Intel® Optane™ wykryty po ponownej instalacji systemu operacyjnego, dekonkatenacja modułu naprawiła ten problem.
- Intel® Optane™ wykryty po przeinstalowanie systemu operacyjnego
- Moduł nie został wykryty w Intel® Optane™ oprogramowania.
Dekonkatować moduł poprzez następujące kroki:
- Przejdź do Devices\SATA\Chipset SATA Mode i upewnij się, że jest on ustawiony na Intel® Rapid Storage Technology (Intel® RST) Premium Intel® Optane™ system acceleration.
- Po zmianie trybu kontrolera SATA przejdź do Devices\Add-in (Moje dodatkowe rozwiązanie\Intel® Rapid Storage Technology i wybierz opcję konfiguracji.
- Wybierz opcję Intel® Optane™ i powinna zostać wyświetlony przycisk "Resetuj do non-Intel® Optane™", kliknij opcję i usuń stare informacje.
- Uruchom ponownie system i spróbuj ponownie włączyć moduł.
Zainstaluj ponownie system Windows® 10 bez wyłączania Intel® Optane™ pamięci z poziomu Intel® Optane™ oprogramowania.