Zasady gwarancji dla pudełkowanych i paletowanych procesorów Intel®

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000024255

15-04-2022

Procesory Intel® są sprzedawane w wersji paletowanej lub pudełkowanej. Zobacz Jaka jest różnica między procesorami pudełkowanymi i paletowanymi?

Zasady gwarancji dla pudełkowanych procesorów Intel®

Procesory pudełkowane Intel® są zazwyczaj objęte trzyletnią ograniczoną gwarancją, która może być realizowana przez firmę Intel (niektóre z nich mają roczną ograniczoną gwarancję). Uprawnienia gwarancyjne rozpoczynają się z pierwotną datą zakupu i nie odnawiają się w przypadku wymiany produktu przez firmę Intel.

Zasady gwarancji dla procesorów paletowanych

Gwarancja jest udzielana w miejscu zakupu.

  • W przypadku procesorów paletowanych firma Intel oferuje roczną ograniczoną gwarancję wyłącznie dla bezpośrednich klientów, takich jak producenci oryginalnego sprzętu (OEM), sprzedawcy i autoryzowani dystrybutorzy firmy Intel. Procesory Intel® w systemach OEM podlegają gwarancjom producenta OEM i na ogół nie są obsługiwane bezpośrednio przez firmę Intel. W sprawie obsługi gwarancyjnej należy kontaktować się z producentem OEM, dystrybutorem lub sprzedawcą.
  • Począwszy od dwunastej generacji procesorów paletowanych Intel® do komputerów stacjonarnych ograniczona gwarancja firmy Intel dla klientów bezpośrednich jest przedłużona do trzech lat. Trzyletnia ograniczona gwarancja nie dotyczy poprzednich generacji procesorów do komputerów stacjonarnych.
  • Procesory paletowane wstępnie zainstalowane w systemach serwerowych Intel® Data Center Systems (Intel® DCS) są zazwyczaj objęte trzyletnią ograniczoną gwarancją. Dowiedz się więcej dzięki tym informacjom o produkcie.
Podobne tematy
Przewodnik po gwarancji na procesory Intel®
Jak sprawdzić status procesorów Intel® (paletowany czy pudełkowany)