę HD firmy Intel, odwiedź stronę Ark.Intel.com.