Problemy z rozruchem z systemem BIOS 0066 i 0068 w witrynie Intel® NUC
Co widzisz?
Zestawy Intel® NUC NUC5CPYH, NUC5PPYH i NUC5PGYH nie uruchamiają się lub nie działają na logo Intel NUC .
Dlaczego go widzisz?
System BIOS PY0066 lub PY0068 jest zainstalowany i użyto następujących dysków 2,5-calowych:
- Seria Intel® SSD E 5100s, 256 GB (SSDSC2KR256G8X1)
- Seria Intel® SSD Pro 5400s 1 TB (SSDSC2KF010X6X1)
- Dysk Samsung SSD 840 EVO SATA III 500 GB (MZ-7TE500)
- Dysk Samsung SSD 850 PRO SATA III 512 GB (MZ-7KE512)
- Dysk Samsung SSD 840 EVO SATA III 1 TB (MZ-7TE1T0)
- Samsung SSD 850 PRO SATA III 1 TB (MZ-7KE1T0)
Przyczyną tego problemu mogą być również inne dyski.
Jak rozwiązać ten problem.
Zaktualizuj system BIOS do wersji 0069 lub nowszej.
Tematy pokrewne |
Binformacje na temat aktualizacji systemu iOS dla rozwiązań Intel® NUC |