Jak rozwiązać błąd w aplikacji pamięci Intel® Optane™, który wyświetla, że w systemie nie ma kompatybilnego modułu, gdy w systemie znajduje się moduł.
Następujący komunikat błędu jest wyświetlany w Intel® Optane™ interfejsie użytkownika (UI):
Twój system wydaje się być gotowy Intel Optane pamięci, ale nie wykryto Intel Optane modułów pamięci w Twoim komputerze. Zainstaluj kompatybilny moduł. Odwiedź intel.com/support/optane_memory, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli natomiast korzystasz z interfejsu użytkownika technologii Intel RST (Rapid Storage), wówczas w zakładce pamięć Intel® Optane™ brak lub wyszarzesz.
Jeśli korzystasz z interfejsu użytkownika Intel® Optane™ Memory
1) Odinstaluj Intel® Optane™ interfejs użytkownika pamięci i uruchom ponownie komputer.
2) Zainstaluj Intel® RST interfejsu użytkownika (znaleziono tutaj jako "SetupRST.exe"), uruchom ponownie.
3) Kliknij Zakładkę Zarządzaj.
4) Wybierz moduł i kliknij Wyczyść metadane, uruchom ponownie, a zakładka pamięć Intel® Optane™ powinna pojawić się w interfejsie użytkownika.
Użyj Intel® Optane™ pamięci UI/Intel RST, aby włączyć przyspieszenie systemu z pamięcią Intel® Optane™