Opcje obsługi klienta dotyczące wycofanych z produkcji punktów dostępu i kart sieciowych Intel®
1 sierpnia 2003 r. firma Intel poinformowała, że wycofanie z produkcji określonych produktów bezprzewodowych Intel® nastąpi 20 stycznia 2004 r. Dostępne opcje obsługi klienta obejmują:
- treść pomocy technicznej dostępnej online,
- usługi gwarancyjne poprzez Centrum gwarancji, jeśli produkty są nimi objęte,
- wsparcie i usługi dla członków programu Intel® Technology Provider,
- Pomoc udzieloną przez innych użytkowników na forum Społeczności pomocy technicznej firmy Intel.
Uwaga | Przedstawiciele działu obsługi klienta firmy Intel nie będą już odbierać telefonów, reagować na wiadomości wysyłane poprzez chat, na forum społeczności pomocy technicznej lub poprzez wiadomości e-mail dotyczące produktów podlegających pod samoobsługową pomoc techniczną. |
Firma Intel nie będzie dostarczać w przyszłości aktualizacji zapewniających obsługę nowych systemów operacyjnych ani poprawiać kompatybilności z urządzeniami i oprogramowaniem innych firm.
Te dokumenty są udostępniane wyłącznie jako historyczne materiały referencyjne oraz podlegają warunkom wyszczególnionym na stronie Warunki użytkowania.
Następujące produkty są objęte tymi zmianami:
Punkty dostępu i karty sieciowe Intel® | Ochrona gwarancyjna |
WPC2011 — karta sieciowa Intel® PRO/Wireless 2011 LAN typu PC | Ograniczona dożywotnia |
WPCR2011 — karta Intel® PRO/Wireless 2011 LAN PCI Carrier | Ograniczona dożywotnia |
WPC2011B — karta sieciowa Intel® PRO/Wireless 2011B LAN typu PC | Ograniczona dożywotnia |
WPCI2011B — karta Intel® PRO/Wireless 2011B LAN PCI | Ograniczona dożywotnia |
WCB5000 — bezprzewodowa karta magistralowa Intel® PRO/Wireless 5000 LAN Cardbus Adapter | Ograniczona dożywotnia |
WPCI5000 — karta Intel® PRO/Wireless 5000 LAN PCI Adapter | Ograniczona dożywotnia |
Karty sieci Bluetooth® | Ochrona gwarancyjna |
CBT — karta Xircom® CreditCard Bluetooth® Adapter | Ograniczona dożywotnia |
R2BT — karta Xircom® RealPort2™ Bluetooth® Adapter | Ograniczona dożywotnia |
Muszę zastąpić jeden z powyższych produktów. Jak działa ten proces?
Po 21 stycznia 2004 r., jeśli data zakupu widniejąca na fakturze mieści się w powyższym zakresie dat, kliknij link do gwarancji, znajdujący się na odpowiedniej stronie produktu i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi przesyłania zgłoszeń.
Potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemu z moim produktem. Jak uzyskać pomoc techniczną?
Samopomoc techniczna online jest dostępna co najmniej przez okres trwania gwarancji na produkt.