Często zadawane pytania dotyczące Intel® System Support Utility
Kliknij temat lub temat, aby uzyskać szczegółowe informacje:
Co to jest Intel® System Support Utility?
Intel® System Support Utility skanuje informacje o systemie i urządzeniu, aby uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów z obsługą klienta. Możesz wyświetlić te informacje, zapisać je w pliku lub wysłać do obsługi klienta za pośrednictwem sieci Web.
Jakie systemy operacyjne ma uruchamiać narzędzie wsparcia technicznego systemu Intel?
System operacyjny (IA32 i x64)
Windows * Server 2008 R2
Windows Server 2012
Windows Server 2012 R2
Windows 8.1
Windows 8
System Windows 7
Windows® 10
Windows Server 2016
Linux * Red Hat Enterprise Linux 6,7
System Linux Red Hat Enterprise Linux 7,2
Linux SLES 11 SP4
Linux SLES 12 z dodatkiem SP1
Ubuntu * 16.04.1
Jakiego typu informacje zbierasz?
Intel® System Support Utility skanuje informacje o systemie i urządzeniu. Informacje te obejmują szczegółowe informacje na temat systemu BIOS/platformy, wyświetlacza, pamięci, płyty głównej, sieci, systemu operacyjnego, procesora i pamięci masowej.
Czy zbierasz identyfikowalne dane osobowe?
Nr. Narzędzie do obsługi systemu firmy Intel gromadzi tylko informacje o systemie i urządzeniach. Firma Intel dba o ochronę poufności danych. Więcej informacji można znaleźć w naszych informacjach o ochronie danych.
Czy mogę zapisać zeskanowany plik w pliku?
Tak, możesz zapisać zeskanowanie w pliku. Możesz wysłać plik do obsługi klienta firmy Intel, aby pomóc im zbierać informacje na temat Twojego systemu i urządzeń, co pozwala na wydajniejsze Rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić.
Czy mogę obejrzeć zapisany plik Scan poza narzędziem obsługi systemu Intel?
Tak, zapisany plik skanowania jest w formacie tekstowym. Zawartość pliku można przeglądać, otwierając go w większości edytorów tekstowych i większości przeglądarek. Otwórz zapisany plik Scan w Intel® System Support Utility w celu lepszego wyświetlania tych informacji.
Dlaczego oprogramowanie Intel System Support Utility nie jest dostępne dla niektórych informacji o urządzeniach?
Termin niedostępna jest wyświetlany w każdej chwili Intel® System Support Utility nie może skanować informacji lub ustawień skojarzonych z urządzeniem.
Czy narzędzie do obsługi systemu firmy Intel wymaga instalacji?
Nr. Narzędzie Intel System Support Utility to autonomiczna aplikacja, która nie wymaga instalacji. Aby pobrać plik, otwórz Intel® System Support Utility.
Czy narzędzie Intel System Support wymaga połączenia internetowego do przeskanowania?
Nr. Połączenie internetowe jest wymagane tylko w przypadku, gdy użytkownik chce wysłać zeskanowany plik lub dołączyć je i przesłać do zgłoszenia do obsługi klienta firmy Intel.
Czy mogę otworzyć i przejrzeć zeskanowany plik na innym komputerze?
Tak. Możesz skanować i zapisywać raport dotyczący jednego komputera i przeglądać raport na inny.
Jak długo trwa skanowanie standardowe?
Czas skanowania zależy od liczby urządzeń w systemie oraz ilości danych zbieranych przez narzędzie Intel System Support Utility. Uruchamianie narzędzia obsługi systemu firmy Intel w systemie z wieloma kartami sieciowymi i innymi urządzeniami wydłuża czas potrzebny do zakończenia skanowania. Możesz wykonać selektywne skanowanie (np. tylko wybór sieci); zaleca się jednak przeprowadzanie pełnego skanowania w większości przypadków.
Czy urządzenie Intel System Support Utility instaluje i nie opuszcza komputera po jego użyciu?
Nr. Narzędzie Intel System Support to samodzielna aplikacja, która nie wymaga instalacji. Jedynymi śladami Intel® System Support Utility są pliki Save i SSU. exe, które można usunąć.
Czy firma Intel obsługuje wersję oprogramowania Linux * dla systemu Intel?
Tak. Uzyskaj dostęp do Intel® System Support Utility systemu Linux * i sprawdź informacje o wersji (również do pobrania), aby uzyskać pełne instrukcje użytkowania.