Obsługiwane funkcje graficzne 2D/3D
- Full-OpenGL * 1,3 ICD (instalowalny sterownik klienta)
- Zgodność z DirectX * 9,0, 8. x i 7. x
- Obsługiwane są określone funkcje programu DirectX 9,0
- 32 bitów na piksel (BPP) obsługa True Color 3D
- Pozwala na tworzenie tekstur i renderingów wysokiej jakości
- funkcje wydajności 3D
- 200 MHz – zegar graficzny
- Obsługa pamięci DDR SDRAM zwiększa wydajność pamięci wideo w 3D
- Pamięć DDR SDRAM zapewnia dużą wydajność w trójwymiarowym zamówieniu pomiędzy PC1600 i PC2100 pamięcią
- Od czasu buforowania ramki, buforu głębokości i tekstur wszystkie współużytkowane pasma pamięci, zwiększenie przepustowości zapewnia większe zyski w wydajności 3D.
- Technologia renderująca strefy
- Renderuje scenę 3D w kawałkach, aby zmniejszyć wymaganą przepustowość pamięci dla danej sceny
- Aparat instalacji i renderowania 3D
- Trójkąty, paski i wentylatory
- Szybkie tworzenie podbiegów i podcinania pikseli
- Tylne usuwanie
- Wygładzone linie (tylko w standardzie OpenGL)
- Punkty ikon
- Aparat tekstury
- Do 4 tekstur/pikseli na jednym przebiegu
- Rozmiar tekstury do 2048x2048
- Na perspektywę piksela skorygowane mapowanie tekstury
- Samodzielne składanie tekstury
- 12-poziom szczegółów mapy MIP o rozmiarach od 1x1 do 2Kx2K
- Wszystkie formaty tekstury, w tym 32-bitową RGBA i 8-bitową paletę
- Mapy alfa i luminancja
- Tekstura ColorKeying/ChromaKeying
- Filtracja dwuliniowa, trilinear MIP – filtrowanie wg zamapowanych
- Filtrowanie Anisotropic
- Wysokiej jakości opinie o powierzchni ukośnej
- Mapowanie odbicia w środowisku sześciennym
- Nierówności i przyjazne dla środowiska (DOT3) odwzorowanie
- Modele – szczegóły powierzchni
- Skompresowane tekstury
- Funkcje rasteryzacji
- & – Cieniowanie Gouraud
- Kolorowe mieszanie kolorów dla przezroczystości
- Wierzchołki i efekty zamglenia i przeprogramowalnych pikseli
- Oświetlenie Specular kolorowe
- Wygładzanie linii i pełnej sceny
- 16-bitowe i 24-bitowe buforowanie Z i W
- Duża precyzja buforu głębokości zwiększa ogólną jakość sceny
- 8-bitowe buforowanie wzornika
- Często używane do cieni
- Obsługa podwójnego i potrójnego buforu renderowania
- kolor 16-bitowy i 32-bitowy
- Folia/translucency (mieszanie alfa)
- Efekty, takie jak pola sił, płomieńi i wiązki plazmy
- Docelowe Alpha
- Pomoc techniczna dotycząca szybkiego czyszczenia
- 32 BPP True Color – obsługa 2-w
- 256-bitowe wypełnienie wzorkiem i wydajność silnika BLT
- Programowalny, 3-kolorowy kursor przezroczysty
- Konwersja przestrzeni kolorów
- Obsługa funkcji GDI+ *
- Wygładzone linie
- Kursor o przejściach alfa
- Tekst wygładzony
- Rozciąganie alfa blitter
- kolor 8-bitowy, 16-bitowy i 32-bitowy
- Wideo
- Dynamiczne Roberty i sploty obsługujące strumienie wideo
- SyncLock * – filmy ekranowe i TELEWIZYJNe do źródeł wideo
- Nakładka wideo
- Nakładka skalowalna dla jednej wysokiej jakości
- Wiele funkcji nakładki zapewnianych przez rozciągnięcie blitter
- 5-Wybierz poziomo, 3-Wybierz pionowo przefiltrowane skalowanie
- Niezależna korekcja gamma
- Niezależna Jasność/Kontrast/Nasycenie
- Obsługa niezależnych odcieni/odcieni
- Colorkeying docelowy
- Źródło chromakeying