Zmiana gwarancyjna – często zadawane pytania dotyczące kart Intel® Ethernet
Zmiana gwarancji — obowiązuje 1 stycznia 2018
Karty Intel® Ethernet, które są zadłużone, będą zgodne z 5-letnim okresem gwarancyjnym od daty zakończenia życia lub zaprzestania działalności firmy Intel. Adaptery zaniechane, które obecnie znajdują się poza okresem 5 lat, nie są już w żadnej gwarancji. Ta zmiana będzie wsteczna dla wszystkich kart sieciowych firmy Intel.
Użyj tego łącza, aby wyświetlić pełną listę wycofanych kart Intel, które wykraczają poza 5-letni okres gwarancyjny i nie przechodzą już żadnej gwarancji: wycofana lista adapterów Intel® Ethernet
Uwaga | Karty Intel, które są nadal aktywne, a ich wysyłka, będą nadal zgodne z ograniczonymi zasadami gwarancji na okres obowiązywania. Ta zmiana wpływa tylko na karty sieci sprzedaży detalicznej, które zostały ogłoszone. |
Często zadawane pytania
P: dlaczego zasady gwarancyjne są zmieniane?
A: korekta zasad gwarancyjnych jest próbą rozwiązania problemów związanych z wymianą kart końcowych w życiu. W przypadku rosnącej obsługi gwarancyjnej, w połączeniu z wycofanymi rodzinami produktów Ethernet i ograniczonym okresem istnienia zasady, doprowadziło do gwarancji na żądania wymiany na potrzeby kart Ethernet, które już nie istnieją. Trudno jest utrzymać zapas dla wycofanych produktów, które nie są już produkowane.
P: co dokładnie zmienia się w zasadach gwarancyjnych?
A: dodano nową korektę zasad dla tylko niewycofanych kart sieci sprzedaży. Karty Intel® Ethernet, które nie są dostępne, będą zgodne z 5-letnim okresem gwarancyjnym od daty zaprzestania ciągłości działania firmy Intel. Adaptery zaniechane, które obecnie znajdują się poza okresem 5 lat, nie są już w żadnej gwarancji. Ta zmiana będzie mieć skutek wstecz dla wszystkich kart Intel® Ethernetów detalicznych.
Q: czy wpłynie to na wszystkie karty sieci sprzedaży detalicznej?
A: nr Ta zmiana wpłynie tylko na karty sieci sprzedaży detalicznej, które są obecnie przerywane. Intel® Ethernet adaptery, które są aktywne, a ich wysyłka, będą nadal zgodne z ograniczonymi zasadami gwarancji na okres obowiązywania.
Q: co mogę oczekiwać, gdy skontaktuję się z obsługą klienta i zażądaj wymiany lub zwrotu pieniędzy dla karty, która nie została wycofana?
A: Jeśli wycofany adapter wykracza poza 5-letnią polisę gwarancyjną na produkty wycofane, nie jest już objęty gwarancją ani nie można uzyskać od Ciebie wymiany, zwrotu pieniędzy lub przechowania kredytu.
P: kto się z Tobą kontaktuje w zakresie zmiany gwarancji w przypadku pytań?
A: skontaktuj się z działem obsługi klienta