Czarny ekran w zdalnym oprogramowaniu klienckim z procesorem Intel® NUC
Co widzisz?
- Czarny ekran z oprogramowaniem klienta zdalnego po połączeniu się zdalnie z procesorem Intel® NUC.
- Uruchomienie komputera w przypadku braku połączenia z ekranem nie jest dostępne.
Dlaczego go widzisz?
Produkty Intel® NUC używają procesorów i grafiki Intel® HD przeznaczonych do urządzeń mobilnych, takich jak laptopy czy tablety. Te typy procesorów oczekują, że wyświetlacz ma zawsze być obecny. W przypadku uruchomienia urządzenia Intel NUC bez monitora (zwanego trybem bezobsługowym) czarny ekran może prowadzić do zdalnego oprogramowania klienckiego.
Jak rozwiązać ten problem
Pobierz i zainstaluj najnowszy sterownik graficzny dla urządzenia Intel NUC z Centrum pobierania.
Chociaż uważasz, że ten problem został rozwiązany z aktualizacjami sterowników, nie przetestowałeś wszystkich aplikacji dostępu zdalnego. Jeśli w sesjach zdalnych nadal widzisz czarne ekrany, spróbuj zastosować następujące rozwiązania:
- Włączanie wyświetlania VGA w systemie Windows *:
- Kliknij prawym przyciskiem myszy pulpit systemu Windows i wybierz opcję rozdzielczość ekranu.
- Wybierz przycisk Wykryj .
- Kliknij opcję inny ekran nie został wykryty.
- Na liście wielu ekranów wybierz opcję spróbuj połączyć mimo to: VGA.
- Kliknij Zastosuj. Następnie kliknij przycisk OK.
- Wyłącz system Intel NUC. Wyjmij kabel HDMI lub DisplayPort, a następnie uruchom system bez podłączenia wyświetlacza.
- Połącz się z serwerem Intel NUC za pomocą oprogramowania dostępu zdalnego.
- Użyj innego oprogramowania zdalnego dostępu, takiego jak Podłączanie pulpitu zdalnego firmy Microsoft * lub 2, klient RDP *.
- Odinstaluj Intel® Graphics Driver z NUCów firmy Intel i Użyj zamiast niego podstawowego sterownika graficznego Windows *.
- Podłącz emulatora Extended Display Identification Data (EDID) do portu graficznego Intel NUC. Niektórzy klienci zgłosili sukcesy dzięki urządzeniom, takim jak dopasowanie bezobsługowe*, złącze VGA* lub Dr. HDMI*.