Jak wskazano, rozwiązywanie problemów związanych z połączeniem LAN na komputerach Intel® NUC, gdy wskaźnik LED sieci LAN nie mruga.
- Port Local Area Network (LAN) komputera NUC przestał działać, a światło LED LAN nie mruga.
- Port LAN nie działa po restarcie komputera Intel® NUC. Funkcja ta staje się aktywna tylko wtedy, gdy wtyczka zasilania zostanie usunięta i ponownie podłączona.
Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, aby rozwiązać problem związany z połączeniem z siecią LAN.
Krok | Szczegóły |
Podstawy |
|
Sprawdź BIOS | Sprawdź, czy sieć Ethernet LAN jest włączona w BIOS-ie:
|
Sprawdź kabel LAN | Upewnij się, że korzystasz ze znanego dobrego kabla sieciowego. |
Sprawdź sterowniki Ethernet | Zainstaluj najnowsze sterowniki sieci Ethernet LAN dostępne w Centrum pobierania dla produktów Intel NUC. |
Zaktualizuj BIOS | Zainstaluj najnowszą wersję systemu BIOS dostępnego w Centrum pobierania dla produktów Intel NUC. Szczegółowe informacje można znaleźć w Instrukcjach aktualizacji systemu BIOS . |
Sprawdź system operacyjny | Upewnij się, że korzystasz z obsługiwanego systemu operacyjnego dla twojego komputera Intel NUC. |
Jeśli powyższe rozwiązywanie problemów zostało przeprowadzone, a problem nadal nie został rozwiązany, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel.