Identyfikator artykułu: 000025536 Typ materiałów: Rozwiązywanie problemów Ostatnia zmiana: 22-04-2022

Rozwiązywanie problemów z zawieszeniami systemu, nieoczekiwanym wyłączeniem lub niebieskimi ekranami (BSOD) na urządzeniach Intel® NUC

Środowisko

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Etapy rozwiązywania problemów dla komputerów NUC, które losowo wyłączają się lub zamrażają.

Opis
  • System wyłącza się lub zablokuje
  • Mogą wystąpić błędy niebieskiego ekranu (BSOD)
  • Może się zdarzyć:
    • podczas uruchamiania komputera
    • gdy system jest włączony i w trybie uśpienia
    • gdy aplikacje oprogramowania lub przeglądarki internetowe są otwarte
    • podczas grania w gry
Rozwiazanie

Zalecenia dotyczące rozwiązywania problemów:
 

Sprawdź zasilaczSprawdź, czy zasilacz działa. Jeśli jedna z nich jest dostępna, przetestuj przy pomocy innej zasilaczy. Jeśli działa inna karta sieciowa, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel.
Sprawdź moduły pamięci
  • Usuń i zainstaluj ponownie moduły pamięci
  • Jeśli dwa moduły pamięci są zainstalowane, spróbuj jeden na raz.
  • Spróbuj przenieść moduł pamięci z jednego gniazda na drugi.
  • Wypróbuj różne moduły pamięci, o których wiesz, że są dobre.
  • Jeśli to możliwe, użyj modeli pamięci wymienionych na stronie kompatybilnych komponentów.
Sprawdź dysk
  • Przetestuj dysk w innym systemie, jeśli jest on dostępny.
  • Spróbuj użyć innego dysku.
Sprawdź problemy termiczneSprawdź, czy komputer Intel® NUC wykazuje oznaki przegrzewania.
Sprawdź ustawienie uruchamiania sieci w BIOS-ie.

Jeśli uruchamianie sieci jest włączone w BIOS-ie, może nastąpić losowe ponowne uruchomienie lub wystąpienie błędów niebieskiego ekranu.

  1. Naciśnij klawisz F2 podczas uruchamiania komputera, aby przejść do konfiguracji systemu BIOS.
  2. Przejdź do konfiguracji uruchamiania > zaawansowanego > > rozruchu.
  3. Wyłącz rozruch sieciowy — OR — włącz ostatnią opcję Uruchamianie urządzeń sieciowych.
  4. Naciśnij klawisz F10, by zapisać dane i wyjść z systemu BIOS.
Zaktualizuj BIOS, sterowniki i oprogramowanie sprzętowePobierz i zainstaluj wszystkie najnowsze systemy BIOS, sterowniki i oprogramowanie sprzętowe.
 
Odzyskiwanie systemu BIOSSpróbuj odzyskać system BIOS.
W przypadku problemów podczas rozgrywkiW przypadku grania w gry sprawdź uszkodzony plik konfiguracyjny gry.
Dodatkowe krokiWięcej opcji rozwiązywania problemów związanych z rozruchem lub zasilaniem dostępnych jest w przypadku produktów Intel® NUC .

 

Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel® , aby omówić sprawdzone kroki i dalsze rozwiązywanie problemów.

Podobne produkty

Ten artykuł dotyczy 1 prod.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.