Intel® Setup and Configuration Software (Intel® SCS) typowe problemy i rozwiązywanie problemów

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000020977

14-09-2017

Informacje na temat rozwiązywania typowych problemów wymienionych poniżej można znaleźć w rozdziale rozwiązywania problemów Podręcznik użytkownika Intel® Setup and Configuration Software:
  • Uszkodzone pliki danych RCS (nie uruchamia się RCS)
  • Podłączanie do zapory za zaporą
  • Kod zakończenia 88
  • Kod zakończenia 110
  • Zdalne połączenie z Intel® AMT nie powiodło się
  • Błąd w pliku XML lub brak tagu SCSVersion
  • Rekonfiguracja dedykowanych ustawień IP i FQDN
  • Rozłączne obszary nazw
  • Rozłącz nazwy hostów i obiekty usługi AD
  • Błąd uwierzytelniania protokołu Kerberos
  • Błąd: użytkownik protokołu Kerberos nie ma zezwolenia na konfigurowanie.
  • Błąd: obiekt wywołujący nie jest autoryzowany.
  • Błąd podczas usuwania integracji z usługą AD (błąd w programie setkerberos)
  • Nieudane żądania certyfikatu za pośrednictwem urzędu certyfikacji firmy Microsoft
  • Profil Delta nie można skonfigurować ustawień sieci Wi-Fi
  • Wyłączanie interfejsu bezprzewodowego
  • Konfiguracja za pomocą zadań nie powiodła się z powodu ustawienia OTP