Identyfikator artykułu: 000026580 Typ materiałów: Rozwiązywanie problemów Ostatnia zmiana: 10-02-2023

Jak rozwiązać problem z ekranem Przywary za pomocą karty graficznej Intel®

Środowisko

Windows® 10, 64-bit*

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Procedura rozwiązywania problemów z wyświetlaniem przerywanym lub wyłapywaniem ekranów.

Opis
  • Ekran z zwarciem podczas korzystania z kabla VGA.
  • Po włączeniu komputera ekran wyłapuje nawet przy użyciu złącza HDMI.
  • Ekran laptopa pracuje, gdy jest włączony.
Rozdzielczość

Spróbuj wykonać następujące próby:

  • Aktualizacji sterownik karty graficznej Firmy Intel:
  • Upewnij się że system operacyjny jest aktualny:
    1. Kliknij przycisk Start.
    2. Wyszukaj aktualizację Windows.
    3. Kliknij Sprawdź aktualizacje i uruchom wszystkie istotne aktualizacje.
  • W przypadku konfiguracji wielu monitorów sprawdź , czy problem występuje, gdy dołączony jest tylko jeden wyświetlacz.
  • Wypróbuj różne monitory i kable do wyświetlania. Korzystaj z połączeń prostych bez kart wideo / kluczy sprzętowych.
  • Jeśli problem dotyczy kabla VGA, użyj innego wyjścia wideo, takiego jak HDMI, VGA lub DisplayPort*, w zależności od opcji wyjściowych płyty głównej/laptopa.
  • Sprawdź , czy problem z efektem szemrania występuje na ekranie konfiguracji systemu BIOS (aby uzyskać dostęp do BIOS- sprawdź producenta płyty głównej/laptopa).
  • Jeśli problem pojawi się na ekranie konfiguracji systemu BIOS, może to być problem z procesorem. Spróbuj korzystanie z procesora w innym znanym, działającym i kompatybilnym systemie (dotyczy wyłącznie procesorów pudełkowanych Intel®). Jeśli problem nie ustąpi, Kontakt Pomoc techniczna firmy Intel.
    • Jeśli posiadasz laptopa, a problem jest wyświetlany na BIOS-ie, skontaktuj się z producentem laptopa.
  • W przypadku laptopów: Wyłączyć Tthe Panel Self Refresh ustawienie w Centrum sterowania grafiką Intel wykonując czynności opisane w Jak włączyć i wyłączyć funkcja Panel Self Refresh.
    1. W programie IGCC przejdź do opcji Wyświetlacze i obniż rozdzielczość, a następnie wyłącz kolejną konfigurację.
    2. Zmień częstotliwość odświeżania na niższe ustawienie.
    3. Postaw system na pełną moc.
    4. Wyłączyć Menedżer okien do komputerów stacjonarnych:
      1. Wejdź w menu użytkownika zasilania , klikając prawym przyciskiem myszy ikonę paska zadań windows.
      2. Wybierz Uruchom.
      3. Typu "services.msc" w oknie dialogowym Uruchom.
      4. Zlokalizuj menedżera sesji menedżera okien komputerów stacjonarnych.
      5. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Stop.
      6. Prawym przyciskiem myszy kliknij Menedżer sesji menedżera okien komputerów stacjonarnych .
      7. Wybierz Właściwości.
      8. W zakładce Ogólne zmodyfikuj typ rozruchu na Wyłączony.
      9. Naciśnij klawisz OK.
  • Jeśli nie masz dostępu do Centrum sterowania grafiką Intel, możesz zmienić częstotliwość odświeżania na niższe ustawienie za pomocą Windows Advance Display Settings
    1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ekran komputera stacjonarnego i wybierz ustawienia wyświetlania.
    2. Przewiń w dół i naciśnij klawisz Advance Display Settings
    3. Wybierz natywnego wbudowanego monitora (jeśli laptop)
    4. W sekcji Częstotliwość odświeżania Zmień częstotliwość odświeżania na niższe ustawienie.
    5. Wyłączyć Menedżer okien do komputerów stacjonarnych:
      1. Wejdź w menu użytkownika zasilania , klikając prawym przyciskiem myszy ikonę paska zadań windows.
      2. Wybierz Uruchom.
      3. Typu "services.msc" w oknie dialogowym Uruchom.
      4. Zlokalizuj menedżera sesji menedżera okien komputerów stacjonarnych.
      5. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Stop.
      6. Prawym przyciskiem myszy kliknij Menedżer sesji menedżera okien komputerów stacjonarnych .
      7. Wybierz Właściwości.
      8. W zakładce Ogólne zmodyfikuj typ rozruchu na Wyłączony.
      9. Naciśnij klawisz OK.

 

Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Intel.

Podobne produkty

Ten artykuł dotyczy 94 prod.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.