Ten artykuł zawiera kroki rozwiązywania problemów w celu rozwiązania problemów związanych z dostępem do funkcji Bluetooth* na komputerach Intel® NUC.
Nie można użyć technologii Bluetooth na komputerze Intel® NUC. Urządzenie Bluetooth nie pojawia się w Menedżerze urządzeń.
Jeśli masz problemy z bluetooth, takie jak brak urządzeń Bluetooth lub przerywana łączność, po prostu wyłączenie zasilania i ponowne włączanie urządzenia często rozwiązuje ten problem. Po wykonaniu tej próby wykonaj te inne czynności w celu rozwiązywania problemów, jeśli problem nie ustąpi.
Krok | Szczegóły |
Sprawdź BIOS | Sprawdzić że Bluetooth jest włączony w BIOS-ie:
|
Wyłącz i włącz bluetooth ponownie | Spróbuj wyłączenie i ponowne włączenie technologii Bluetooth:
|
Sprawdź sterowniki Bluetooth | Zainstaluj najnowsze sterowniki Bluetooth dostępne w Centrum pobierania dla urządzeń Intel NUC. |
Odzyskiwanie systemu BIOS | Spróbuj odzyskać system BIOS. |
Sprawdź anteny | W przypadku komputerów Intel NUC, w których karta sieci bezprzewodowej jest zainstalowana w gnieździe płyty głównej:
|
Jeśli poniższe kroki rozwiązywania problemów nie naprawią tego problemu, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel w celu uzyskania pomocy.