Obejścia ogólnych problemów podczas korzystania z kart sieciowych, rozdzielaczów lub stacji dokujących w systemach innych niż Intel.
- Niewłaściwy kolor lub rozdzielczość, zwarcie, niska częstotliwość odświeżania oraz wszelkie inne problemy związane z grafiką obserwowane podczas korzystania z karty sieciowej wideo, rozdzielacza i/lub stacji dokującej w celu podłączania monitora do komputera lub laptopa, który nie został wyprodukowany przez firmę Intel.
- Monitory wyłapują hałas.
- Stacja dokująca wcześniej pracowała z laptopem.
- Po podłączeniu do stacji dokującej rozszerzony monitor nie wyświetla już grafiki.
Firma Intel nie zaleca używania jakichkolwiek kart sieciowych i nie może zagwarantować, że produkty/karty zewnętrzne będą działać zgodnie z oczekiwaniami.
Jednakże, możesz spróbować wykonać następujące czynności, aby rozwiązać ten problem:
- Użyj bezpośredniego połączenia za pomocą jednego przewodu o tym samym rodzaju połączenia na obu końcach (HDMI do HDMI, DP do DP itp.).
- Sprawdź kabel wyświetlacza, aby upewnić się, że kabel jest dobry i że nie jest to źródło problemu z wyświetlaczem.
- Zaktualizuj sterownik karty graficznej do najnowszej wersji. Skontaktuj się z producentem systemu , aby sprawdzić, czy dla Twojego systemu dostępna jest aktualizacja sterownika karty graficznej.
- Sprawdź , czy system Windows* i Twój BIOS są aktualne. Skontaktuj się z producentem systemu , aby sprawdzić, czy dla Twojego systemu dostępne są aktualizacje.
- Zainstaluj najnowszy ogólny sterownik karty graficznej opublikowany przez firmę Intel z Centrum pobierania.
- Jeśli korzystasz ze stacji dokującej, zaktualizuj sterownik stacji dokującej do najnowszej wersji. Skontaktuj się z producentem systemu , aby sprawdzić, czy dla stacji dokującej dostępna jest aktualizacja sterownika.
Uwaga | Zalecamy najpierw skontaktowanie się z producentem komputera i wykorzystanie dostarczonego przez niego oprogramowania sterownika, aby uniknąć potencjalnych niezgodności instalacji. Firma Intel dostarcza ogólne wersje sterowników karty graficznej do ogólnych celów. Producenci komputerów mogli zmienić funkcje, wprowadzić modyfikacje lub dokonać innych zmian w oprogramowaniu lub opakowaniu oprogramowania sterowników karty graficznej. |
Jeśli problem nie ustąpi, możliwe jest, że karta sieciowa nie jest obsługiwana przez kontroler. W takim przypadku w celu uzyskania możliwych możliwości obejścia konieczne jest skontaktowanie się z producentem karty sieciowej.