Czynności związane z rozwiązywaniem problemów z komunikatem o błędzie: usługa Technologia pamięci Intel® Rapid nie jest uruchomiona.
Wyskakuje wiadomość: "... usługa nie jest uruchomiona", Technologia pamięci Intel® Rapid (Intel® RST)
Istnieją dwa możliwe rozwiązania tego problemu:
Pierwsze rozwiązanie — zresetuj usługę Intel® RST uruchamiania
- Na klawiaturze naciśnij klawisze Windows + R , aby otworzyć pole Uruchom . Następnie wpisz services.msc w pole i naciśnij klawisz Enter.
- W nowym oknie znajdź i kliknij prawym przyciskiem Technologia pamięci Intel® Rapid. Wybierz Właściwości.
- Wybierz zakładkę Ogólne . Następnie ustaw typ uruchamiania jako automatyczny i kliknij OK , by zapisać to ustawienie.
Rozwiązanie drugie — zaktualizuj sterownik Intel® RST.
Część 1: Odinstalowanie aktualnego sterownika Intel® RST
- Naciśnij klawisze Windows + X .
- Wybierz Menedżer urządzeń.
- Znajdź i rozwiń katalog dysków.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy Technologia pamięci Intel® Rapid i wybierz Odinstaluj urządzenie.
Uwaga Jeśli podczas próby odinstalowania pojawi się błąd, sprawdź, czy wszystkie usługi Intel® RST zostały zatrzymane przed ponowną próbą. IAStorUI.exe, IAStorIcon.exe, IAStorDataMgrSvc.exe, iaStorA.sys, odnoszą się do usługi monitora Intel® RST. |
Część 2: Instalacja nowego sterownika Intel® RST
Uwaga Jeśli korzystasz z systemu producenta oryginalnego sprzętu (OEM), takiego jak laptop lub wstępnie wbudowany komputer, pobierz najnowszy sterownik RST dla systemu ze strony internetowej producenta oryginalnego sprzętu. |
- Przejdź do Centrum pobierania firmy Intel i pobierz najnowszą wersję Intel® RST.
- Na poniższej otwartej stronie znajdź i kliknij SetupRST.exe.
- Po zakończeniu pobierania kliknij dwukrotnie plik .exe, by zainstalować sterownik.