Opcje obsługi klienta dotyczące wycofanych z produkcji punktów dostępu i kart sieciowych Intel®

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000008535

31-01-2020

1 sierpnia 2003 r. firma Intel poinformowała, że wycofanie z produkcji określonych produktów bezprzewodowych Intel® nastąpi 20 stycznia 2004 r. Dostępne opcje obsługi klienta obejmują:

 

Uwaga Przedstawiciele działu obsługi klienta firmy Intel nie będą już odbierać telefonów, reagować na wiadomości wysyłane poprzez chat, na forum społeczności pomocy technicznej lub poprzez wiadomości e-mail dotyczące produktów podlegających pod samoobsługową pomoc techniczną.

 

Firma Intel nie będzie dostarczać w przyszłości aktualizacji zapewniających obsługę nowych systemów operacyjnych ani poprawiać kompatybilności z urządzeniami i oprogramowaniem innych firm.

Te dokumenty są udostępniane wyłącznie jako historyczne materiały referencyjne oraz podlegają warunkom wyszczególnionym na stronie Warunki użytkowania.

Następujące produkty są objęte tymi zmianami:

Punkty dostępu i karty sieciowe Intel® Ochrona gwarancyjna
WPC2011 — karta sieciowa Intel® PRO/Wireless 2011 LAN typu PC Ograniczona dożywotnia
WPCR2011 — karta Intel® PRO/Wireless 2011 LAN PCI Carrier Ograniczona dożywotnia
WPC2011B — karta sieciowa Intel® PRO/Wireless 2011B LAN typu PC Ograniczona dożywotnia
WPCI2011B — karta Intel® PRO/Wireless 2011B LAN PCI Ograniczona dożywotnia
WCB5000 — bezprzewodowa karta magistralowa Intel® PRO/Wireless 5000 LAN Cardbus Adapter Ograniczona dożywotnia
WPCI5000 — karta Intel® PRO/Wireless 5000 LAN PCI Adapter Ograniczona dożywotnia
Karty sieci Bluetooth® Ochrona gwarancyjna
CBT — karta Xircom® CreditCard Bluetooth® Adapter Ograniczona dożywotnia
R2BT — karta Xircom® RealPort2™ Bluetooth® Adapter Ograniczona dożywotnia

 

Muszę zastąpić jeden z powyższych produktów. Jak działa ten proces?
Po 21 stycznia 2004 r., jeśli data zakupu widniejąca na fakturze mieści się w powyższym zakresie dat, kliknij link do gwarancji, znajdujący się na odpowiedniej stronie produktu i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi przesyłania zgłoszeń.

Potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemu z moim produktem. Jak uzyskać pomoc techniczną?
Samopomoc techniczna online jest dostępna co najmniej przez okres trwania gwarancji na produkt.