Identyfikator artykułu: 000028382 Typ materiałów: Rozwiązywanie problemów Ostatnia zmiana: 18-07-2022

Porty USB na komputerze Intel® NUC nie działają

Środowisko

Windows® 10, 64-bit*

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Ustawienie domyślne ustawień systemu BIOS powinno rozwiązać ten problem.

Opis

Klawiatura i mysz USB nie będą działać, ponieważ (wszystkie) porty USB mogły zostać wyłączone w BIOS-ie.

Rozdzielczość

Etapy rozwiązywania problemów, które należy wykonać, gdy (wszystkie) porty USB są wyłączone, by ustawić ustawienia systemu BIOS jako domyślne:

  • Dostęp Konfiguracja systemu BIOS i włączenie urządzenia USB PortUSB jest odpowiednio osadzone/ ustawione.
  • Sprawdź , czy urządzenie USB prawidłowo siedzi/konfiguruje.
  • Wykonać Odzyskiwanie systemu BIOS za pomocą zworki bezpieczeństwa.
    • Wykonać Odzyskiwanie systemu BIOS za pomocą przycisku zasilania, jeśli opcja zworki bezpieczeństwa nie zadziałała.
  • W przypadku NUC9 upewnij się, że pin z płyty głównej był podłączony do wyjścia nagłówka.
  • Upewnij się, że Twoje oprogramowanie nie blokuje korzystania z urządzenia USB.

Rozwiązanie: jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel.

Podobne produkty

Ten artykuł dotyczy 1 prod.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.