Problemy z łącznością z Intel® Wireless Docking
Oto kilka czynności, które można sprawdzić, aby zwiększyć lub naprawić problemy związane z łącznością.
- Upewnij się, że komputer znajduje się w zasięgu stacji dokującej. Maksymalny zasięg zapewnia dobrą łączność liniową – około 4 metry (1,5 metrów).
- Upewnij się, że przepustowość jest wystarczająca, aby zapewnić dobrą łączność. Spróbuj wyłączyć jedno lub więcej urządzeń, aby sprawdzić, czy łączność nie została zwiększona. Następujące działania mogą zmniejszyć siłę połączenia:
- Połączenie z monitorem o wysokiej rozdzielczości z wyświetlaczem 4K.
- Kopiowanie dużych plików do zewnętrznych urządzeń pamięci masowej.
- Dołączanie dużej liczby urządzeń, które jednocześnie przesyłają dane.
Podczas przechodzenia poza zakres stacji dokującej pojawia się słaby komunikat o błędzie połączenia. Przenieś bliżej stacji dokującej, aby ponownie nawiązać połączenie.
Skontaktuj się z producentem komputera , jeśli nadal występują problemy z łącznością z dockem Intel® Wireless.
Temat pokrewny |
Komunikaty o błędach dla Intel® Wireless Docking |