Identyfikator artykułu: 000028997 Typ materiałów: Rozwiązywanie problemów Ostatnia zmiana: 07-07-2021

I am Having Trouble with Intel® Gigabit CT Desktop Adapter EXPI9301CTBLK

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Rozwiązywanie problemów może obejmować przenoszenie Intel® Ethernet Adapter na różne gniazda, by sprawdzić, czy menedżer urządzeń wykrył, gdy komputer nie wykrywa karty sieciowej.

Opis

Mój komputer nie ma nawet tej karty sieciowej, która przeniosła ją do kilku różnych gniazd. Oprogramowanie firmy Intel mówi mi, że brak kart.

Rozdzielczość

W przypadku problemów z kartą sieciową Ethernet:

1. Przesuń kartę sieciową do różnych gniazd i potwierdź w menedżerze urządzeń, jeśli zostanie ona wykryta.
2. Jeśli karta sieciowa nie zostanie znaleziona, aby potwierdzić kontakt z zakresu ochrony, potrzebny nam będzie adres MAC i identyfikacja produktu.  Aby przesłać ten wniosek, wyślij prośbę o pomoc techniczną, w tym zdjęcie (obie strony karty sieciowej), abyśmy ją sprawdzili dla Ciebie.

Podobne produkty

Ten artykuł dotyczy 1 prod.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.