Kanada i Ameryka Łacińska — autoryzacja zwrotu w procesie transportu opłaconego

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000022403

10-03-2023

Techniczne/administracyjne

Jeśli produkt jest zwracany po powrocie technicznym lub administracyjnym z dowolnego z poniższych krajów, należy skontaktować się ze wskazanym operatorem.

Uwaga

Skontaktuj się z operatorem transportu w ciągu pięciu dni od otrzymania autoryzacji zwrotu.

Przewodnik po trasowaniu transportu

Skorzystaj z poniższych przewodników, aby ustalić, czy chcesz korzystać z DGF czy UPS. Korzystaj tylko z jednego z tych dwóch zatwierdzonych operatorów w przesyłkach ZUS (intel-paid). Upewnij się, że oznaczysz rachunek strony trzeciej na stronieBLIB/PROJEKT.

Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Zwroty w Meksyku
Przewodnik routingu dla zwrotów RMA wskazanych w lokalizacji zwrotu produktu Intel C/O ModusLink RMA.
Kraje zatwierdzonePrzewodnik po trasowaniuIntegrator Acct #
MeksykPoniżej 50 lbSkontaktuj się z zespołem RMA w namo_dra@mailbox.intel.com, aby uzyskać pomoc techniczną w zakresie zwrotów e-etykiet ups.
Powyżej 50 lb = DGFDGF Meksyk: 52 55 51331700

POCHÓWEK = Intel® Managed Freight — operator rozliczy bezpośrednio konto Intel.

CMF = transport zarządzany przez klienta. Klient musi podać numer konta. Nie rozliczaj firmy Intel.

Zwroty w Kanadzie
Kraje zatwierdzonePrzewodnik po trasowaniuIntegrator Acct #
Toronto
(YYZ)
DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla operatorów emaliowanych z Firmą Ema, które znajdują się w Programie. Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

DGF Chrl. 289 5626500

Vancouver
(YVR)
DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla urządzeń RMA z Vancouver. Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

DGF Chrl. 20100 : +604 2078100

Montreal
(YUL)
DGF

Istnieją instrukcje dla Montreal dla urządzeń RMA specyficzne dla operatora. Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

DGF Chrl: +514 3443447

Ottawa
(YOW)
DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla urządzeń RMA z Ottowa. Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

DGF Chrl. 289 5626500

Zwroty w moduli (z wyjątkiem Arisiris i Meksyku)
Kraje zatwierdzonePrzewodnik po trasowaniuIntegrator Acct #
ArgentynaPoniżej 25 kg i 1 000 USD = UPS
Powyżej 25 kg lub 1 000 USD = DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla operatorów emaliowanych (RMA). Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

Firma UPS": (800) 2222-877 lub (11) 4339 2877
DGF: (54) (11) 5531-0345

ChilePoniżej 30 000 USD = UPS
Powyżej 30 000 USD = DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla operatorów emaliowanych z Firmy Ema w Regionie Chemalii. Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

UPS-e- Chrl- 742-587: (800) PICK-UPS (742-587) lub + (56) (2) 2473-7100
UPS-e-e-886 / Valparaiso: (56) (32) 2 215 886 lub (56) (32) 2 211 360
DGF Chyłka: (562) (2) 460 1430

KolumbiaPrzypadek indywidualnieSkontaktuj się z przedstawicielem firmy RMA, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
Peru

Poniżej 68 kg i 1 tys. USD = UPS

Powyżej 68 kg lub powyżej 1 000 USD = DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla operatorów emaliowanych z Firmy Ema, które znajdują się w Systemie 9000000000000000000000 Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

UPS-e- 264-0105 (51) (1)

DGF Chyłka: (51) (1) 440-1936

UrugwajPoniżej 50 lb = UPS
Powyżej 50 lb = DGF
DGF Chrząszcz (598) (2) 915 86 96 wew. 201
UpS Chyłka (598) (2) 916 16 38
WSZYSTKIE inne kraje Skontaktuj się z przedstawicielem firmy RMA, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
  • POCHÓWEK = Intel® Managed Freight — operator rozliczy bezpośrednio konto Intel.
  • CMF = transport zarządzany przez klienta. Klient musi podać własny numer konta. Nie rozliczaj firmy Intel.
  • Klienci muszą dostarczyć je wraz z dostawcą UPS Small w ramach umowy dla każdego kraju, jeśli dotyczy. Numer konta nie jest możliwy do wykorzystania w przypadku przesyłek lub usług o dużej mocy. Zapoznaj się z wytycznymi dla poszczególnych krajów.
Powrót Zysk z Z

Przewodnik routingu dla zwrotów RMA wyznaczonych do lokalizacji zwrotu "Intel C/O ModusLink RMA".

Kraje zatwierdzonePrzewodnik po trasowaniuIntegrator Acct #
BrazyliaPoniżej 30 000 USD = UPS
Powyżej 30 000 USD = DGF

Istnieją instrukcje specyficzne dla operatorów emaliowanych (RMA) z Firmy Chemalia. Zapytaj przedstawiciela RMA o szczegółowe informacje na temat tego procesu, jeśli go nie znasz.

UPS: 11-5694-6600 (Rafa E. S. E. S. E. E. F. E. F. E. S. K. K. F. E. F. E

UPS: 0800-770-9045 (reszta firmy Wisła)

lub skontaktuj się z zespołem RMA w namo_dra@mailbox.intel.com w celu obsługi e-etykiet ups.

DGF: (19) 3578 6500

  • POCHÓWEK = Intel® Managed Freight — operator rozliczy bezpośrednio konto Intel.
  • CMF = transport zarządzany przez klienta. Klient musi podać własny numer konta. Nie rozliczaj firmy Intel.
  • Klienci muszą dostarczyć je wraz z dostawcą UPS Small sekwoja zgodnie z umową zawartą dla każdego kraju, jeśli dotyczy. Nie możesz użyć numeru konta dla przesyłek lub usług o dużej mocy. Zapoznaj się z wytycznymi dla poszczególnych krajów.

Przewodnik po routingu dla zwrotów technicznych RMA wyznaczonych do lokalizacji zwrotu "UPS-SCS Logistics Logistics".

Kraje zatwierdzonePrzewodnik po trasowaniuIntegrator Acct #
BrazyliaWyszukaj w sieci 755 osób

Skontaktuj się z lokalnym zespołem RMA na stronie:

Ameryka: namo_dra@mailbox.intel.com
Azja i Oceania: rma.apac@intel.com
Japonia: rma.center.jpss@intel.com
Europa: emea.returns@intel.com

  • POCHÓWEK = Intel® Managed Freight — operator rozliczy bezpośrednio konto Intel.
  • CMF = transport zarządzany przez klienta. Klient musi podać własny numer konta. Nie rozliczaj firmy Intel.
  • Klienci muszą wysłać według umowy z dostawcą Firmy Eios w krajach, w kraju, w jakim się edytuje.

Pytania lub potrzebujesz pomocy?
Jeśli masz dodatkowe pytania lub pytania, skontaktuj się z zespołem na stronie namo_dra@mailbox.intel.com. Upewnij się, że podaj numer autoryzacji i szczegóły, aby udzielić Państwu pomocy. Standardowy czas reakcji wynosi 2 dni robocze od otrzymania Twojej prośby.