Obsługiwane funkcje graficzne 2D/3D

Dokumentacja

Informacje o produkcie i dokumentacja

000007136

29-10-2020

Listy obsługiwanych funkcji graficznych i wideo można podzielić na dwie części:funkcje graficzne 3D
  • Full-OpenGL * 1,3 ICD (instalowalny sterownik klienta)
  • Zgodność z DirectX * 9,0, 8. x i 7. x
    • Obsługiwane są określone funkcje programu DirectX 9,0
  • 32 bitów na piksel (BPP) obsługa True Color 3D
    • Pozwala na tworzenie tekstur i renderingów wysokiej jakości
  • funkcje wydajności 3D
    • 200 MHz – zegar graficzny
    • Obsługa pamięci DDR SDRAM zwiększa wydajność pamięci wideo w 3D
      • Pamięć DDR SDRAM zapewnia dużą wydajność w trójwymiarowym zamówieniu pomiędzy PC1600 i PC2100 pamięcią
      • Od czasu buforowania ramki, buforu głębokości i tekstur wszystkie współużytkowane pasma pamięci, zwiększenie przepustowości zapewnia większe zyski w wydajności 3D.
    • Technologia renderująca strefy
      • Renderuje scenę 3D w kawałkach, aby zmniejszyć wymaganą przepustowość pamięci dla danej sceny
  • Aparat instalacji i renderowania 3D
    • Trójkąty, paski i wentylatory
    • Szybkie tworzenie podbiegów i podcinania pikseli
    • Tylne usuwanie
    • Wygładzone linie (tylko w standardzie OpenGL)
    • Punkty ikon
  • Aparat tekstury
    • Do 4 tekstur/pikseli na jednym przebiegu
    • Rozmiar tekstury do 2048x2048
    • Na perspektywę piksela skorygowane mapowanie tekstury
    • Samodzielne składanie tekstury
    • 12-poziom szczegółów mapy MIP o rozmiarach od 1x1 do 2Kx2K
    • Wszystkie formaty tekstury, w tym 32-bitową RGBA i 8-bitową paletę
    • Mapy alfa i luminancja
    • Tekstura ColorKeying/ChromaKeying
    • Filtracja dwuliniowa, trilinear MIP – filtrowanie wg zamapowanych
    • Filtrowanie Anisotropic
      • Wysokiej jakości opinie o powierzchni ukośnej
    • Mapowanie odbicia w środowisku sześciennym
    • Nierówności i przyjazne dla środowiska (DOT3) odwzorowanie
      • Modele – szczegóły powierzchni
    • Skompresowane tekstury
  • Funkcje rasteryzacji
    • & – Cieniowanie Gouraud
    • Kolorowe mieszanie kolorów dla przezroczystości
    • Wierzchołki i efekty zamglenia i przeprogramowalnych pikseli
    • Oświetlenie Specular kolorowe
    • Wygładzanie linii i pełnej sceny
    • 16-bitowe i 24-bitowe buforowanie Z i W
      • Duża precyzja buforu głębokości zwiększa ogólną jakość sceny
    • 8-bitowe buforowanie wzornika
      • Często używane do cieni
    • Obsługa podwójnego i potrójnego buforu renderowania
    • kolor 16-bitowy i 32-bitowy
    • Folia/translucency (mieszanie alfa)
      • Efekty, takie jak pola sił, płomieńi i wiązki plazmy
    • Docelowe Alpha
    • Pomoc techniczna dotycząca szybkiego czyszczenia
funkcje graficzne 2D
  • 32 BPP True Color – obsługa 2-w
  • 256-bitowe wypełnienie wzorkiem i wydajność silnika BLT
  • Programowalny, 3-kolorowy kursor przezroczysty
  • Konwersja przestrzeni kolorów
  • Obsługa funkcji GDI+ *
    • Wygładzone linie
    • Kursor o przejściach alfa
    • Tekst wygładzony
    • Rozciąganie alfa blitter
    • kolor 8-bitowy, 16-bitowy i 32-bitowy
  • Wideo
    • Dynamiczne Roberty i sploty obsługujące strumienie wideo
    • SyncLock * – filmy ekranowe i TELEWIZYJNe do źródeł wideo
  • Nakładka wideo
    • Nakładka skalowalna dla jednej wysokiej jakości
    • Wiele funkcji nakładki zapewnianych przez rozciągnięcie blitter
    • 5-Wybierz poziomo, 3-Wybierz pionowo przefiltrowane skalowanie
    • Niezależna korekcja gamma
    • Niezależna Jasność/Kontrast/Nasycenie
    • Obsługa niezależnych odcieni/odcieni
    • Colorkeying docelowy
    • Źródło chromakeying