Jak rozwiązać problemy z wyświetlaniem przy użyciu złącza HDMI/Display Port do wyświetlacza lub telewizora?
Brak sygnału podczas podłączenia komputera Intel® NUC do wyświetlacza za pomocą portu HDMI lub portu wyświetlacza.
Ten problem może być spowodowany przez szereg czynników i komponentów Twojego systemu. Spróbuj wykonać następujące operacje rozwiązywania problemów, aby ustalić rozwiązanie tego problemu:
- Kolejność połączeń:
- Odłącz kabel portu HDMI/Display od komputera NUC.
- Wyłącz NUC.
- Podłącz kabel portu HDMI/ wyświetlacza z powrotem bez użycia kluczy sprzętowych lub adapterów.
- Włącz nuc ponownie.
- Przetestuj inny kabel wideo. Zalecamy testowanie kabla wideo z innego działającego systemu, co nie powoduje tego problemu.
- Przetestować inny port wideo na komputerze NUC (port wyświetlacza (DP), Thunderbolt, inny port HDMI).
- Test monitora. Aby ustalić, czy istnieje problem z kompatybilnością z Twoim wyświetlaczem, spróbuj podłączyć komputer Intel NUC do innego monitora lub telewizora, który wcześniej działał.
- Jeśli po próbie uzyskania innego portu nadal nie możesz otrzymać zdjęcia, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
- Zaktualizuj sterownik. Zainstaluj najnowszy sterownik karty graficznej dla swojego komputera Intel® NUC, dostępnego w Centrum pobierania. możesz również sprawdzić tę aktualizację za pomocą intel driver support assistant.
- Zaktualizuj swój BIOS. Zaktualizuj BIOS do najnowszej dostępnej wersji.
- Aktualizacji systemu operacyjnego. Spróbuj Aktualizacja systemu Windows* do najnowszej wersji.
- Sprawdź obsługiwane systemy operacyjne dla produktów Intel® NUC, aby upewnić się, że system operacyjny jest obsługiwany.
- Jeśli wszystkie czynności wymienione powyżej zostały sprawdzone i nadal nie wyświetlasz się na porcie HDMI, pomoc techniczna firmy Intel może ci pomóc. Kliknij Skontaktuj się z pomocą techniczną na poniższym banerze, aby znaleźć opcje pomocy technicznej dla Twojego regionu. Przygotuj się na wyjaśnienie sprawdzonych kroków.