Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z technologią bezprzewodową Intel®
- Wyodrębnij problem
Izolowanie i rozwiązywanie problemu wymaga systematycznego podejścia. Następujące elementy mogą pomóc w wyodrębnieniu problemu:- Przepracował wcześniej, a teraz nie działa? Czy tak, na komputerze jest na co jakiś czas zmieniany od tego czasu? Na przykład zmieniono punkt dostępu lub środowisko?
- Zmienić ustawienia lub parametry pojedynczo. Nie zmieniaj wielu ustawień jednocześnie. Zapisz zmienione ustawienia i wynik. Należy zwrócić uwagę na to, czy zmiana ma pozytywny lub negatywny wpływ na problem, czy też zmienia symptomy.
- Czy inne komputery mają ten sam problem lub czy tylko ten komputer? Na przykład, czy wszystkie komputery w tej samej sieci mają ten sam problem?
- Wyszukiwanie podobnych informacji za pomocą słów kluczowych
Wyszukaj wWitryna pomocy technicznej lub jego Producent komputera Witryna internetowa wykorzystująca słowa kluczowe, które opisują Twój problem. Niektóre sugestie obejmują:- Wyszukiwanie pojedynczych wyrazów: bezprzewodowa, Wi-Fi, WiMAX, Sieć, połączenie, zabezpieczenia
- Wyszukiwanie wielu wyrazów: rozwiązania bezprzewodowe (wyszukiwanie wszystkich dokumentów zawierających rozwiązania bezprzewodowe i rozwiązywanie problemów)
- Połącz te słowa, a inne w cudzysłowy dla okreolonej frazy wyszukiwanie: "połączenie bezprzewodowe"
- Aktualizacja sterownika i oprogramowania
Możesz rozwiązać wiele problemów, aktualizując sterowniki i oprogramowanie. Asystent pomocy technicznej &Amp; sterownika firmy Intel® może pomóc w ustaleniu wersji aktualnego sterownika sieci bezprzewodowej i w razie potrzeby zaktualizować sterownik. Sterowniki karty sieci bezprzewodowej można również aktualizować ręcznie.
1 producent komputera może mieć dostosowane sterowniki i oprogramowanie, aby włączyć lub zmienić funkcje lub zapewnić lepsze działanie komputera. Skontaktuj się z producentem, Aby uzyskać najnowsze informacje o aktualizacjach i pomocy technicznej.