Brak obrazu i dwóch sygnałów dźwiękowych podczas rozruchu komputera Płyty główne Intel® do komputerów desktop
Na czym polega problem?
Płyty główne Intel® do komputerów desktop, które obsługują procesory z grafiką Intel® HD, nie będą uruchamiane prawidłowo, jeśli spełnione są wszystkie następujące warunki:
- Zainstalowany procesor nie obsługuje Technologia Intel® Graphics.
- Monitor jest podłączany do złącza grafiki Onboard na panelu wstecz.
- Nie zainstalowano karty graficznej dodatku.
W tej sytuacji na monitorze nie będzie wyowietlane żadne wideo ani słychać dwa sygnały dźwiękowe.
Jak rozwiązać ten problem
Aby rozwiązać ten problem, możesz zainstalować i korzystać z karty graficznej lub zainstalować procesor obsługujący grafikę firmy Intel® HD.
Aby uzyskać listę procesorów, które obsługują grafikę HD firmy Intel, odwiedź stronę Ark.Intel.com.